Heb je de patch al eens opnieuw gedownload? Lijkt erop dat een file niet goed is overgekomen bij de download...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heb een beejte vervelend probleem: ik heb de laatste patch gedownloaded maar als ik op finish druk en hij begint de patch zeg maar klaar te maken stopt ie op 2048/4899 met de volgende error:
This application has encountered a critical error:
The file data is corrupt
Program: C:\Program Files\World of Warcraft\BNUpdate.exe
File: C:\Program Files\World of Warcraft\Data\patch.MPQ
Wat moet ik doen om dit op te lossen? Op de Techincal support site van Blizzard staat hier wel iets over maar niet wat werkt.
B.v.d.
Same here, maar ik heb er bij lange na niet genoeg geld voorquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:03 schreef Killjoy het volgende:
Yay gisteravond lvl 39 gehaald, mijn mount komt dichterbij
Ik heb geen geld nodig, Paladin, gratis mountquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb er bij lange na niet genoeg geld voor
Nou ja, ik heb al bijna 10 levels lang mijn travel form, dus echt haast heb ik niet met mn mount eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:59 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Ik heb geen geld nodig, Paladin, gratis mount
quote:Two-Day Time Extension
29/03/2005
During the past two weeks, we experienced extended downtime during regular maintenance hours. Part of it was because of the patch released last Friday, which contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, it also contained a few bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them have already been hotfixed. We plan on implementing fixes for the remaining bugs during this week's scheduled maintenance.
Therefore, all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. We are continuously working hard to provide the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. The two-day extension will be added to players' accounts later this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!
Pas YAY voor Blizzard als de server-lag is opgelost.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:27 schreef Killjoy het volgende:
Kijk zo moet een bedrijf idd werken, YAY voor Blizzard
En de 50 andere bugs die de nieuwe patch erin heeft gegooid.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pas YAY voor Blizzard als de server-lag is opgelost.
Het is ook een spel wat zich uitermate goed leent om besproken te worden. Zo kwam ik laatst in de bus twee onbekenden mensen tegen die het over WoW hadden. Ik lekker meelullen dusquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef Killjoy het volgende:
Ik ben tot nog toe ERG tevreden over het spel, weinig tot geen last van lag, disconnects of crashes.
Bijna iedereen die ik ken speelt het ook en ik heb gemerkt dat de laatste paar keer dat we uit eten zijn gegaan dat we dan tactieken, auction house gebeuren, etc etc van het spel bespreken.
Nog nooit heeft zo'n spel mij (en velen met mij) zo geboeid. Heerlijk gewoon
Mijn ervaring is dat het alleen maar vetter wordt naarmate je hoger wordt in level. Vijanden worden bruter, instances worden bruter, enzovoorts. ECht heel erg de moeite waardquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:30 schreef Blinker het volgende:
Ik heb de beta gespeeld van WoW en ik vond het een errrrrg vet spel
Nu vraag ik me af wat de ervaringen zijn van de spelers die het nu al wat langer spelen.
Valt het tegen of word het later nog beter, vertel vertel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |