4 podia, voor 1 dag? dat is echt wel teveel. zeker weer zo'n domme 1 april grap.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
bron: www.festivalinfo.nl
Zal dit ook betekenen dat er dan meer bands dan eerder gepland zullen optreden? (NIN)
quote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
over mn eigen bericht....quote:Je hebt niet de rechten dit bericht te veranderen
Dat zou goed kunnen ja. Het Goffertpark is volgens mij sowieso niet groot genoeg voor 4 podia. Of ze moeten een groot deel dat andere jaren niet gebruikt weer er ook bij pakken, dat zou misschien kunnen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
4 podia, voor 1 dag? dat is echt wel teveel. zeker weer zo'n domme 1 april grap.
Afgezien dat het een 1 april grap is: Laten ze dat niet in hun hoofd halen om NIN en Qotsa een week naar voren te plaatsen. Ik heb niet voor niets een kaartje Rockin' park gehaald ipv Fields of Rock. En ik wil niet naar allebei.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
bron: www.festivalinfo.nl
Zal dit ook betekenen dat er dan meer bands dan eerder gepland zullen optreden? (NIN)
't Is geen grap hoor, 't staat nog steeds aangegeven op de website. Maar QOTSA en NIN zou leuk zijn op FoR maar lijkt me voor 0,0% reeel.quote:Op maandag 4 april 2005 10:43 schreef Betse het volgende:
[..]
Afgezien dat het een 1 april grap is: Laten ze dat niet in hun hoofd halen om NIN en Qotsa een week naar voren te plaatsen. Ik heb niet voor niets een kaartje Rockin' park gehaald ipv Fields of Rock. En ik wil niet naar allebei.
Biohazardquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef Eveli het volgende:
nog 1Roadrunner band
LOA zit bij Epic (en hun live cd/dvd was ook al niet bij RR), en Biohazard is al tien jaar weg bij Roadrunner....quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
LOA zit bij Epic (en hun live cd/dvd was ook al niet bij RR), en Biohazard is al tien jaar weg bij Roadrunner....
Soulfly alweer? Naja goed, en als RR band gok ik dan op Killswitch Engage aangezien die rond die tijd in Europa zijn. Zou ik wel blij mee zijn btw.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef Eveli het volgende:
Soulfly schijnt bevestigt te zijn en er zou nog 1Roadrunner band bij komen. Dat valt te lezen op o.a. het Festival Info forum.
Idd, nu je het zegt!!! En nu ken ik een band die daar misschien aan meedoet! (volgens mij is dat afh. van de afleverdatum van het album door de 'mixer'quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
MTV organiseert een wedstrijd. Staat vast wel iets over op de site, waar je demo's naartoe kunt sturen en wanneer je dat uiterlijk moet doen.
Dit dus: http://mtv.nl/competitions/fieldsofrock.htm
En binnen. Dat is vlot.quote:
tzou zeker beter zijn als soulfly komtquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kaarten zijn besteld.
En het zou erg gaaf zijn als Soulfly komt. Het zou gaver zijn als Tom Araya dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar op Dynamo, ook even bij Soulfly komt schreeuwen. Ik wil Terrorist dan namelijk wel even horen.
Dat zou wel een mooi gevalletje "sliep uit" zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 16:28 schreef Mark het volgende:
Zou me niks verbazen als Flogging Molly in een tent staat en je dus niks kunt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |