opgezocht, zie:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoezo Iggy?
Ik wil gewoon het woord dat in de aria wordt gebezigd.....
Mmmm.....Ik zocht gewoon naar 'ich'....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
opgezocht, zie:
http://www.katholieknederland.nl/synccp/awmdk/index.php?p=index&sub=weblog&u=vicky&o=5
maar als jij de precieze persoon zoekt heb ik niks gezegd...
En ik maar denken dat je de tekstschrijver bedoeldequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmm.....Ik zocht gewoon naar 'ich'....
En die mevrouw die je aanhaalt heeft het m.i. ook niet helemaal begrepen. Ik meende tenminste dat het 'ich' waarnaar ik zocht stond voor 'wij allen, de mensen", althans in het achttiende-eeuwse Duits en in de toenmalige theologie.
Ik stel wel een gemakkelijke nieuwe vraag:
[afbeelding]
Da's goed, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:51 schreef bukgeit het volgende:
The Jesus And Mary Chain
Dat kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Adrian Belew lijkt me?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:45 schreef bigshadow het volgende:
Mu - Out of breach (met de single Paris Hilton)
Sorry Method, maar het album werd nadrukkelijk gevraagdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef Grobbel het volgende:
En het album is dan Us.
Stel maar een nieuwe vraag hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Z het volgende:
Ah, dat zijn dan makkelijke punten, of zal ik een nieuwe vraag stellen? En idd een mooie plaat.
In elk geval: Jannes van der Wal door De Boegies.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:55 schreef bukgeit het volgende:
Ik moet zo weg, dus ik stel 'm alvast:
Noem twee beroemde denksporters die zijn bezongen en door wie dat gebeurde.
Arular?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:11 schreef Grobbel het volgende:
En die gelekte M.I.A.-plaat draai ik al maanden, echt geweldig.
Ojaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:09 schreef belsen het volgende:
[..]
In elk geval: Jannes van der Wal door De Boegies.
Denk eerder aan een dancehall-diva op redelijk originele en dansbare beats, al vermoed ik dat zo'n omschrijving je niet echt zal aanspreken, afgaande op je smaak overall.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |