Je hebt zojuist iemand heeeel erg blij gemaaktquote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
als je nog even geduld hebt ze komen vrijdag 16 september in het burgerweeshuis in deventer![]()
Een paar jaar terug noemde ik DEP nog het slechtste voorprogramma dat ik ooit gezien had. Ik ben benieuwd hoe ik het ruim 3 jaar later vind.quote:
SCREW YOU!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een paar jaar terug noemde ik DEP nog het slechtste voorprogramma dat ik ooit gezien had. Ik ben benieuwd hoe ik het ruim 3 jaar later vind.
Serieus!?!?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef drakenbaby het volgende:
[..]
als je nog even geduld hebt ze komen vrijdag 16 september in het burgerweeshuis in deventer![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:27 schreef Docker het volgende:
Ik heb oowk een ticket voor FoR!Ga speciaal voor Papa roach!!!
Ok, smaken verschillenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:27 schreef Docker het volgende:
Ik heb oowk een ticket voor FoR!Ga speciaal voor Papa roach!!!
DEP is serieus 1 van de beste live bands die ik ooit gezien heb, zoveel energie enzo echt vet. De muziek is soms wat te, maar de show maakt t gewoon goedquote:Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een paar jaar terug noemde ik DEP nog het slechtste voorprogramma dat ik ooit gezien had. Ik ben benieuwd hoe ik het ruim 3 jaar later vind.
ja das ook wel weer waar, maar toen die vriend ze zou halen waren de kaarten nog ongeveer 20/25 euro goedkoperquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik snap het wel. 70 Euro is nogal duur voor een festival van 1 dag. Voor dat geld zit je ook 3 dagen op Wacken in Duitsland.
Fijn is het natuurlijk wel, dat je nog kaarten kunt krijgen.
Woeiii Donna, jij ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef mother-mother het volgende:
was ff fout gegaan , vriend van ons zou tickets halen !
niet gedaan , maar ff opnieuw besteld en zijn nog lang niet uitverkocht![]()
snap ik geen reet van maargoed ,ik heb iig kaarten![]()
tuurlijk , bij de vorige FoR kon ik er niet bij zijn , omdat ik zwanger was maar nu ga ik ff lekker knallen daar!quote:
Ja, ik wilde toen ook al kopen, maar heb besloten toch maar even wat meer bands af te wachten. Had ik toch mooi twee tientjes kunnen besparen, want nu heb ik dure kaarten gekocht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar, maar toen die vriend ze zou halen waren de kaarten nog ongeveer 20/25 euro goedkoper![]()
Het Goffertpark is in de jaren dat ik er kom, sinds Dynamo er in 2000 gehouden werd, nog nooit uitverkocht geweest. Voor Ozzfest waren op de dag zelf nog duizenden kaarten te krijgen. Ik denk niet dat het uitverkocht raakt. Ook al hebben ze een erg fijne line-up.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef Aventura het volgende:
Ik ben er 2 jaar terug geweest, ik zou best wel weer willen. Ik laat het van de ruimte in de portemonnee afhangen, ik denk niet dat dit snel uitverkocht raakt.?
Yeps, 'k weet nog niet precies hoe ik erheen ga, maar misschien zie ik je daar dan welquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tuurlijk , bij de vorige FoR kon ik er niet bij zijn , omdat ik zwanger was maar nu ga ik ff lekker knallen daar!
gaan volgens mij best veel Fok!kers he?
wij willen geloof ik n heel weekend gaan , camping of hotelletje ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Yeps, 'k weet nog niet precies hoe ik erheen ga, maar misschien zie ik je daar dan wel
Ik ga samen met een vriend en ik heb zo het idee dat hij ook niet met een auto wil gaan... bier enzo he...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:23 schreef InsaneM666 het volgende:
Wij gaan met de auto..vorige keer ook me de auto gegaan en dat beviel primaen ik heb t voordeel dat ik mn rijbewijs nog niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |