Eerst even die kissing contest uitchecken...quote:
Nu komt dat voor school werken er helemaal niet meer vanquote:
Het zijn volgens mij allemaal meiden die elkaar zoenen het heet toch kissing girls contestquote:
Ja die waren duidelijk geen bi maar gewoon 100% potquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:51 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar nu zie ik alleen die stomme presentator. En heeeeel vaag op de achtergrond wat mogelijk-zoenende-gestalten!![]()
Net was het tenminste duidelijke hot girl-on-girl action!s
Girls kissing contest niks voor jouquote:
Dat had ik ook (kater), en ben net weer even anderhalf uur gaan slapenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wakker blijf of toch maar weer eventjes mijn bedje inkruip... Voel me niet helemaal optimaal.![]()
Doen die zoenende meisjes jou dan helemaal niets?!quote:
Als ik er geld mee kon winnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Girls kissing contest niks voor jou![]()
Weinig jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doen die zoenende meisjes jou dan helemaal niets?!
Volgens mij kan datquote:
Het eerste stelletje ging helemaal op elkaar zittenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:55 schreef Tania18 het volgende:
Oeh romantisch, dat ene stelletje pakt elkaar wat beter beet![]()
Ja joh, ga maar weer met dure woorden smijtenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap niet hoe men daar nog goed kan werken met al die zoenende dames! Niemand lijkt er echt naar om te kijken!!!
Alle werknemers van dat radiostation zijn zeker ontzettende frigide. Of misschien eunuchs?
He bahquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef Tania18 het volgende:
Is volgende week de kissing-men contest?![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja joh, ga maar weer met dure woorden smijten
Oeh! Dat wil ik ook wel zien!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef Tania18 het volgende:
Is volgende week de kissing-men contest?![]()
En ik heb nog niemand kunnen betrappen op een titty touch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:01 schreef mark_03 het volgende:
Toch vrij sexloos allemaal... vooral dat rechterstel... staan gewoon wat tegenelkaaraan te leunen
Die in ht begin waren wel sex volquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:01 schreef mark_03 het volgende:
Toch vrij sexloos allemaal... vooral dat rechterstel... staan gewoon wat tegenelkaaraan te leunen
Daar kijken we nu ook naar; is dat linkerstel. Die kregen vast spierpijn van die houding ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die in ht begin waren wel sex vol
Haha he bahquote:
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef mark_03 het volgende:
Er waren toch meer stelletjes dan deze 2?
quote:
Nou zeg, deze vond ik mooiquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel betere te vinden, heur.
Als je het maar laatquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Er zijn wel betere te vinden, heur.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och misschien weet ik wel meer....
ja vraag je maar af hoe ik dat weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |