Wat een onzin is het nu geworden in dit topic zeg.quote:
Als linkse partijen dus voorstander zijn van hulpverlening aan (jonge) daders (van verkrachting) dan is dat "pappen en nathouden", maar stelt Fortuyn iets soortgelijks voor, dan ben je voor?quote:
Er bestaat geen ministerie van "Bestuurlijke vernieuwing en Koninkrijksrelaties".quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:09 schreef Lithion het volgende:
Kan een ministerie eigenlijk tussentijds zomaar op geheven worden en is dat ooit eerder voorgekomen?
opvoedkampen en strafkampen is alles behalve pappen en pamperen en nu ben ik echt slapen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:09 schreef R_ON het volgende:
[..]
Als linkse partijen dus voorstander zijn van hulpverlening aan (jonge) daders (van verkrachting) dan is dat "pappen en nathouden", maar stelt Fortuyn iets soortgelijks voor, dan ben je voor?
Ik bedoel dus zijn positie.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er bestaat geen ministerie van "Bestuurlijke vernieuwing en Koninkrijksrelaties".
Voor iedere partij is altijd wel een blik te vinden. De PvdA houdt het zo ook al tijden uit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:13 schreef Lithion het volgende:
Goed, nog een insteek voor dit topic. Als D66 het kabinet laat ploffen en er nieuwe verkiezingen moeten komen, hoe zou D66 zich bij deze verkiezingen dan moeten profileren om nog enig electoraat aan zich te binden?
Het valt me op dat als je de discussie niet kunt winnen je gewoon wegloopt. Als je jou vraagt inhoudelijk te reageren dan geef je niet thuis. Dat is jouw zwakke punt.quote:
Zeg dat danquote:
o.a. Bestuurlijke vernieuwing. Het is hard nodig (eerste kamer of direct laten kiezen, of afschaffen). Maar niet alleen maar bestuurlijke vernieuwing. Een partij die een goed en democratisch bestuurlijk niveau wil, met een gezonde economie die om het milieu denkt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:13 schreef Lithion het volgende:
Goed, nog een insteek voor dit topic. Als D66 het kabinet laat ploffen en er nieuwe verkiezingen moeten komen, hoe zou D66 zich bij deze verkiezingen dan moeten profileren om nog enig electoraat aan zich te binden?
Tsja, als je dit om 4 uur smiddags gaat zeggen. Okey, maar half 2? Sommige hebben slaap nodigquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:15 schreef R_ON het volgende:
[..]
Het valt me op dat als je de discussie niet kunt winnen je gewoon wegloopt. Als je jou vraagt inhoudelijk te reageren dan geef je niet thuis. Dat is jouw zwakke punt.
![]()
Dat geldt ook voor de PvdA, in de peilingen zijn ze misschien wel heel groot, maar als er straks verkiezingen gehouden worden weet ik niet of dat nog zo is. Ik denk dat de mensen niet zoveel zin hebben in een kabinet dat de boel wéér om gaat gooien en het vertrouwen in Bosje, zal ook niet meer zijn wat het was.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:13 schreef Lithion het volgende:
Dat noemen ze ironie, schat.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Tsja, als je dit om 4 uur smiddags gaat zeggen. Okey, maar half 2? Sommige hebben slaap nodig![]()
Maar: waar moest hij inhoudelijk op reageren?
*zucht*quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dat noem ik de vraag niet beantwoorden...![]()
Aggenebbis dan toch. Winstpunt is dat het arrogante PvdA roosje zich aan haar eigen betweterige doorntjes [b]lijkt te prikken. Besluiten die niet aan de [kritische] achterban zijn uit te leggen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:18 schreef Pinobot het volgende:
Een rasechte Jodenstreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |