De VS komen gewoon bij de laatste vier op het WK hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is onlangs aangepast. Qua niveau is drie ploegen uit dit gebied meer dan genoeg.
De laatste vier denk ik niet, de 2e ronde moet zeker haalbaar zijn. Voor Mexico ook overigens. Mexico en de VS horen sowieso op het WK thuis. Naast die twee landen is één ploeg uit dit gebied wel voldoende, Costa Rica bijvoorbeeld. Panama, Jamaica, Honduras, Guatemala en Trinidad hebben er niet echt veel te zoeken.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
[..]
De VS komen gewoon bij de laatste vier op het WK hoor.
Let op Convey en Donovan, daarbij wordt McBride topscorer van het WK2006.
Ik bedoelde ook juist omlaag bijgesteld. Maar dat zal dus wel niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is onlangs aangepast. Qua niveau is drie ploegen uit dit gebied meer dan genoeg.
quote:Match/Partido 9
08.10.2005 PANAMA - TRINIDAD & TOBAGO Estadio Rommel Fernandez - Ciudad de Panama
08.10.2005 MEXICO - GUATEMALA Estadio Potosino Alfonso Lastras - San Luis Potosi 20:00
08.10.2005 COSTA RICA - USA Estadio Ricardo Saprissa - San Jose 19:00
--------------------------------------------------------------------------------
Match/Partido 10
12.10.2005 USA - PANAMA Gillette Stadium - Foxboro 20:00
12.10.2005 GUATEMALA - COSTA RICA Estadio Mateo - Ciudad de Guatemala 18:00
12.10.2005 TRINIDAD & TOBAGO - MEXICO Hasely Crawford Stadium - Port of Spain 20:00
Dat is onzin, je moet de capaciteiten van Leo ook weer niet overschatten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Ik wel, vooral zijn motivatietechnieken. Onder Leo had Oranje gisteren met 8-0 gewonnen.
Drie teams vind ik genoeg. Een vierde team hoeft van mij niet zo, net zoals een vijfde land uit Azië niet nodig is. Doe dan maar een Europees land er bij.quote:Op donderdag 8 september 2005 00:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook juist omlaag bijgesteld. Maar dat zal dus wel niet.
Hallo? Een trainer die kampioen wordt met Feyenoord is geniaal.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is onzin, je moet de capaciteiten van Leo ook weer niet overschatten.
Eigenlijk 3,5 dus zelfs. Afrika of Europa idd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Drie teams vind ik genoeg. Een vierde team hoeft van mij niet zo, net zoals een vijfde land uit Azië niet nodig is. Doe dan maar een Europees land er bij.
Nu hebben ze er in feite 3,5. Drie zekere plaatsen en één plek waar ze om moeten vechten met Azië. Het spijt me zeer, maar zowel de nummer 4 van Noord Amerika als de nummer 5 van Azië heeft niets op het WK te zoeken. Azië is het continent waar Saoedi Arabië zich met twee vingers in de neus weet te kwalificeren, terwijl dat land op de editie van 1994 na constant het lachertje van het WK is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Eigenlijk 3,5 dus zelfs. Afrika of Europa idd.
In Europa zouden ze moeite hebben om de aansluiting met de subtop te vinden. Landen als Roemenië, Oostenrijk, België, Noorwegen doen niet veel onder aan de VS.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat ze zich ontwikkeld hebben tot de top van deze zone, samen met Mexico. Weliswaar minder concurrentie, maar wel knap.
Als het weer in eigen land zou zijn ja, maar nu denk ik dat een kwartfinale de max is. De VS staat weliswaar wel hoog op de ranglijst, maar legt het toch op individuele kwaliteit af tegen de gevestigde landen. Men kan geen team maken uit zoveel verschillende stijlen voetballers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef popolon het volgende:
Maar sinds een aantal jaren al een geduchte tegenstander vool elk team.
Laatste vier van het WK, let op mijn woorden.
'Read my lips: semi-finals'!'quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef popolon het volgende:
Laatste vier van het WK, let op mijn woorden.
Nee, ook nooit vaste international geweest volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 10:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
'Read my lips: semi-finals'!'![]()
Doet die Ledezma nog mee bij CR?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |