quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een soort winkeltechniek.
Ask around.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Hoe weet je eigenlijk hoe oud je lijkt?
12 dus in mijn gevalquote:
Nee op en neer.quote:
Ik heb zelfs het hele hoofdstuk jeroen gemist.quote:* DennisMoore mist Jeroen.
Dat ben je ookquote:
Jaja, maar er is een verschil in hoe oud je eruit ziet en hoe oud je overkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ask around.
En wanneer mensen vragen hoe oud je bent, en je geeft antwoord, en ze geloven je niet, dan roepen ze vaak hoe oud ze denken dat je bent.
Oei.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, maar er is een verschil in hoe oud je eruit ziet en hoe oud je overkomt.
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahah leuk SAJ
Dat zijn sceenshots van 2 films ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef Ryan_R het volgende:
Ben ik effe weg, worden er leuke foto's gepost![]()
Had net vier gasten in de winkel en die waren echt zo stoned als een garnaal. Ik heb ze gewoon uit staan lachen![]()
En nu ben jij heel erg grappig CDP!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
daarom ben je ook zo gewaardeerd hier!
Ik heb zo m'n kwaliteitenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nu ben jij heel erg grappig CDP!
En nee Ryan, die kun je niet bij de FRS halen.quote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Grootste kans van slagen in A'dam denk ik zo...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nee Ryan, die kun je niet bij de FRS halen.
He, verdomme, daar wilde ik morgen meteen gaan kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En nee Ryan, die kun je niet bij de FRS halen.
Ik ben er niet rouwig om.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet![]()
Ben me dan even.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
He, verdomme, daar wilde ik morgen meteen gaan kijken![]()
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om.
Ja, maar je bent er niet minder welkom door.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Hallo, goedenavondDie verliefde zaadhunkerende jochies doen mijn overdonderende aanblik verbloemen, nietwaar?
Heel simpel, gewoon vragen of ze die titels hebben. En als die persoon meteen weet waar ik het over heb, dan zegt dat weer genoeg over de verkoperquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben me dan even.
Ik wil wel zien hoe jij bij de balie gaat informeren.
Nou moet je me geen complimenten gaan geven hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar je bent er niet minder welkom door.
Problemen mee?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou moet je me geen complimenten gaan geven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |