FOK!forum / Gadgets, Video & HiFi / Hi! Belminuten controleren?
Apekoekdonderdag 24 maart 2005 @ 22:21
Is dit mogelijk? Heb namelijk net een nieuw hi abonnement afgesloten, hoe houd ik nu mijn belminuten bij?
runawaydonderdag 24 maart 2005 @ 22:22
opschrijven
the_bbkvrijdag 25 maart 2005 @ 08:51
Kort geleden was daar al een topic over... Daaruit bleek dat dat niet opvraagbaar is.
TimmyAsdvrijdag 25 maart 2005 @ 09:30
Gewoon via je telefoon dan..
Menyovrijdag 25 maart 2005 @ 13:36
Kan je niet opvragen, ben al een tijd Hi klant, vanaf het moment dat ik het had zijden ze er al mee bezig te zijn. Duurt al 3 jaar
mikezwetzaterdag 26 maart 2005 @ 18:11
Ik wilde dat ook opvragen, had ook een programma die het bijhield maar dat werkt niet.

Ik noteer het gewoon even in m'n pda (treo600)
Noliuszondag 27 maart 2005 @ 11:48
Het kan inderdaad niet, en da's vooral kut omdat de sms'jes ook van je minuten afgaan. Ik geloof wel dat je het bij de klantenservice kan opvragen.

Maar ja, KPN en klantenservice
DABAMasterzondag 27 maart 2005 @ 12:17
bij vodafone kan het wel
TimmyAsdzondag 27 maart 2005 @ 12:21
quote:
Op zondag 27 maart 2005 12:17 schreef DABAMaster het volgende:
bij vodafone kan het wel
Daarom is de keuze tussen KPN en Vodafone ook makkelijk
Giemzondag 27 maart 2005 @ 12:26
Nee alsjablieft geen KPN. Ik heb zelf ook een hi abonnement maar die zeg ik per december echt op. Zit nu al 3,5 jaar aan die lui vast en ben al 3 keer flink genaaid, waaronder met de nieuwe tariven en met nieuwe toestellen. Ik heb nu twee abonnementen een bij hi en een bij vodafoon en dan mogen jullie een keer raden welke beter bevalt... K*T kpn
Gstyleszondag 27 maart 2005 @ 12:29
Mijn telefoon vraagt om een (standaard ) wachtwoord als ik de tijdstellers op nul wil zetten, kent iemand deze????
TimmyAsdzondag 27 maart 2005 @ 12:30
quote:
Op zondag 27 maart 2005 12:29 schreef Gstyles het volgende:
Mijn telefoon vraagt om een (standaard ) wachtwoord als ik de tijdstellers op nul wil zetten, kent iemand deze????
12345?
TimmyAsdzondag 27 maart 2005 @ 12:30
Hangt ook van het merk af iig....
Apekoekzondag 27 maart 2005 @ 20:43
of 0000 als standaard wachtwoord,

OT:
maar je kunt dus klanten service bellen voor de huidige stand van zaken? dat is teminste in elk geval iets. wel onzettend suf dat zo'n groot bedrijf als KPN niet een fatsoenlijke manier te bieden heeft om dit soort gegevens te checken.
avotarwoensdag 6 april 2005 @ 12:35
heb je al een andere manier gevonden apekoek?
KiwiTjuHhwoensdag 6 april 2005 @ 15:53
Die code is 12345

En ik weet dat je dit inderdaad bij kan houden met de tijdtellers op je mobiel! Maar hou er rekening mee dat ze ook verschil rekenen aan kosten naar mobiel bellen en naar vaste lijn bellen. Op sommige mobieltjes zit ook een sms-teller, die kan je dus ook gebruiken dan.
Menyodonderdag 7 april 2005 @ 13:49
Het is inderdaad belachelijk dat KPN dit niet aanbied. Helemaal belachelijk dat ze al meer dan een jaar zeggen er mee bezig te zijn. De reden waarom ze het niet doen is natuurlijk duidelijk.

De tijdtellers op je telefoon werken trouwens voor geen meter. Want bij KPN betaal je de eerste minuut helemaal. Dus als je ophangt als je iemand voice-mail krijgt dan ben je meteen een minuut kwijt.
Tackleberrydinsdag 12 april 2005 @ 19:10
Ik zit dus ook te twijfelen of ik een Hi abo neem, maar het feit dat je NIET (op een gemakkelijke manier) je tegoed op kunt vragen is toch wel een flink minpunt...

Ik ben op dit moment érg tevreden over Vodafone (zit zelfs nog in de oude abonnementsvorm: 180min), maar als ik mijn contract verleng kom ik er als huidige klant maar érg bekaaid vanaf. Noemenswaardige kortingen op toestellen kun je wel vergeten. Nieuwe klanten worden "uiteraard" wel goed verwend...
mikezwetdinsdag 12 april 2005 @ 21:13
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ben op dit moment érg tevreden over Vodafone (zit zelfs nog in de oude abonnementsvorm: 180min), maar als ik mijn contract verleng kom ik er als huidige klant maar érg bekaaid vanaf. Noemenswaardige kortingen op toestellen kun je wel vergeten. Nieuwe klanten worden "uiteraard" wel goed verwend...
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten he
magixywoensdag 13 april 2005 @ 10:39
Ik heb ook Hi sinds November 2004, had spijt toen ik er ook achter kwam dat je niet eens je belmin. kan checken.. Ontzettend Waardeloos! en KPN heeft zo'n goed imago?......
Apekoekwoensdag 13 april 2005 @ 10:54
tja ik snap er ook niets van. dit doen ze alleen maar om haar klanten uit te buiten. of je gebruikt te weinig bel minuten waar ze aan verdienen. of je belt meer zonder dat je het door hebt waar ze weer aan verdienen.
Tackleberrywoensdag 13 april 2005 @ 19:03
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef mikezwet het volgende:
Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten he
Uiteraard, eind deze maand 'gaan de 3 maanden in'...

Jammer dat Hi op zulke 'tegoed berichten' moet bezuinigen, want verder lijkt het me allemaal (minstens) even goed als Vodafone qua bereik en kwaliteit.
mikezwetwoensdag 13 april 2005 @ 23:00
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:03 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Uiteraard, eind deze maand 'gaan de 3 maanden in'...

Jammer dat Hi op zulke 'tegoed berichten' moet bezuinigen, want verder lijkt het me allemaal (minstens) even goed als Vodafone qua bereik en kwaliteit.
bereik is erg goed van kpn, ik woon op een grens-streek, de meeste telefoons springen over (en ktijgen tientallen welkoms sms-jes) maar kpn heeft zelf prima bereik op bepaalde punten bij mij thuis.

Vodafone idem alleen die valt vaak wat weg.
JAMsperwoensdag 13 april 2005 @ 23:15
Op je rekening kan je zien hoeveel minuten je over hebt gehouden, dat nog net wel.... je moet er toch op letten dus dan heb je er wel iets aan.
mikezwetwoensdag 13 april 2005 @ 23:20
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef JAMsper het volgende:
Op je rekening kan je zien hoeveel minuten je over hebt gehouden, dat nog net wel.... je moet er toch op letten dus dan heb je er wel iets aan.
Klopt, ik heb nog 68 euro over te zuinig geweest
spooky1234donderdag 14 april 2005 @ 05:30
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:10 schreef Tackleberry het volgende:

Ik ben op dit moment érg tevreden over Vodafone (zit zelfs nog in de oude abonnementsvorm: 180min), maar als ik mijn contract verleng kom ik er als huidige klant maar érg bekaaid vanaf. Noemenswaardige kortingen op toestellen kun je wel vergeten. Nieuwe klanten worden "uiteraard" wel goed verwend...
Tot 10 april was er een pilot (test periode) waarbij bestaande klanten variabele korting kregen. Klanten met hoge facturen kregen aanzienlijk grotere korting dan zelfs nieuwe klanten. Maar de standaard klant die nooit over zijn bundel heen belt en nooit flinke rekeningen krijgt kreeg minder korting dan een nieuwe klant. Voor sommigen "helaas" en voor anderen "gelukkig" is dat nu over en korting die een nieuwe klant krijgt is weer gelijk aan korting voor alle bestaande klanten.

Trouwens als jij 180 minuten hebt betaal je 29,50 euro per maand. Je hoeft niet te wachten tot je abo daadwerkelijk over is, 3 maanden voor het einde mag je gratis overstappen naar 200 minuten voor 26,50 en je krijgt bij een 2 jarige verlenging veel toestellen voor 0 euro. Meer minuten voor minder geld. En als je umts toestel neemt krijg je 6 maanden 150 extra minuten en 3 maanden gratis. Dus hoezo word je genaaid als bestaande klant??
TimmyAsddonderdag 14 april 2005 @ 08:07
quote:
Op donderdag 14 april 2005 05:30 schreef spooky1234 het volgende:
Dus hoezo word je genaaid als bestaande klant??
Volgens mij krijgen nieuwe klanten nog steeds meer korting dan bestaande klanten.

En 2 jaar...
mcintoshdonderdag 14 april 2005 @ 08:12
Kan iemand mij hier ook vertellen waarom dat verrekte afleverraport niet werkt bij een Hi abbonement
Tackleberrydonderdag 14 april 2005 @ 13:14
quote:
Op donderdag 14 april 2005 05:30 schreef spooky1234 het volgende:
korting die een nieuwe klant krijgt is weer gelijk aan korting voor alle bestaande klanten.

Trouwens als jij 180 minuten hebt betaal je 29,50 euro per maand. Je hoeft niet te wachten tot je abo daadwerkelijk over is, 3 maanden voor het einde mag je gratis overstappen naar 200 minuten voor 26,50 en je krijgt bij een 2 jarige verlenging veel toestellen voor 0 euro. Meer minuten voor minder geld. En als je umts toestel neemt krijg je 6 maanden 150 extra minuten en 3 maanden gratis. Dus hoezo word je genaaid als bestaande klant??
Dan mag je voor de grap eens kijken hoeveel korting een nieuwe klant krijgt ten opzichte van een huidige klant. Een nieuwe klant krijgt bij een tweejarig 150 abonnement een Nokia 6170 gratis (op sommige websites zelfs een klein bedrag aan cashback), terwijl een bestaande klant toch aardig diep in de buidel mag tasten voor dezelfde combinatie. (Vodafone heeft dit toestel zelf nog niet in het assortiment overigens)

Uiteraard mag ik in die drie maanden voor het einde gratis overstappen naar een andere abonnementvorm, dat is mij bekend. Bij één jaar verlengen krijg ik 40% en bij twee jaar 50% korting op de belbundel. Maar ik ben op zoek naar een nieuw toestel en dan ben ik bij verlenging bij Vodafone toch echt aan het verkeerde adres...

Nieuwe klanten krijgen echt veel MEER korting dan bestaande klanten! Uiteraard acties daargelaten, die zul je altijd blijven houden. Ik begrijp best dat je nieuwe klanten wat meer korting geeft (je wil ze immers binnenhalen), maar zo'n groot verschil is echt overdreven... T-Mobile geeft bij verlengen zo ongeveer dezelfde korting als bij nieuwe abonnementen, DAT noem ik waardering hebben voor je klanten. Jammer dat T-Mobile verder niet echt bijzonder goed is te noemen.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben verder uitermate tevreden over Vodafone.
mikezwetdonderdag 14 april 2005 @ 13:25
Ik heb mijn abbo bij sitel.nl geregeld, kan je uitzoeken wat je er voor cadeau bij wil en wat voor toestel.
ivetjedonderdag 14 april 2005 @ 13:28
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Houd je 3 maanden (achterlijke) opzegtermijn in de gaten he
Als je die vergeet is het nog geen ramp want je kan hem daarna gewoon elke dag opzeggen, waarna hij na 3 maanden gewoon wordt afgesloten
Sappadonderdag 14 april 2005 @ 17:50
quote:
Op donderdag 14 april 2005 08:12 schreef mcintosh het volgende:
Kan iemand mij hier ook vertellen waarom dat verrekte afleverraport niet werkt bij een Hi abbonement
kan wel, alleen niet met de standaard instelling in je telefoon, zet voor je bericht *0# (sterretje nul hekje), en je krijgt je afleverrapport.
spooky1234donderdag 14 april 2005 @ 19:03
quote:
Op donderdag 14 april 2005 08:12 schreef mcintosh het volgende:
Kan iemand mij hier ook vertellen waarom dat verrekte afleverraport niet werkt bij een Hi abbonement
3 grootste nadelen van Hi:
- geen afleverraport (je kan trouwens wel een melding krijgen door je sms te laten beginnen met een code maar niet gewoon via je toestel)
- je belminuten niet kunnen controleren
- 1e minuut wordt altijd berekend
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:14 schreef Tackleberry het volgende:
-knip-
6170 is niet in het assortiment omdat het een te onboeiend toestel is. Het is een 120 gram wegend uitklap koelkast van nokia met een vga cam. Heeft niets maar dan ook niets bijzonders. Nokia brengt elke week een paar modellen uit waarbij er nauwelijks verschillen zijn soms. Assortiment van Vodafone bestaat altijd uit ongeveer 50 populaire toestellen. Van Nokia zitten er altijd wel een stuk of 10 bij. Bijvoorbeeld 2 smartphone's, 1 super de luxe uitvoering, 3 goedkopere etc.. Een toestel waarvan verwacht wordt dat er te weinig van verkocht gaan worden wordt niet in het assortiment opgenomen en zeker niet als er al 10 toestellen van het zelfde merk leverbaar zijn en als 10 vergelijkbare toestellen qua uiterlijk en technische specaties van andere merken in het assortiment zitten.

Wat betreft de korting moet je eens een keer in de winkel kijken ipv alleen op internet. Internet is niet altijd het goedkoopst.

Je snapt het nog steeds niet helemaal dus hier even een schematje:

Situatie afgelopen jaar:
(alle personen hieronder hebben een 150 min abo voor 2 jaar of gaan die nemen)
- Kees is een nieuwe klant. Kees krijgt samsung d500 gratis.
- Piet is bestaande standard klant. Piet moet voor samsung d500 ruim 130 euro bijbetalen
- Jan is bestaande medium klant. Jan moet voor samsung d500 ruim 50 euro bijbetalen
- Joris is een bestaande high klant. Joris krijgt d500 gratis.
- Joost is een bestaande top klant. Joost krijgt d500 voor 30 euro bij een 1 jarig abo zelfs!

Situatie nu:
(alle personen hieronder hebben een 150 min abo voor 2 jaar of gaan die nemen)
- Kees is een nieuwe klant. Kees krijgt samsung d500 gratis.
- Piet, Jan, Joris en Joost krijgen ongeacht hoogte van hun rekening ook d500 gratis.

TimmyASD: ik hou zelf ook niet van 2 jarige abo's maar als je een hoge 1 jarige neemt zijn de kortingen vergelijkbaar. Voor mensen die niet veel bellen is het prima om 2 jaar te gaan. Voor mensen die wel veel bellen; die krijgen genoeg met 1 jaar.

p.s. Het gaat nu wel erg offtopic.. heeft weinig nog te maken met Hi belminuten
Tackleberrydonderdag 14 april 2005 @ 19:59
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef spooky1234 het volgende:
3 grootste nadelen van Hi:
- geen afleverraport (je kan trouwens wel een melding krijgen door je sms te laten beginnen met een code maar niet gewoon via je toestel)
- je belminuten niet kunnen controleren
- 1e minuut wordt altijd berekend
Het afleverrapport gebruik ik nooit en het berekenen van de eerste minuut maakt me niet echt veel uit, ik bel niet vaak korter dan een minuut. Maar ik blijf me, net als ieder ander op de planeet, verbazen over het niet kunnen controleren van je belminuten.
quote:
6170 is niet in het assortiment omdat het een te onboeiend toestel is. [bla bla]
Dan moeten ze me bij de Klantenservice niet vertellen dat ze hem op dit moment nog aan het testen zijn...
quote:
Wat betreft de korting moet je eens een keer in de winkel kijken ipv alleen op internet. Internet is niet altijd het goedkoopst.
Oke, daar heb ik nog niet kunnen kijken, dat ga ik binnenkort dan maar eens doen.
quote:
p.s. Het gaat nu wel erg offtopic.. heeft weinig nog te maken met Hi belminuten
Inderdaad, terug naar die geweldige-Hi-belminuten-controleerfunctie-die-ontbreekt...
Menyovrijdag 15 april 2005 @ 09:59
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:03 schreef spooky1234 het volgende:

..knip..

Situatie nu:
(alle personen hieronder hebben een 150 min abo voor 2 jaar of gaan die nemen)
- Kees is een nieuwe klant. Kees krijgt samsung d500 gratis.
- Piet, Jan, Joris en Joost krijgen ongeacht hoogte van hun rekening ook d500 gratis.
Ik werk zelf in zo'n winkel. De kortingen van Vodafone zijn dramatisch voor bestaande klanten en gewoon goed voor nieuwe klanten. Iedereen die voor advies komt stapt dan ook over op KPN. Die op dit moment voor veel mensen erg goedkoop is doordat SMSen in de bundel zit.
spooky1234vrijdag 15 april 2005 @ 15:52
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 09:59 schreef Menyo het volgende:

Ik werk zelf in zo'n winkel. De kortingen van Vodafone zijn dramatisch voor bestaande klanten en gewoon goed voor nieuwe klanten. Iedereen die voor advies komt stapt dan ook over op KPN. Die op dit moment voor veel mensen erg goedkoop is doordat SMSen in de bundel zit.
Sommige kunnen gewoon niet lezen.. ik zeg toch dat de kortingen nu voor bestaanden en nieuwe klant gelijk zijn. GELIJK. Kan je niet lezen man???

Laat me raden, je werkt voor een all-seller als phonehouse, t for telecom of belcompany. Die hebben andere kortingen. Als je vodafone hebt en je wil vodafone verlengen moet je ook naar een vodafone winkel gaan; daar krijg je hoogste korting voor verlengen. DUH.

En als ik jou was zou ik een keer een rekenmachine pakken. Als je 80% belt en 20 % smst ben je met KPN duurder uit. Alleen als je 80% smst en 20% belt kan het interessant zijn.
Menyovrijdag 15 april 2005 @ 16:10
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:52 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Sommige kunnen gewoon niet lezen.. ik zeg toch dat de kortingen nu voor bestaanden en nieuwe klant gelijk zijn. GELIJK. Kan je niet lezen man???

Laat me raden, je werkt voor een all-seller als phonehouse, t for telecom of belcompany. Die hebben andere kortingen. Als je vodafone hebt en je wil vodafone verlengen moet je ook naar een vodafone winkel gaan; daar krijg je hoogste korting voor verlengen. DUH.

En als ik jou was zou ik een keer een rekenmachine pakken. Als je 80% belt en 20 % smst ben je met KPN duurder uit. Alleen als je 80% smst en 20% belt kan het interessant zijn.
Even goed kijken hoor... Ja er staat IDD gelijk. Tjoh, het staat er echt. Ik werk IDD voor zo'n all seller. Die verkopen nog steeds een heleboel abbo' hoor. Waarom zijn de kortingen dan anders? Simpelweg omdat die all sellers ook minder premie krijgen bij een verlenging. De reden waarom Vodafone dit doet weet ik niet.

Daarnaast is het zo dat mensen (vooral jonge) bijna evenveel bellen als sms'en. Het leuke van KPN is dan dat de toestelkorting ook over de "sms bundel" gaat. Daarom stappen zoveel mensen over. Heb je de laatste marktaandelen er al eens bijgepakt?
spooky1234zaterdag 16 april 2005 @ 00:58
Het is ook vreemd dat vodafone minder korting geeft aan all-sellers voor verlengingen. Ik denk dat redenering is dat als een klant eenmaal vodafone heeft, hij/zij naar een vodafone winkel zal gaan om te verlengen. Stomme is alleen dat als een vodafone klant belcompany in gaat, te horen krijgt dat hij een hele lage korting krijgt en vervolgens zich een telfort abo laat aansmeren door de belcompany medewerker. Als die klant eens kijkt bij de citypoint zal hij/zij zien dat ie evenveel korting krijgt maar sommige mensen doen dat niet.

Dat jongeren veel smsen is bekend maar gemiddelde zit echt niet op 50-50. Meeste mensen bellen meer dan dat ze sms-en. KPN hi lijkt aantrekkelijk omdat bellen en smsen uit 1 bundel gaat maar je moet die 1e minuut echt niet onderschatten. Elke keer dat je voicemail afluistert verspil je 20 seconden of meer, elke keer dat je iemand's voicemail aan de lijn krijgt omdat diegene niet opneemt verlies je 59 seconden! Dat tikt aan hoor. Als jij per maand 150 smsjes stuurt en 50 minuten belt kan je beter een hi abo nemen, anders niet.

Overigens vodafone heeft nu financieel meest aantrekkelijke verlengingsaanbod van alle providers: voor 2 jaar een abo van 25 euro per maand: met 300 belminuten + 50 sms + umts toestel (en dat is niet 300 minuten of 50 sms.. 300 min EN 50 sms. Je krijgt ook nog eens gratis videobellen tot eind september. KPN komt momenteel echt niet in de buurt qua aanbiedingen.
raymondthagangstazondag 1 mei 2005 @ 12:01
bij mij is het standaard wachtwoord 00000000 voor de Samsung D500.
RubberenRobbiemaandag 23 mei 2005 @ 17:05
Even een topickick:

Je kunt nu via SMS je saldo opvragen bij Hi:
Stuur het woord saldo naar 1244 en je krijgt twee smsjes terug:
- één smsje met de melding van het resterend bundeltegoed (wat je dus kunt gebruiken voor bellen en sms-en)
- één smsje met het totale dataverbruik.

Eindelijk is het dus mogelijk om het resterende tegoed op te vragen
Hounietmaandag 23 mei 2005 @ 17:08
ah beter, gelijk eens proberen.. bedankt
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 17:09
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:01 schreef raymondthagangsta het volgende:
bij mij is het standaard wachtwoord 00000000 voor de Samsung D500.


Goed dat ik dit lees, ik wilde een wachtwoord op mijn foto's zetten, maar ik wist het wachtwoord dus niet, bij deze wel dus

Voor de e800 trouwens... is dus hetzelfde als de d500
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 17:09
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:50 schreef Sappa het volgende:

[..]

kan wel, alleen niet met de standaard instelling in je telefoon, zet voor je bericht *0# (sterretje nul hekje), en je krijgt je afleverrapport.
Ik ga het eens proberen
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 17:11
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik ga het eens proberen
Oké dat werkt dus, maar kost dat verder geen belminuten ofzo?
Geslotenmaandag 23 mei 2005 @ 17:49
Ik heb sinds donderdag een hi 20 abbonement lopen, nog geen rekening ontvangen dus.
Als ik m`n tegoed controlleer door te sms`en krijg ik dit terug:

Meldig Hi euro 20: Uw
tegoed is ¤72,53 tot
factuur 05 juni.

Vind het zelf nogal vaag en denk dat het een foutje, maar als het echt klopt ben ik tevreden hoor
mikezwetmaandag 23 mei 2005 @ 18:00
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb sinds donderdag een hi 20 abbonement lopen, nog geen rekening ontvangen dus.
Als ik m`n tegoed controlleer door te sms`en krijg ik dit terug:

Meldig Hi euro 20: Uw
tegoed is ¤72,53 tot
factuur 05 juni.

Vind het zelf nogal vaag en denk dat het een foutje, maar als het echt klopt ben ik tevreden hoor
Je krijgt toch altijd de 1e 3 maanden elke maand 100 belminuten extra bij knp?

Maar waarnaar sms je dan?
Tackleberrymaandag 23 mei 2005 @ 18:06
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef mikezwet het volgende:
Maar waarnaar sms je dan?
quote:
Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef RubberenRobbie het volgende:
Je kunt nu via SMS je saldo opvragen bij Hi:
Stuur het woord saldo naar 1244 en je krijgt twee smsjes terug:
- één smsje met de melding van het resterend bundeltegoed (wat je dus kunt gebruiken voor bellen en sms-en)
- één smsje met het totale dataverbruik.
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 18:26
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:06 schreef Tackleberry het volgende:

[..]


[..]

Oké het kan nu dus wel, goeie zaak.

Alleen vraag ik net mijn saldo op, en dat komt bij mij ook ietwat ongeloofwaardig over, dus volgens mij is het saldo niet echt up-to-date, maar goed het is een begin ...
RubberenRobbiemaandag 23 mei 2005 @ 18:40
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Oké het kan nu dus wel, goeie zaak.

Alleen vraag ik net mijn saldo op, en dat komt bij mij ook ietwat ongeloofwaardig over, dus volgens mij is het saldo niet echt up-to-date, maar goed het is een begin ...
Oh, ik heb wel het idee dat het klopt: ik heb tot 29 mei nog e. 47 (exclusief BTW). Dus ik moet de komende week nog voor 12 euro verbellen (anders raak ik het toch kwijt). Misschien zijn het nog kinderziektes in het systeem
ID-Tweakmaandag 23 mei 2005 @ 19:44
kan aan mij liggen, maar als ik een saldo sms naar 1244 dan krijg ik niks terug
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 19:45
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef ID-Tweak het volgende:
kan aan mij liggen, maar als ik een saldo sms naar 1244 dan krijg ik niks terug
heb je wel een HI abbo
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 19:46
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:40 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Oh, ik heb wel het idee dat het klopt: ik heb tot 29 mei nog e. 47 (exclusief BTW). Dus ik moet de komende week nog voor 12 euro verbellen (anders raak ik het toch kwijt). Misschien zijn het nog kinderziektes in het systeem
Hoezo ben je het kwijt dan? Neem je toch gewoon mee naar de volgende maand?
RubberenRobbiemaandag 23 mei 2005 @ 19:49
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hoezo ben je het kwijt dan? Neem je toch gewoon mee naar de volgende maand?
35 euro en een beetje is mijn bundel elke maand. Als ik bv 40 overhoud, gaat 35 over naar de volgende maand, daar komt dan 35 voor de nieuwe maand bij op en kom ik op een totaal tegoed van 70 euro. 5 euro raak ik dan 'kwijt', omdat de bundel maar 2 maanden geldig is.
ID-Tweakmaandag 23 mei 2005 @ 19:50
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:

[..]

heb je wel een HI abbo
wat denk je zelf
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 19:51
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:50 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

wat denk je zelf
Ik twijfel, daarom vroeg ik het
ID-Tweakmaandag 23 mei 2005 @ 19:52
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:51 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik twijfel, daarom vroeg ik het
ik kan wel (heel traag) de online rekening bekijken
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 19:54
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

ik kan wel (heel traag) de online rekening bekijken
Kun je met een HI-abbo online je rek. bekijken? Hebbie linkje?
ID-Tweakmaandag 23 mei 2005 @ 19:57
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Kun je met een HI-abbo online je rek. bekijken? Hebbie linkje?
reggen, inloggen, en dan helemaal onderaan. ook pas sinds vandaag geloof ik
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 20:01
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

reggen, inloggen, en dan helemaal onderaan. ook pas sinds vandaag geloof ik
Tof mên
ID-Tweakmaandag 23 mei 2005 @ 20:02
maar als jullie dus n smsje met: saldo, erin sturen naar 1244, krijgen jullie dus je saldo terug? ik krijg keihard niets
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 20:05
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef ID-Tweak het volgende:
maar als jullie dus n smsje met: saldo, erin sturen naar 1244, krijgen jullie dus je saldo terug? ik krijg keihard niets
Jep, heb het gedaan, en dat lukte ...
mikezwetmaandag 23 mei 2005 @ 20:42
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef ID-Tweak het volgende:
kan aan mij liggen, maar als ik een saldo sms naar 1244 dan krijg ik niks terug
ik ook niet, morgen nog even proberen dan.

Mijn vader wil geen kpn omdat het niet op te vragen is,als het dus wel werkt kan hij ook op kpn. Goed bereik vind ik zelf, net over grens bij belgie gaat het nog prima!
RubberenRobbiemaandag 23 mei 2005 @ 20:50
Officieel schijnt het pas overmorgen geïntroduceerd te worden, zie TelecomVergelijker

Kinderziektes kunnen voorkomen enneh: ik krijg wel een smsje terug. Twee zelfs
KiwiTjuHhmaandag 23 mei 2005 @ 20:55
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

reggen, inloggen, en dan helemaal onderaan. ook pas sinds vandaag geloof ik
Maar ik kan er niet op klikken?
mcintoshmaandag 23 mei 2005 @ 21:01
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Maar ik kan er niet op klikken?
Ik net nog wel
KiwiTjuHhmaandag 23 mei 2005 @ 21:10
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik net nog wel
Ik dus niet
ID-Tweakmaandag 23 mei 2005 @ 23:03
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Ik dus niet



Apekoekdinsdag 24 mei 2005 @ 02:19
ik krijg dus ook kankerhard niets terug als ik saldo naar 1244 stuur.

maar wel goed nieuws verder
the_bbkdinsdag 24 mei 2005 @ 12:39
Ik krijg niets terug op 1244, en op de site kan je nergens op klikken als je je telefoonrekening wilt zien... Ik wacht af...
mregelingdinsdag 24 mei 2005 @ 13:08
inloggen op de hi site, dan naar regel het zelf, of zoiets ??
dan helemaal onderaan kun je naar je rekening van de AFGELOPEN maanden , en je laatste rekening.
kan ik nog niks zien hoe veel ik over heb
ID-Tweakdinsdag 24 mei 2005 @ 13:51
ik kreeg net alle sms aanvragen tegenlijk binnen
mikezwetdinsdag 24 mei 2005 @ 16:20
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef ID-Tweak het volgende:
ik kreeg net alle sms aanvragen tegenlijk binnen
Oeps, heb het ook 20x geprobeerd, maar heb ze nog niet terug
mikezwetdinsdag 24 mei 2005 @ 18:14
Nu werkt het bij mij, 56,80 tot 6 juni, dat krijg ik nooit op
the_bbkdinsdag 24 mei 2005 @ 20:04
Woei! Bij mij werkt het ook!
Apekoekwoensdag 25 mei 2005 @ 02:06
geniaal! het werkt, 59 euro tot factuur 19 juni, dat betekend dat ik tot en met 19 juni dat moet/kan opbellen?
BadKeukenTegeldonderdag 26 mei 2005 @ 14:02
Op de site van Hi kan ik nog steeds niet m'n telefoonrekening zien
Niks is klikbaar ofzo !
Tackleberrydonderdag 26 mei 2005 @ 17:32
Volgens mij heb ik goed gegokt door een Hi abonnement aan te vragen. Eind augustus (dan gaat mijn abonnement in) zullen ze de boel wel op orde hebben lijkt me...