Deze in ieder geval niet: Mosselmanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wat een connecties heeft de mosselman met fokkers... Zijn broer/neef, vader en collega! Het zou me niks verbazen als de mosselman zelf ook een fokker was.
Ideaal. Ik wil ALLES weten van de mosselman!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wat een connecties heeft de mosselman met fokkers... Zijn broer/neef, vader en collega! Het zou me niks verbazen als de mosselman zelf ook een fokker was.
Misschien gaat mijn originele album dan nog eens veel geld waard zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En als je 'm 2e hands zoekt, moet je in het buitenland zijn (krijg alleen resultaten in Engeland en Duitsland). Ofwel, de CD is in Nederland een collectorsitem geworden, of iedereen heeft 'm bij het grof vuil gemieterd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Deze in ieder geval niet: Mosselman
(of toch wel?)
Ik denk het nietquote:uit Profiel
Opleiding: VWO
"e:Op zondag 27 maart 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
http://www.re-played.com/product_info.php?products_id=6351
Dit album wilde ik indertijd bijzonder graag hebben.
Heeft iemand nog een mp3'tje, of zelfs een videotje van een en ander? Kan namelijk niets vinden...
Prachtig concept was dat wel, die Happy Hardcore.
Dit soort verzoeken zijn op het forum niet toegestaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:03 schreef spacemangraig het volgende:
Kan iemand het het album even op soulseek gooien?
Ik verzoek niets, ik vraag of iemand het wel heeft.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
&
[..]
Dit soort verzoeken zijn op het forum niet toegestaan.
heb gister een hele cd gebrand met happy hardcore, dj paul, charly & theo, party animals, nakatomi, 4 tune fairytales etc.quote:Op zondag 27 maart 2005 05:03 schreef heiden6 het volgende:
http://www.re-played.com/product_info.php?products_id=6351
Heeft iemand nog een mp3'tje, of zelfs een videotje van een en ander? Kan namelijk niets vinden...
De intentie van de vraag is duidelijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verzoek niets, ik vraag of iemand het wel heeft.
Ja. Slim gedaan hè?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:15 schreef nipeng het volgende:
[..]
De intentie van de vraag is duidelijk.
Begrijpelijk, nipeng.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef nipeng het volgende:
Hellend vlak enzo
Nou weer verder over de mosselman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |