het is glas het, geen metaal. dus van dat donkere glas.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:43 schreef Joene het volgende:
FF naar een autoschade bedrijf volgens mij kunnen ze dat vullen met een polish
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is glas het, geen metaal. dus van dat donkere glas.
oke, bedankt voor de tip dan! Bij wat voor soort bedrijf moet ik dan zijn?? carglass ofzo??? En wat zou dat ongeveer kosten???quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Kennis van mij heeft hetzelfde gehad met een puegeot 307 met zn zonnedak
is opgevuld met de juiste kleur, soort vloeibaar glas
Hij heeft het laten doen bij Care , en kosten waren voor leasemy dus niet bekend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
oke, bedankt voor de tip dan! Bij wat voor soort bedrijf moet ik dan zijn?? carglass ofzo??? En wat zou dat ongeveer kosten???
op een andere manier waren de ductaperesten niet van het dak te verwijderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:00 schreef ne0n het volgende:
hoe dom kan je zijn... met een schuurspons..
Daar heb je stickerverwijderaar voor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op een andere manier waren de ductaperesten niet van het dak te verwijderen.
Oh oh, die bhfh..quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:05 schreef slashme het volgende:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?f=1&i=147774&t=147774
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:02 schreef Skv het volgende:
Poets het dan op met je nieuwe kleden.
inderdaad: Hoe handel jij op een rondpunt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:13 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Je begint wel echt een Belg te worden he? Hahaha...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |