Kan je he beste instance grinden. Gewoon met elke groep die je mar kan vinden Scarlet Monastary in, bijvoorbeeld. Dat levert relatief snel centen op, niet alleen van de geslayde mobs, maar ook van de items die je relatief vaak vind.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:31 schreef Ancient het volgende:
Ik ben nu lv, 37 en ik probeer geld te verdienen, maar dat gaat niet fantastisch. Ik heb nu zo'n 30 g dus ik moet nog 60 g voor een mount![]()
Ik weet hoe je je voelt. Ik ben nu lvl 37 en heb pas een schamele 24g, 15g kwijtgeraakt aan bank, ik dacht dat die extra bag slots 10s per stuk waren dus ik nietsvermoeiend doorklikken tot bleek dat de 2 bags erna samen 15g warenquote:Op maandag 28 maart 2005 11:31 schreef Ancient het volgende:
Ik ben nu lv, 37 en ik probeer geld te verdienen, maar dat gaat niet fantastisch. Ik heb nu zo'n 30 g dus ik moet nog 60 g voor een mount![]()
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef borisz het volgende:
nog een newbie vraagje
wat is een mount? een eigen berg ofzo?
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef borisz het volgende:
nog een newbie vraagje
OMFG idd ja, ik log gewoon in! WTF WTF WTF! Hoelang had dit uberhaupt al gekund, al dat gewacht voor niets? How HOW?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:37 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Log in, en speel
Bij mij is die login in ieder geval bugged ofzo, en ik kan dus gewoon inloggen met een frozen account. Doe dit nu al een tijdje, en er zijn er nog een stuk meer die dat doen. Blizzard heeft er nog niks over gezegt
Sinds woensdag avond alquote:Op maandag 28 maart 2005 16:57 schreef Zoab het volgende:
[..]
OMFG idd ja, ik log gewoon in! WTF WTF WTF! Hoelang had dit uberhaupt al gekund, al dat gewacht voor niets? How HOW?![]()
(is nogal frustrerend als blijkt dat je er zomaar opkan) .. misschien dat ik er zo weer afgekickt wordt... maar dan nog... dit is echt mega weird!
NEEEEEEE, en dan te bedenken dat ik de afgelopen dagen zelfs oude spellen uit de kast hebt gepakt omdat ik geen beter hadquote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Sinds woensdag avond al
De week ervoor was het ook al, maar toen was het een stuk korter (niet eens een dag). Maar nog, Blizzard:voor je login bugs
Ik vind 'm wel origineelquote:Op maandag 28 maart 2005 14:47 schreef borisz het volgende:
nog een newbie vraagje
Die wil ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef Chevalric het volgende:
Doe mij dan toch maar m'n bottenbijtertje...
http://thotbott.com/?i=5821
lvl 37 Paladin (nog ongeveer 20k tot aan 38)
Prachtigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:28 schreef Chevalric het volgende:
Doe mij dan toch maar m'n bottenbijtertje...
http://thotbott.com/?i=5821
lvl 37 Paladin (nog ongeveer 20k tot aan 38)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |