Klopt, eigen jeugd heeft een streepje voor, denk ook dat Danny dat vindt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:59 schreef gras het volgende:
Urby Emanuelson moet de linksback worden. Niet weer zo'n achterlijke buitenlander zonder mentaliteit.
eensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:59 schreef gras het volgende:
Urby Emanuelson moet de linksback worden. Niet weer zo'n achterlijke buitenlander zonder mentaliteit.
Gaat alleen weg als er een echte topclub komt, aldus Maxwell zelf..quote:
Die is er klaar voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Mits Urby er klaar voor is, zeg ik Urby linksback
Je kunt een speler moeilijk verkopen, wanneer deze zelf niet wilquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Maxwell heeft niet zoveel te vertellen. Het is bijtekenen of vertrekken. Transfervrij vertrekken is er niet meer bij onder Arie van E.
De beste man zal dan wel snel in de smiezen krijgen dat het beter is om te vertrekken. Trainen met de gebroeders Moisanders is ook niet alles.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt een speler moeilijk verkopen, wanneer deze zelf niet wil
Maxwell is GEEN verdediger.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:01 schreef Nashje het volgende:
Chivu is een geweldige kerel. Hopelijk keert ie snel terug zodat we de beste verdediging van de wereld hebben. Trabelsi - Heitinga - Chivu - Maxwell. Schitterend.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Urby Emanuelson.
Nee daarom speelt ie al seizoenen op die positie zekerquote:
Zit bij Oranje onder de 20.quote:Op zondag 27 maart 2005 10:22 schreef gras het volgende:
Winter? Wat doet hij nu eigenlijk?
En waarom van den Brom weg bij Jong Ajax? Haalt uitstekende resultaten.
Ik bedoel eigenlijk ook meer Winter en Van den Brom samen.quote:Op zondag 27 maart 2005 10:22 schreef gras het volgende:
Winter? Wat doet hij nu eigenlijk?
En waarom van den Brom weg bij Jong Ajax? Haalt uitstekende resultaten.
Tim de Cler...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Persoonlijk voel ik liever voor een meer ervaren jongen op die plaats, weet alleen niet zo 1 2 3 wie dat zou moeten zijn..
Laat Winter maar onderaan de ladder beginnen. Zoals Silooy, Roy en anderen ook doen.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk ook meer Winter en Van den Brom samen.
Hij keepte goed bij onder 20quote:Op maandag 28 maart 2005 11:56 schreef gras het volgende:
Best wel vervelend, zo'n Ajax-loos weekje.
Overigens is Vermeer opgeroepen voor Jong Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |