Nee, dat verwacht ik ook niet, dat dan de hele groep bij elkaar blijft, maar er zullen vast wel meerdere mensen bij 1 optreden gaan kijken ljikt mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef nixxx het volgende:
Hey Sylvana, het lijkt me wel geinig om een stel fok!kers te meeten.
Ik ga met een goeie vriend die niet fokt, dus voor hem is het het niet zo interessant en we hebben waarschijnlijk ook allemaal wat andere voorkeuren qua muziek. Dus als er nog wat gemeet gaat worden hoef je denk ik niet te verwachten dat we met de hele groep bij elkaar blijven.
Denk het wel ja.. maar weet zelf nog niet wat ik allemaal wil gaan bekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef Sylvana het volgende:
Nee, dat verwacht ik ook niet, dat dan de hele groep bij elkaar blijft, maar er zullen vast wel meerdere mensen bij 1 optreden gaan kijken ljikt mij
Er zijn er een paar die ik sowieso wil zien, zoals Rammstein, Slayer, Greenday enzo, en voor de rest weet ik het ook nog niet hoor, zijn nog best een aantal bands die ik niet kenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk het wel ja.. maar weet zelf nog niet wat ik allemaal wil gaan bekijken
ja, met z'n allen om half 4 recht voor de mainstage. Je kan elkaar daar niet missen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef Sylvana het volgende:
wordt er nog een FoR meeting georganiseerd hier?
waarom pas om half 4? het begint al veel eerder, heb geen zin om eerst uren in me eentje rond te lopen daar en dan pas om half 4 de andere mensen te ontmoetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, met z'n allen om half 4 recht voor de mainstage. Je kan elkaar daar niet missen.
Tijdens motorhead?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, met z'n allen om half 4 recht voor de mainstage. Je kan elkaar daar niet missen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef renz0r het volgende:
ik en TheSorrow gaan samen.
Misschien is een meet bij iets neutraals beter...Bijvoorbeeld bij een eettent ofzo...
Bij een podium is zo druk en kleine kans om elkaar te zien
Neeeee..bier standquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:37 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eettent, daar zal ik hele dag vertoeven
![]()
Nuclear-rabbit is ook in zijn eentje. Ik zie perspectieven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom pas om half 4? het begint al veel eerder, heb geen zin om eerst uren in me eentje rond te lopen daar en dan pas om half 4 de andere mensen te ontmoeten
Probeer je ze nou te koppelen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nuclear-rabbit is ook in zijn eentje. Ik zie perspectieven.
Ik zou niet blijven wachten tot Green Day gaat spelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Er zijn er een paar die ik sowieso wil zien, zoals Rammstein, Slayer, Greenday enzo,
Whehe idd..quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zou niet blijven wachten tot Green Day gaat spelen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 07:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zou niet blijven wachten tot Green Day gaat spelen
Als je ze wil zien moet je naar Rockin Park gaan de week ernaquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
best jammer eigelijk , leuke band mja
![]()
Ook daar zou ik niet wachten tot ze gaan spelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Als je ze wil zien moet je naar Rockin Park gaan de week erna
Of je houdt niet van Green Day of ze spelen ook niet meer op Rockin Parkquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook daar zou ik niet wachten tot ze gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |