En als dat dan een leuk persoon is ga je daar lekker mee uit stappen en kunnen jullie samen die filmpjes gaan bekijken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Heel simpel, gewoon vragen of ze die titels hebben. En als die persoon meteen weet waar ik het over heb, dan zegt dat weer genoeg over de verkoper![]()
Inderdaad, das de zegen van vrijgezel zijn, dan mag datquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als dat dan een leuk persoon is ga je daar lekker mee uit stappen en kunnen jullie samen die filmpjes gaan bekijken.
Dat vind ik lievquote:
Nou ja, als hij geen dvd'tje opzet nu, dan sta ik niet ingeschreven als inwoner van Zwollequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat een nare steek onder water.
Ik zei leuk persoon.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Inderdaad, das de zegen van vrijgezel zijn, dan mag datDus morgen niet stiekem als verkoper daar gaan staan
![]()
Nu we het er toch over hebben. Sta jij echt ingeschreven als een inwoner van Zwolle?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als hij geen dvd'tje opzet nu, dan sta ik niet ingeschreven als inwoner van Zwolle![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Begin je je al zo oud te voelen?
Neeeneeeneee, niet vrijwillig..... de IB-Groep lootte me er in. Of luisde er me in, zo kun je het ook zien.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben. Sta jij echt ingeschreven als een inwoner van Zwolle?
Vrijwillig dus?
Ik stel me graag onbereikbaar op.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, je kwam geen hoi zeggen toen, dus dat weet ik niet![]()
Dat blijktquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik stel me graag onbereikbaar op.
aww, wat een lief nichtenkarretjequote:
Deskundigen die het loopgedrag van de patatjeugd willen onderzoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat blijkt
Help, vanaf morgen een week met een stappenteller lopen. Wie heeft dat verzonnen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |