lol... nee toevallig niet...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:33 schreef Magneet het volgende:
dinsdag gaat niet lukken hoor, moet ook nog werken e.d. misschien komend weekend of je moet toevallig een keer in Eindhoven komen
terug gemaildquote:
dit is zon dvd die je bij je xbox kreeg... het is alleen de dvd... zonder boekje of wat dan ook... alleen een jewelcasequote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:22 schreef hoe-die-nie het volgende:
Is 'sega gt2002 + Jet set radio (1 dvd) ¤5' nog te koop?
Zoja, hoe zit dat bij zo'n double game? Zit ie in een doosje met handleiding enzo?
eigenlijk niet...doe er E1 bij en we hebben een deal ok?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:42 schreef McLaren het volgende:
Zijn de prijzen incl. verzenden?
Opzich wil ik DoA3 wel hebben. (kan ik Hitomi unlocken in DoA2U)
Maar wil er niet teveel aan besteden.
laat dan maar, versturen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:28 schreef nexhil het volgende:
[..]
lol... nee toevallig niet...
denk dat ik em beter kan verzenden voor je... in het weekend zit ik namelijk in leeuwarden
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:55 schreef nexhil het volgende:
[..]
eigenlijk niet...doe er E1 bij en we hebben een deal ok?
beetje ouderwets maargoedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
laat dan maar, versturen doe ik niet aan
Je hebt mailquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:54 schreef nexhil het volgende:
[..]
dit is zon dvd die je bij je xbox kreeg... het is alleen de dvd... zonder boekje of wat dan ook... alleen een jewelcase
je krijgt gewoon een menu..daarop kun je kiezen welke volledige spellen je wilt spelen
E6 incl versturen dan maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |