alweer?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
* pliesie belt

Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:41 schreef Joana het volgende:
Lees het allemaal rustig door AMD en zeg niet dat wij als fokkers zijnde jou niet willen helpen.
http://skepticusnederland.fol.nl/id83.htm

Waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
* pliesie belt

onder anderequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Joana het volgende:
[..]
WaaromOmdat er geen [SC] staat in de topictitel?

Dat is een weinig professionele houding Xennia!..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:40 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat een nekschot inderdaad de beste therapie is

We gaan nog even voor de rehab, en daarna gaan we door naar de hardere middelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb een nekschot voorgeschreven, zou jij zo vriendelijk willen zijn?

Oe, nou als jij het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
iedereen die na mijn post in dit kut-topic post is en blijft zijn hele leven een uitgetrokken ontbonden kut-user.
Zoveel credit voor 1 kut-user zoals AMD, pleassssssssssssssseeeee

you've got mailquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL

Sorry ik verstond je niet, wat zei je? Meel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL

Een mooie rehab met weer afscheidspost is toch altijd weer mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:44 schreef Joana het volgende:
[..]
We gaan nog even voor de rehab, en daarna gaan we door naar de hardere middelen.

Goed, goed. Schiet maar een gat in zijn nek dan en prop er een slangetje inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is een weinig proffesionele houding Xennia!..
Je hebt nog lang niet alles geprobeerd! Hij heeft bijvoorbeeld nog geen sondevoeding gehad, daar schijn je het een stuk rustiger op te doen..
Tsja, life is a bitchquote:Verder vind ik dat een moeder haar kind niet moet overleven.

quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt al laat...

voor jouw welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt al laat...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |