Troel heeft er overigens een hekel aan Troela genoemd te wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 03:47 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Als tegenwicht ... with Troela on my mind
* Troel vindt ze inderdaad wel mooiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind ze ook wel mooi... Bijzondere stijl heeft ie...
Troel houdt er ook wel van, geloof ik.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou...., leuk hoor...
Ik vind dat Troel deze dan ook maar moet oplossen!
Sorry Troel.quote:Op zondag 27 maart 2005 09:35 schreef Troel het volgende:
Troel heeft er overigens een hekel aan Troela genoemd te worden![]()
Dan mag jij ook niet naar die tentoonstelling in het Haags Gemeentemuseum. Zonde ...quote:Op zondag 27 maart 2005 09:39 schreef Troel het volgende:
Ik heb geen flauw ideeIk mag niet naar naakte jongens kijken, dus ik weet het niet
Dan moet ik dan eerst van te voren vragen enzo... Misschien mag het dan welquote:Op zondag 27 maart 2005 11:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dan mag jij ook niet naar die tentoonstelling in het Haags Gemeentemuseum. Zonde ...![]()
Ja, nu kan je zelf een appetijtelijk plaatje opzoekenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:20 schreef Troel het volgende:
Kneeling Male Nude (Self-Portrait)
NEEEEE Wat doe ik mezelf aan
Nee hoor, maar het is soms zo overdreven...quote:
Overdreven naakt???quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is soms zo overdreven...
de boog kan niet altijd gespannen zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:07 schreef Gellius het volgende:
Het kàn wel overdreven natuurlijk. Zo heeft deze mijnheer een uitzonderlijk overdreven klein pielemuisje, terwijl de rest nogal kloek aangezet is.
[afbeelding]
Ja, dacht wel dat jij er zo over zou denken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:46 schreef Troel het volgende:
Wat mij betreft is dat de nieuwe opgave!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, dacht wel dat jij er zo over zou denken... [afbeelding]
In het onderschrift ontcijfer ik iets wat enige gelijkenis vertoont met Perseus.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:52 schreef Gellius het volgende:Inderdaad. We hebben hier overigens met een mythologische figuur van doen. Maar dat was al wel duidelijk, denk ik.
Tja ... maar pijl-en-boog associeer ik weer met Diana, godin van de jacht.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Perseus gaat ze te lijf met een groot zwaard...
Alleen de vraag is nu wel; hoe groot is de leuter van deze meneer??quote:Op woensdag 30 maart 2005 04:29 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Dit werk van Albrecht Dürer heeft als titel "Hercules Kills the Stymphalic Birds"
(de zesde van de twaalf opdrachten die Herakles van zijn vader Zeus moest volbrengen)
Weliswaar een ander werk, maar ik verwacht dat beide werken (nagenoeg) dezelfde titel dragen.![]()
In die onderste zie ik een leuter in de mist!!!!quote:
Een naaktequote:Op woensdag 30 maart 2005 17:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In die onderste zie ik een leuter in de mist!!!!
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je blijft me verbazen, AR...
En dit verbaasd mij dan weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik weet het niet, AR!
Ik ben niet zo thuis in al die Goden, mythen, piemels en wat al niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |