Een schone Oezbeeksequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef Molluck het volgende:
als je naar uzbekistan zoekt dan vind je haar:
[afbeelding]
Ja gaver kan je het niet krijgenquote:
Het is dat zulke toppers altijd maanden van tevoren uitverkocht zijn, anders was ik *nu* in het vliegtuig gesprongen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef Falco het volgende:
De Oezbeken moeten morgen uit tegen Koeweit voetballen voor de kwalificatie van het WK 2006. Zullen ze de wedstrijd winnen?
Die naam doet me denken aan die film...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:09 schreef Murray het volgende:
Toffe kaart.
Hun hoofdstad, wat doen ze?!
Ongelofelijk dat dat niet uitgezonden wordt. Of zou John de Mol de rechten al gekocht hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is dat zulke toppers altijd maanden van tevoren uitverkocht zijn, anders was ik *nu* in het vliegtuig gesprongen.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja gaver kan je het niet krijgen!
Alhoewel,
Roestende schepen middenin de woestijn
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Het getuigt van weinig stijl wat die Kirgiziėrs nu aan het doen zijn. Zo proberen ze alle toeristen van Oezbekistan naar hun land te trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:13 schreef Falco het volgende:
Balen jullie trouwens ook zo van de Kirgiziėrs?
De buren van Oezbekistan moeten opeens deze week zo nodig aandacht trekken door een revolutie daar te ontketenen. Ik denk dan zo van 'Ja hallo, we weten nu ook wel dat jullie bestaan! Hou maar weer op!'
Met een ezel door Oezbekistan. De hemel op aard.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[afbeelding]
Als dat nou toch geen lol is..
Het werd 2-1 voor de Koeweiti'squote:Op donderdag 24 maart 2005 18:07 schreef Falco het volgende:
De Oezbeken moeten morgen uit tegen Koeweit voetballen voor de kwalificatie van het WK 2006. Zullen ze de wedstrijd winnen?
Vast wel, en dan gaat ie dat op de tijd dat ik naar tv kijk uitzenden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat dat niet uitgezonden wordt. Of zou John de Mol de rechten al gekocht hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |