het is glas het, geen metaal. dus van dat donkere glas.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:43 schreef Joene het volgende:
FF naar een autoschade bedrijf volgens mij kunnen ze dat vullen met een polish
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is glas het, geen metaal. dus van dat donkere glas.
oke, bedankt voor de tip dan! Bij wat voor soort bedrijf moet ik dan zijn?? carglass ofzo??? En wat zou dat ongeveer kosten???quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Kennis van mij heeft hetzelfde gehad met een puegeot 307 met zn zonnedak
is opgevuld met de juiste kleur, soort vloeibaar glas
Hij heeft het laten doen bij Care , en kosten waren voor leasemy dus niet bekend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
oke, bedankt voor de tip dan! Bij wat voor soort bedrijf moet ik dan zijn?? carglass ofzo??? En wat zou dat ongeveer kosten???
op een andere manier waren de ductaperesten niet van het dak te verwijderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef ne0n het volgende:
hoe dom kan je zijn... met een schuurspons..
Daar heb je stickerverwijderaar voor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op een andere manier waren de ductaperesten niet van het dak te verwijderen.
Oh oh, die bhfh..quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:05 schreef slashme het volgende:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=1&i=147774&t=147774
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:02 schreef Skv het volgende:
Poets het dan op met je nieuwe kleden.
inderdaad: Hoe handel jij op een rondpunt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:13 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Je begint wel echt een Belg te worden he? Hahaha...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:05 schreef slashme het volgende:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=1&i=147774&t=147774
Daar vinden ze 'm ook al raarquote:Door Anton! (IP bekend) 17-01-05 22:01
Sorry, maar ik geloof hier echt geen ene bal van. Je typt alsof je net van de basisschool afkomt en dat verhaal van je dealer vind ik ook maar zozo. Alsof een garage aanbiedt om de schuifdak af te kitten zodat je het nooit meer open krijgt
Ga op zoek naar een Panda mét dakrails en schuifdak en ga daar in rijden.
wie heeft er nou geplakt! jij of de dealer!!quote:Ik heb vandaag naar de importeur gebeld en die waren het ook niet eens met de gang van zaken en zeiden contact op te nemen met de dealer. Vervolgens werd ik smiddags opgebeld door de baas van die dealer , die ik nog niet gesproken had, dat hij zijn excuses aanbood en dat ze fout zaten. verder heb ik de oorzaak al gevonden.. ik had tape geplakt op een naad van het raam en het geruis was over, een rubber zit niet helemaal goed van het dakraam zo lijkt het, dus toch wat simpels volgens mij gelukkig!
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:54 schreef Fratz het volgende:
en het mooiste is nog:
[..]
wie heeft er nou geplakt! jij of de dealer!!
Moet niet gekker worden hier....quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb dus een glazen dak op mijn auto. nu had de dealer daar ductape op geplakt tijdelijk. Bij het erafhalen van dat ductape bleven daar resten van achter. Ik heb die resten er met een schuursponsje afgehaald, kon niet anders.. tot mijn grote schrik zag ik dat nu dus de donkere verf van het glas is op de plek waar ik het schuursponsje gebruikt heb!!![]()
En als ik dat dak zou moeten vervangen wat zou dat kosten?
Kan ik dit verhalen op de dealer, of zal ik een nieuw dak moeten betalen..Of is het misschien mogelijk een glazen oppervlak nog te herstellen. (die donkere verflaag dus) Het is een soort donker getint glas dat voor het dakraam zit dus. (het valt dfus nog mega op ook.)
quote:Omruilen voor een oud type lijkt me de enige oplossing
stickerverwijderaar en heeeeel veel geduld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
op een andere manier waren de ductaperesten niet van het dak te verwijderen.
en dan zo'n roldakje erop net als bij een 2cvquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:51 schreef Juggernaut het volgende:
ik zou gewoon dat hele glazen dakje d'r uit slopen. 't is toch mooi weer. Succes!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:38 schreef MouseOver het volgende:
Deze is ook wel stoer, van een zekere Alfredo:
[..]
ik lieg helemaal niks hier!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:16 schreef Geitesollewok het volgende:
oow dus het is niet eens gelogen dat die een panda rijdt
Hee, wat is dat nou zeg.. we proberen je allemaal heel erg goed te helpen en jij begint te scheldenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik lieg helemaal niks hier!nu graag even serieus en ontopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |