En terecht, hij is immers de baasquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:33 schreef Eightball het volgende:
True.
Één telefoontje en JP zit in het vliegtuig..
Tuurlijk tochquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:31 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Wat een Nederlandse vraag ook weer
Enig idee hoe lang dat kerkhof al daar ligt?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:55 schreef Gekke_Waus het volgende:
Ben benieuwd wanneer er hakenkruizen op deze grafstenen worden gezet.... Klinkt misschien raar dat ik dat denk, maar zo gek is dat volgens mij nog niet in Nederland.
Ja, dat staat in het artikelquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang dat kerkhof al daar ligt?
Ach komop, alsof er nog nooit een president op een militaire begraafplats is geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:58 schreef Eightball het volgende:
Ik vind het achterlijk dat er in zestig jaar geen US-President heeft omgekeken naar 8200 gesneuvelde landgenoten. Wordt wel tijd.
Schande, schande..quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:05 schreef Murray het volgende:
is dat zo'n schande?
Als jij op dat kerkhof weet te komen zonder toestemming dan ben je echt een goeie...quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:55 schreef Gekke_Waus het volgende:
Ben benieuwd wanneer er hakenkruizen op deze grafstenen worden gezet.... Klinkt misschien raar dat ik dat denk, maar zo gek is dat volgens mij nog niet in Nederland.
Je cAPS_lOCK blijft hangenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:12 schreef TC03 het volgende:
MENSEN KUNNEN JULLIE EEN KEER OPHOUDEN ALTIJD EN EEUWIG TE LOPEN ZEIKEN OVER BUSH'S VERMEENDE LAGE NIVEAU?
waar een wil is is een weg.... niet dat ik interesse hebquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jij op dat kerkhof weet te komen zonder toestemming dan ben je echt een goeie...
Och, het kerkhof ziet er wel mooi uit hoor. Ik heb een foto ervan op mijn gsm staan.quote:
Bewijst wel hoe hoog veel mensen de man hebben zittenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:09 schreef Adriaantje het volgende:
Beetje sneu dat iedereen in dit topic een nóg 'grappigere' opmerking dan zijn voorganger probeert te maken.
Daar kun je toch gewoon oplopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als jij op dat kerkhof weet te komen zonder toestemming dan ben je echt een goeie...
Normaal gesproken wel, tijdens de openingstijden. Wanneer/als Bush naar Margraten komt, zul je er niet zo makkelijk mogen komen. Dan zul je nog niet eens in het dorp mogen komen, tenzij je er woont.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |