Geruchten, geruchten geruchten...... Hugo, Sibon, Rose, Sikora.... Tja wat er van waar is zullen we vanaf zaterdag te weten komen, mocht het kampioenschap er komen... In Almelo leeft nu Heracles op een ouwerwets niveau weer, maar ja.. als je wint heb je vrienden... Laten we alsjeblieft niet vergeten hoe het vorig jaar in Volendam ging.. Ik was er vorig jaar in Volendam ook bij en laat ik jullie wel zeggen.... Wát een kater was dat zeg.. pfff.. Dus vol geconcentreerd naar vrijdag toe en gewoon 3 punten pakken!!!! Ik heb mijn plaatsje op het veld al gereserveerd!
Afgelopen vrijdag was trouwens een mooie voorbode van het feestje voor aankomende vrijdag.. Man o man, was ik laveloos vrijdag zeg..
![]()
... Ik heb me trouwens de ballen uit de broek gelachen met het onthaal van de zogenaamde spelersbus.. Alle supporters die op de weg stonden staken het vuurwerk aan toen de spelersbus eraan kwam... Bleek het de sponsorbus te zijn
![]()
Toen uiteindelijk de spelersbus eraan kwam had niemand vuurwerk meer.... haha.. Maar ja daarna was toch een wereldfeest met Barry Reijs en Jeffrey de Visscher feestvierend bovenop de bus.. GEWELDIG!!
Hey yeahinho.... kun je voor mij ook een SCH avatar inmekaar flansen? Thanks!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso