Van POLquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar ben jij in godsnaam moderator van? Klaagbaak?
Wordt nog leuk. Dat het nog erger kan dan Sidekick.quote:
Nee hoor, troost je. Ik zit in een forum vol bloemetjes en bijtjes.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wordt nog leuk. Dat het nog erger kan dan Sidekick.
Waar iedereen lief is voor elkaar? Dat past niet bij jou.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:37 schreef Verbal het volgende:
Nee hoor, troost je. Ik zit in een forum vol bloemetjes en bijtjes.
V.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar iedereen lief is voor elkaar? Dat past niet bij jou.
Ik neem aan dat ome George daar wel op staat. Net als de rest van de wereld overigens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:47 schreef Verbal het volgende:
Jawel hoor. Zolang je maar niet op mijn shitlist staat. En als dat het geval is zegt dat genoeg.
V.
Ach welnee... Minder begaafden krijgen bij mij het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ome George daar wel op staat.
quote:Net als de rest van de wereld overigens.
Je wenste de beste man net een vliegtuigongeluk toe. Een verkapte doodsbedreiging?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:56 schreef Verbal het volgende:
Ach welnee... Minder begaafden krijgen bij mij het voordeel van de twijfel.
V.
Toewensen, toewensen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je wenste de beste man net een vliegtuigongeluk toe.
Ik zet de koffie wel vast klaar voor de mannen van de NSA, danquote:Een verkapte doodsbedreiging?
Ach, met de afluisterapparatuur van tegenwoordig is dat niet nodig. Ze zijn toch al binnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:12 schreef Verbal het volgende:
Ik zet de koffie wel vast klaar voor de mannen van de NSA, dan![]()
V.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, met de afluisterapparatuur van tegenwoordig is dat niet nodig. Ze zijn toch al binnen.
Ik kan me noch zijn aanwezigheid, nog de schoonheid van jouw heuvelland voorstellen...quote:Toch kan ik de aanwezigheid van de man in ons mooie Heuvelland moeilijk voorstellen.
Hij zal wel komen. Er liggen nogal veel dooie Amerikanen in Margraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:23 schreef Verbal het volgende:
Ik kan me noch zijn aanwezigheid, nog de schoonheid van jouw heuvelland voorstellen...
V.
It's the thought that counts...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij zal wel komen. Er liggen nogal veel dooie Amerikanen in Margraten.
Een prima plek en tijdstip om zijn vrijheidsideologie nog eens te benadrukken.quote:
Nee, die is dan juist weer uitermate misplaatst, but what else is new?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een prima plek en tijdstip om zijn vrijheidsideologie nog eens te benadrukken.![]()
Er had ook een Democratische moordenaar van spleetogen kunnen staan. Over misplaatst gesproken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:36 schreef Verbal het volgende:
Nee, die is dan juist weer uitermate misplaatst, but what else is new?
Maar ik had van hem ook geen oprecht en onvoorwaardelijk eerbetoon verwacht, dus hij zal in dat opzicht niet teleurstellen.
V.
Tsja, die was niet laf genoeg om thuis te blijvenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er had ook een Democratische moordenaar van spleetogen kunnen staan.
Wat, jouw vergelijking? Inderdaad.quote:Over misplaatst gesproken.
Die verheugde zich kennelijk op een vrijwillige rampage in de Mekong. Walgelijk, maar daarna kan je altijd nog de politiek in.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:41 schreef Verbal het volgende:
Tsja, die was niet laf genoeg om thuis te blijven![]()
Waarom? Het gaat hem erom gevallen Amerikanen te herdenken. 3000+ Amerikaanse graven is voor hem meer dan 400+ Nederlandse. Anders kwam hij wel 4 me, in plaats van 6 & 7, wanneer het Memorial day is.En hoe kan hij anders een link maken in zijn praatje naar Iraq en "the war on terror".quote:Op zaterdag 26 maart 2005 05:35 schreef BasOne het volgende:
Van mij mag ie wegblijven, maar als ie zonodig dan toch een begraafplaats moet bezoeken lijkt me de Grebbeberg toch beter.
Waarom? op de greb liggen amerikanen, candezen, engelsen, nederlanders en duitsers.. daaromquote:Op zaterdag 26 maart 2005 06:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat hem erom gevallen Amerikanen te herdenken. 3000+ Amerikaanse graven is voor hem meer dan 400+ Nederlandse. Anders kwam hij wel 4 me, in plaats van 6 & 7, wanneer het Memorial day is.En hoe kan hij anders een link maken in zijn praatje naar Iraq en "the war on terror".
Wie niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie in Houthem blijft..
Kerry is een moordenaar en Bush is een held...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die verheugde zich kennelijk op een vrijwillige rampage in de Mekong. Walgelijk, maar daarna kan je altijd nog de politiek in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |