Yorke zit er toch wel bij? volgens mij ontbreken er wat spelers in mn lijst.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen Hislop, Andrews, Lawrence, Edwards en John ken ik. Zit Yorke er niet bij?
Kenwyne Jones zat altijd bij Soton in het tweede, weet even niet of ie er nog is. Jonge speler.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen Hislop, Andrews, Lawrence, Edwards en John ken ik. Zit Yorke er niet bij?
Don Leo heeft nu een aardige onderhandelingspositiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
Het contract van Leo liep gisteren af.
quote:Leo Beenhakker: 'Met de pacemaker op honderd'
13/10/2005 22:32
'Of ik nu een held ben? Dat valt wel mee, hoor', schetste Leo Beenhakker op NOS Radio zijn huidige situatie in Tribidad en Tobago, nadat hij het land naar play-offs voor het WK leidde dankzij een onverwachte 2-1 overwinning op Mexico.
'Wel hebben we hier gezorgd voor een nationale feestdag. Het is voor iedereen een droom om voor de eerste keer aan het grote WK deel te nemen. Maar je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Voorlopig moeten we hier maar even van genieten. Ik ben een gelukkig man op het veld, maar we zijn er nog niet.'
De 63-jarige trainer moet het in de beslissingsduels opnemen tegen Bahrein. Die barrage hadden weinigen voor mogelijk gehouden toen hij zeven duels geleden aan de slag ging en TNT slechts één punt had gesprokkeld uit de eerste drie wedstrijden. Maar na vier zeges in zeven partijen is de WK-eindronde nabij.
'De deur naar het WK staat nog altijd open. De manier waarop we de hele wedstrijd vochten, was ongelooflijk. Vooral in de tweede helft hebben we heel sterk gespeeld. Met de pacemaker op honderd hebben we het gehaald. De laatste minuten duurden heel lang, kan ik je melden.'
Beenhakker was in 1990 bondscoach van Nederland tijdens het WK in Italië en leidde in 1994 Saoedi Arabië op het WK in de Verenigde Staten. 'Het zou een prachtig einde voor mij zijn om nog een keer aan een WK deel te nemen. Natuurlijk heb ik geen topploeg, maar de spelers zijn wel bereid om tot het uiterste te gaan. Daarmee kun je ook redelijk ver komen.'
Voor Trinidad en Tobago zou het de eerste maal zijn dat het land de eindronde van een WK bereikt. In 1990 waren the Soca Warriors heel dichtbij. In het laatste kwalificatieduel met de Verenigde Staten had de ploeg destijds genoeg aan een punt gehad, maar de wedstrijd ging verloren.
Yorke zat er zeker bij. hij schoot woensdag op de paal waarna die andere knakkert hem erin kon leggenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yorke zit er toch wel bij? volgens mij ontbreken er wat spelers in mn lijst.
12 en 16 november dacht ik. T&T speelt eerst thuis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:51 schreef Apekoek het volgende:
wanneer is die barrage wedstrijd? T&T - Bahrein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |