Vroegahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:00 schreef Mark het volgende:
Dit is wat DOA vroeger was, maar nu niet meer is
ik vind Graspop er toch dichter bij in de buurt komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:00 schreef Mark het volgende:
Dit is wat DOA vroeger was, maar nu niet meer is
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:52 schreef Mark het volgende:
Zaterdag 18 juni in Nijmegen - Goffertpark. Zie ook: http://www.fieldsofrock.nl/
Maar goed dat je er nu achter komt danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:58 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Is t op zaterdag? Ik denk al de hele tijd dat het op zondag is
![]()
Het bezoekersaantal bij DOA schijnt dit jaar dan ook dramatisch laag te zijn geweest... jammer hoor dat zo'n festival zo terugloopt in kwaliteitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:05 schreef Mark het volgende:
Maar dat is niet Nederlands
Ik bedoelde dat dit het soort line-ups is dat je bij DOA zou willen zien, met alle respect naar de bands die er dit jaar stonden.
Zo behoorlijk, anders ben ik straks een dag te laatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:01 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Maar goed dat je er nu achter komt dan
Ik hoor het ook van een heel aantal mensen, maar dat ligt ook aan mijn omgeving. Nou ja, de sfeer zal wel goed zijn en daar gaat het omquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Zo behoorlijk, anders ben ik straks een dag te laat
Maar Fields wordt volgens mij best wel druk, ik hoor echt van heel veel mensen dat ze gaan..maar dat kan natuurlijk ook aan mn omgeving liggen
Iddquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:13 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik hoor het ook van een heel aantal mensen, maar dat ligt ook aan mijn omgeving. Nou ja, de sfeer zal wel goed zijn en daar gaat het om
Ik hoop dat de 30 graden me bespaard blijven. Ik vind 20 a 25 graden wel warm genoeg, met wat zonneschijn erbij. Vooral in de tent staan is bij hoge temperaturen vaak wat minder aangenaam.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:00 schreef mother-mother het volgende:
* mother-mother wel heel veel zin heeft nu, en hoopt dat t ongeveer t zelfde weer word als van de week![]()
20 graden en zo nu en dan een zonneke vind ik goed genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 30 graden me bespaard blijven. Ik vind 20 a 25 graden wel warm genoeg, met wat zonneschijn erbij. Vooral in de tent staan is bij hoge temperaturen vaak wat minder aangenaam.
ja al zal ik t niet echt doorhebben als ik in mn tent lig/hangquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop dat de 30 graden me bespaard blijven. Ik vind 20 a 25 graden wel warm genoeg, met wat zonneschijn erbij. Vooral in de tent staan is bij hoge temperaturen vaak wat minder aangenaam.
ow die tent!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maar als ik in de tent naar Machine Head sta te kijken en de mensen naast me voorzie van redelijk gebeuk als men belsuit Davidian te gaan spelen, kan ik het nog wel eens warm krijgen.
Of als Slayer op het hoofdpodium Angel of Death inzet, zeg maar. Ook dan heb ik het liever iets minder warm.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja zeg, ik ga toch niet bij 30 graden Celcius in jouw tentje staan? Tenzij ik verdwaal, maar die kans is klein, inmiddels moet ik het kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoezo ?
tis heel gezellie in mn tentje hoor, tenminste dat hoop ik, kan ook zijn dat het er n beetje zurig gaat ruiken![]()
Welke trein wou je nemen dan? De eerste? Na het festival is er niet zo veel tijd meer voor kroegbezoek....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Inderdaad.![]()
En daarna ga ik in de kroeg hangen, wachtend op de NS die mij naar huis brengt.
Ja, de eerste. De laatste trein naar Schagen vertrekt al om 22:50.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Welke trein wou je nemen dan? De eerste? Na het festival is er niet zo veel tijd meer voor kroegbezoek....
Was dat maar waar, de NS rijdt op zondag pas om 7:50 van Nijmegen naar Schagen, de eikels.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik gok idd dat ie die van 6 uur 's morgens neemt ofzo
Whoooppss..dat is echt niet relaxedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was dat maar waar, de NS rijdt op zondag pas om 7:50 van Nijmegen naar Schagen, de eikels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |