Zie ik er soms uit als een nerd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:09 schreef Semisane het volgende:
Heeeeeel erg, vind computers namelijk echt het leeeeeeukste wat er is....elke dag ga ik alnaar het kantoor....
Maar nee je komt me gewoon een dagje vervangen.Zijn ze hier wel gewend, laat ook wel eens een vriend van me hier meehelpen als hij zich verveeld en er is veel te doen.
Doet tie dan gewoon voor niks...nou ja ik betaal zijn lunch en een filmpie enzo meestal.
Ehmmm zit je in de bijstand dan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Andyvie het volgende:
Links zijn rulez!
O, het ging over politiekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Links zit in de oppositie.
Centrum-rechts rulez!.
De eerste vraag zal ik ook maar gewoon niet beantwoorden nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie ik er soms uit als een nerd?.
(Don't answer that.)
Ik bedoelde dat je door mij je baan zou kwijtraken..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:24 schreef Ryan_R het volgende:
Hey newbie, geen profiel, wel een fotoboek hierro![]()
Nee natuurlijk niet...* Semisane heeft nou echt nooit begrepen waar dat goed voor is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef ronduit84 het volgende:
Hebben jullie geen gay.nl profiel ?:)
Ook stukje hamburger ?:)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er is nieuw vlees en de mensen worden wakker.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:59 schreef creno het volgende:
goedenmorgen
wiz gaat door voor de koelkast
Een prei - Das een soort groentequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een prei - Das een soort groenteflauw
Hmmz mijn motto is = niets is het lijkt ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het.Ken hem alleen niet
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Hmmz mijn motto is = niets is het lijkt ...lijkt wel op de jouwe
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |