Troel heeft er overigens een hekel aan Troela genoemd te wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:47 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Als tegenwicht ... with Troela on my mind
* Troel vindt ze inderdaad wel mooiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind ze ook wel mooi... Bijzondere stijl heeft ie...
Troel houdt er ook wel van, geloof ik.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou...., leuk hoor...
Ik vind dat Troel deze dan ook maar moet oplossen!
Sorry Troel.quote:Op zondag 27 maart 2005 09:35 schreef Troel het volgende:
Troel heeft er overigens een hekel aan Troela genoemd te worden![]()
Dan mag jij ook niet naar die tentoonstelling in het Haags Gemeentemuseum. Zonde ...quote:Op zondag 27 maart 2005 09:39 schreef Troel het volgende:
Ik heb geen flauw ideeIk mag niet naar naakte jongens kijken, dus ik weet het niet
Dan moet ik dan eerst van te voren vragen enzo... Misschien mag het dan welquote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dan mag jij ook niet naar die tentoonstelling in het Haags Gemeentemuseum. Zonde ...![]()
Ja, nu kan je zelf een appetijtelijk plaatje opzoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:20 schreef Troel het volgende:
Kneeling Male Nude (Self-Portrait)
NEEEEE Wat doe ik mezelf aan
Nee hoor, maar het is soms zo overdreven...quote:
Overdreven naakt???quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is soms zo overdreven...
de boog kan niet altijd gespannen zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:07 schreef Gellius het volgende:
Het kàn wel overdreven natuurlijk. Zo heeft deze mijnheer een uitzonderlijk overdreven klein pielemuisje, terwijl de rest nogal kloek aangezet is.
[afbeelding]
Ja, dacht wel dat jij er zo over zou denken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:46 schreef Troel het volgende:
Wat mij betreft is dat de nieuwe opgave!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht wel dat jij er zo over zou denken... [afbeelding]
In het onderschrift ontcijfer ik iets wat enige gelijkenis vertoont met Perseus.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef Gellius het volgende:Inderdaad. We hebben hier overigens met een mythologische figuur van doen. Maar dat was al wel duidelijk, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |