Dat lijk me wel ja, Rockin Park heeft behalve Greenday een beetje laffe programmering als je het mij vraagtquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:27 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat lijk me wel ja, Rockin Park heeft behalve Greenday een beetje laffe programmering als je het mij vraagt![]()
Zucht.... Green Day komt helemaal niet...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:27 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat lijk me wel ja, Rockin Park heeft behalve Greenday een beetje laffe programmering als je het mij vraagt![]()
Moet je nagaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Zucht.... Green Day komt helemaal niet...
Maar het is wel slecht dat je NIN zomaar even vergeet te noemenquote:
Eerst Postmortem.quote:
Ik heb eigelijk helemaal geen idee of er een beetje kaarten verkocht worden enzo..ben wel benieuwd eigelijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk nog?
Aangezien de vorige keer niet uitverkocht was, zou dat heel goed kunnen kloppenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar ik heb geen idee over wat voor 'n getallen we 't dan hebben, maar 't zou voor 't eerst zijn als ze gaan uitverkopen
Spelen ze die nummers nog?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eerst Postmortem.
Do you wanna die!
Ja, natuurlijk.quote:
En wat is het max. aantal?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Flaw het volgende:
Gehoord of gelezen: reeds meer dan 30.000 kaarten verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |