Die speelt toch voor Engeland? Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Kieran Richardson gedebuteerd? Verbazend.
Chicago Fire dacht ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:43 schreef Erasmusch het volgende:
Die heeft bij zn debuut tegen USA 2x gescoord. Waar speelt die Wolff?
leuke foto's
Vroeger altijd wel, nu voor Kansas City.quote:
Het is sinds de 36e minuut 1-0 voor Trinidad & Tobagoquote:Op zondag 5 juni 2005 00:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trinidad & Tobago 0 - 0 Panama
Half uurtje te spelen nog.
En Advocaat is ook nog op zoek.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:12 schreef DeTolk het volgende:
Ach, het is wel leuk als De Don naar het WK gaat, als Guus H. ook nog eens een landje erbij pikt hebben we 3 kansen op WK titel (mits Estland ook gaat hebben we er 4)
Nummer 3 speelt een playoff wedstrijd tegen de nummer 3 van Azie dacht ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:51 schreef DeTolk het volgende:
De eerste drie na tien duels plaatsen zich voor het WK 2006 in Duitsland.
dat heeft met niveau te maken. het heeft namelijk geen enkele zin tig aziatische landjes uit te laten schakellen door middenmoters-landen en toplanden uit europa, een land als oostenrijk kan al half azie moeiteloos afslachten. en aangezien je niet 64 landen kan toe laten op een wk, maar helaas maar 32, moet je toch consessies trekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef Sloggi het volgende:
Kijk dan eens naar een poule uit Azië. 4 landen waarvan 3 naar het WK kunnen, 2 zijn er zeker van. Dat is toch niet normaal vergeleken met poules uit Europa.
Dat 2e Noord Amerikaanse team mag tegen Australië of Nieuw-Zeeland, goed lezen he.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1 Noord-Amerikaans team vind ik te weinig, Mexico en de VS horen sowieso op het WK thuis. Dat Azië teveel landen mag leveren ben ik het wel mee eens.
Hoezo dan? wordt nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 6 juni 2005 22:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nieuw Zeeland is vooral uitgeschakeld door een naaistreek van Australië eigenlijk.
Uiteindelijk hebben ze het wel aan zichzelf te danken, maar het kwam er op neer dat Nieuw Zeeland in de volgende ronde terecht zou komen, mits Australië punten zou verspelen op eigen bodem tegen de Solomon Eilanden... Australië had liever Solomon tegen dan Nieuw-Zeeland, dus zo geschiedde. Nieuw Zeeland gaf de voorzet, Australië knikte 'm binnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo dan? wordt nu wel nieuwsgierig
Schaamteloze manipulatie dusquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben ze het wel aan zichzelf te danken, maar het kwam er op neer dat Nieuw Zeeland in de volgende ronde terecht zou komen, mits Australië punten zou verspelen op eigen bodem tegen de Solomon Eilanden... Australië had liever Solomon tegen dan Nieuw-Zeeland, dus zo geschiedde. Nieuw Zeeland gaf de voorzet, Australië knikte 'm binnen.
Ja, Australië heeft Nieuw Zeeland een streek geleverd, normaal winnen ze natuurlijk van Solomon. Al gaf Nieuw Zeeland Australië er wel de gelegenheid voor, door met 2-4 te verliezen van Vanuatu.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schaamteloze manipulatie dusDat wist ik helemaal niet...
Ik las het net ja op fifa.comquote:Op maandag 6 juni 2005 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Al gaf Nieuw Zeeland Australië er wel de gelegenheid voor, door met 2-4 te verliezen van Vanuatu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |