"e:Op zondag 27 maart 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
http://www.re-played.com/product_info.php?products_id=6351
Dit album wilde ik indertijd bijzonder graag hebben.
Heeft iemand nog een mp3'tje, of zelfs een videotje van een en ander? Kan namelijk niets vinden...
Prachtig concept was dat wel, die Happy Hardcore.
Dit soort verzoeken zijn op het forum niet toegestaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:03 schreef spacemangraig het volgende:
Kan iemand het het album even op soulseek gooien?
Ik verzoek niets, ik vraag of iemand het wel heeft.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
&
[..]
Dit soort verzoeken zijn op het forum niet toegestaan.
heb gister een hele cd gebrand met happy hardcore, dj paul, charly & theo, party animals, nakatomi, 4 tune fairytales etc.quote:Op zondag 27 maart 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
http://www.re-played.com/product_info.php?products_id=6351
Heeft iemand nog een mp3'tje, of zelfs een videotje van een en ander? Kan namelijk niets vinden...
De intentie van de vraag is duidelijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verzoek niets, ik vraag of iemand het wel heeft.
Ja. Slim gedaan hè?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:15 schreef nipeng het volgende:
[..]
De intentie van de vraag is duidelijk.
Begrijpelijk, nipeng.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef nipeng het volgende:
Hellend vlak enzo
Nou weer verder over de mosselman.
Je link werkt nietquote:Op zondag 27 maart 2005 18:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[-url]Mooi stukje over foute nineties-muziek.[/url-]
ik heb dat wel eens gehoord, maar ik weet het ook niet zeker natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2005 20:10 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Maar is de Mosselman overleden? Dat zou wel sneu zijn.
Dit was hem.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:10 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Je link werkt niet.
Maar is de Mosselman overleden? Dat zou wel sneu zijn. Ik vond bij mijn broertjes trouwens nog de pracht cd 'hakkuh en bakkuh' met prachtige nummers als 'Lang zal ie Reevuh' en 'Ik ben te sexy voor m'n aussie'. Wat een tijden..
Ik word nu eigenlijk toch ook wel een beetje geïntresseerd door het album van de Mosselman. Ik moet dit topic maar niet meer lezen.... Ik denk dat ik ter compensatie maar een uurtje Bassie en Adriaan radio ga opzetten of zo. Ook mooi.
Bron?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:36 schreef The_Langolier het volgende:
De mosselman is niet dood, gelukkig.
Ben je niet in de war met '3 Steps Ahead'?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Devlinsect het volgende:
Bron?
Ik ben ook in de veronderstelling dat hij niet meer onder ons is...
gefikstquote:Op zondag 27 maart 2005 18:15 schreef heiden6 het volgende:
ik zie je adres niet.
Om precies te zijn staat het stukje over de mosselman hìer (je zat er een jaar naast met je link):quote:
Je maakt je opwachting wel weer in een prachtig topic. Als de mosselman dat toch eens wist... Heeft zijn muziek toch nog wat losgemaaktquote:Op maandag 28 maart 2005 17:45 schreef postinggirl het volgende:
Ik lees nog wel eens mee, post hier alleen niet zo veel meer (soms in het showbizz-gedeelte).
De link was naar een algemeen stukje over foute nineties-muziek, niet specifiek over '97.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:27 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Om precies te zijn staat het stukje over de mosselman hìer (je zat er een jaar naast met je link):
http://jaren90.wwzapper.c(...)0-%20hallofshame.htm
Een in dit topic geplaatste foto heb ik daar ook gebruikt.
(Tja, ik ken m'n eigen site als m'n broekzak.)
Kan je die misschien online zetten?:')quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb de videoclip tussen m'n collectie.
Doet 't goed op feessies.
Misschien later. Als ik nog nikser te doen heb.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:54 schreef About2Break het volgende:
[..]
Kan je die misschien online zetten?:')
Ben benieuwd of het dit jaar eindelijk eens gaat lukkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:54 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
Ik pleit voor een actie voor de top2000! Als het met Boudewijn de Groot moet lukken, dan zeker met de Mosselman!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |