Juist!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:00 schreef GLO het volgende:
Alleen die gast links komt me bekend voor. Kopna Kopna?
morge, sackquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jippie, bijna een heel 2 punten topic gemist
De foto dateert uit 1971.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef lubje25 het volgende:
hintje misschien? ik zie het niet zo in ieder geval
Hiquote:
quote:
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef bukgeit het volgende:
CCC Inc.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:06 schreef bigshadow het volgende:
oplossing paaspuzzelniet jullie puzzelplezier vergalt hoop ik
Foutains of wayne
way out west
Btw, spelfout met de verve
Yep. En Joost Belinfante helemaal links. Tweede van links Huib Schreurs, later directeur van Paradiso, nu van De Groene Amsterdammer. En derde van rechts Jaap van Beusekom, nu directeur van het Nationaal Pop Instituut.quote:
Doe maar. Ik ga zo toch ook etenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:41 schreef bukgeit het volgende:
Ook nu moet ik weer weg. Wat zal ik doen: vraag achterlaten of niet?
Inderdaad, heel wat latere kopstukken bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Yep. En Joost Belinfante helemaal links. Tweede van links Huib Schreurs, later directeur van Paradiso, nu van De Groene Amsterdammer. En derde van rechts Jaap van Beusekom, nu directeur van het Nationaal Pop Instituut.
Maar daarom kun je 't nog wel kennenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ver voor mijn tijd, toen kenden m'n ouders elkaar nog niet eens......nog lang niet zelfs
quote:
haha, makkelijk is ie niet. Hij bleef niet voor niets open. Maar misschien of moet ik zeggen waarschijnlijk weet GLO het welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:47 schreef bukgeit het volgende:
Ik had nog een vraag openstaan:
Noem twee beroemde denksporters die zijn bezongen en door wie dat gebeurde.
Belsen wist er al 1 te noemen: Jannes van der Wal door De Boegies.
Succes!
Ja, die van De Boegies. Maar die andere?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
haha, makkelijk is ie niet. Hij bleef niet voor niets open. Maar misschien of moet ik zeggen waarschijnlijk weet GLO het wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |