Ja, ik wist wel dat er zo'n snotjong met zo'n opmerking zou komen, ik was net iets te laat met m'n aanvullende mededelingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je gaat liggend naar je bed toe?
Thnx, Gajus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Gajus het volgende:
Voor Ollie en andere liefhebbers van Anders Zorn's werken: http://www.anderszorn.info/
Very, very close.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Malevich - White Square
't Is basaler, 't is simpeler.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Malevich - White on White
Ik zie, ik zie...Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is wit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:10 schreef OllieA het volgende:
Ach, JAM, van mij mag je tegen bomen oprijen wat je wilt, maar ik zou echt graag willen weten wat je ziet in
[afbeelding]
Hij leeft nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een hint nodig...
Akkoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:11 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zie, ik zie...Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is wit.
Maar ja, ik ben jaren terug een dag met mijn vader naar het Haagse Gemeentemuseum geweest, waar toen een tentoonstelling was van allerleie Russische schilders, waaronder Malevich. Ik heb goede herinneringen aan die dag.
Is dat een fashion-statement, of wekt het echt blaasverkrampingen op?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou er overheen pissen...
Nee, eerder de ijdele hoop dat er wellicht nog iets van te maken is...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Is dat een fashion-statement, of wekt het echt blaasverkrampingen op?
Dit topic is inderdaad niet meer wat het misschien ooit was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |