lol... nee toevallig niet...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:33 schreef Magneet het volgende:
dinsdag gaat niet lukken hoor, moet ook nog werken e.d. misschien komend weekend of je moet toevallig een keer in Eindhoven komen
terug gemaildquote:
dit is zon dvd die je bij je xbox kreeg... het is alleen de dvd... zonder boekje of wat dan ook... alleen een jewelcasequote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:22 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is 'sega gt2002 + Jet set radio (1 dvd) ¤5' nog te koop?
Zoja, hoe zit dat bij zo'n double game? Zit ie in een doosje met handleiding enzo?
eigenlijk niet...doe er E1 bij en we hebben een deal ok?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:42 schreef McLaren het volgende:
Zijn de prijzen incl. verzenden?
Opzich wil ik DoA3 wel hebben. (kan ik Hitomi unlocken in DoA2U)
Maar wil er niet teveel aan besteden.
laat dan maar, versturen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:28 schreef nexhil het volgende:
[..]
lol... nee toevallig niet...
denk dat ik em beter kan verzenden voor je... in het weekend zit ik namelijk in leeuwarden
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
eigenlijk niet...doe er E1 bij en we hebben een deal ok?
beetje ouderwets maargoedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
laat dan maar, versturen doe ik niet aan
Je hebt mailquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:54 schreef nexhil het volgende:
[..]
dit is zon dvd die je bij je xbox kreeg... het is alleen de dvd... zonder boekje of wat dan ook... alleen een jewelcase
je krijgt gewoon een menu..daarop kun je kiezen welke volledige spellen je wilt spelen
E6 incl versturen dan maar?
Maandag nieuwe kansen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:24 schreef nexhil het volgende:
oeps het is me gisteren niet gelukt om op tijd bij het postkantoor te komen
vandaag nieuwe kansen... sorry!
Ik kan moeilijk geld overmaken als je mijn mail met de vraag over je bank/giro nummer niet beantwoord he?quote:Op maandag 4 april 2005 10:29 schreef nexhil het volgende:
ik heb vrijdag burnout en doa3 verstuurt,
die dvd met sega gt2002 + Jet set radio nog niet..want daar had ik het geld nog niet van binnen.
hij ligt al wel helemaal klaar
win2k heb je nog intresse?
Mar 29 (5 days ago) heb ik volgens gmail toch echt wat teruggestuurd.. anyway.. ik mail het nog wel een keer.quote:Op maandag 4 april 2005 12:34 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk geld overmaken als je mijn mail met de vraag over je bank/giro nummer niet beantwoord he?
Weird.. heb 'm nu wel gekregen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:22 schreef nexhil het volgende:
[..]
Mar 29 (5 days ago) heb ik volgens gmail toch echt wat teruggestuurd.. anyway.. ik mail het nog wel een keer.
hij is gisteren met de post meegegaan... denkdat je em vandaag binnen krijgt.quote:Op maandag 4 april 2005 17:14 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Weird.. heb 'm nu wel gekregen.
Mail je wel even als het geld is overgemaakt.
Hij is allang op de post :Squote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef win2k het volgende:
Nexhill probeer het even op deze manier. Heb tot op heden nog geen post gehad van jou en ook nog geen reactie op mijn mail.
Ik heb dus na jou mail van afgelopen week nog niets ontvangen of gehoord dat er vertragingen zijn.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:43 schreef win2k het volgende:
Nexhil, Nee ik heb nog niets per post ontvangen
je krijgt 50% van het bedrag terug oke?quote:Op maandag 9 mei 2005 09:17 schreef win2k het volgende:
Nexhil, ik heb nog geen spel ontvangen. Het is niet anders ik verwacht hem ook niet meer. Ik vertrouw jou erop dat jij geen fout gemaakt hebt dus dan is het misgegaan bij de posterijenjammer voor mij.
100% zul je bedoelen.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:07 schreef nexhil het volgende:
[..]
je krijgt 50% van het bedrag terug oke?
ik vind het echt lullig, er is nog nooit iets niet aangekomen van me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |