Ja, dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Dus gras wil wel 4-3-3?
Ja. Laat ze maar eens investeren in plaats van de financiele situatie te propaganderen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ondanks alle ellende joh!
Landzaat mag best komen van mij, net als Joris Mathijsen trouwens..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:01 schreef gras het volgende:
M'n opstelling voor volgend seizoen zou als volgt zijn.
Stekelenburg
De Jong, Heitinga, Maduro, Emanuelson
Sneijder, Pienaar, aankoop
Rosales, Babel, aankoop
Als aankopen zou ik graag Davids, van der Meijde en Kluivert zien. AZ'ers mogen wegblijven.
Landzaar is geen 10 miljoen waard. Mathijsen is niks beter dan Heitinga, laat staan Grygera. Nooit aantrekken dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Landzaat mag best komen van mij, net als Joris Mathijsen trouwens..
Alttijd proberen, blijft AZ bij die 10 miljoen niet doen idd.. En op dit moment vind ik Mathijsen nu beter dan Heitinga.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:13 schreef gras het volgende:
[..]
Landzaar is geen 10 miljoen waard. Mathijsen is niks beter dan Heitinga, laat staan Grygera. Nooit aantrekken dus.
Momenteel misschien beter, maar qua potentie zeker niet. Mathijsen zit aan z'n top, dat kunnen we van John niet zeggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Alttijd proberen, blijft AZ bij die 10 miljoen niet doen idd.. En op dit moment vind ik Mathijsen nu beter dan Heitinga.
Nee hoor, Stevie Wonder is ook een groot fan van hem.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Ben ik dan de enige ondertussen die nog wat in mitea ziet?
Klein iel mannatje dat weliswaar hard kan rennen. Ik heb betere linksbuitens gezien..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Nee hoor, ik vind hem ook oké. Beetje een blinde draver af en toe, maargoed.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik verkoop ook geen onzin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klein iel mannatje dat weliswaar hard kan rennen. Ik heb betere linksbuitens gezien..
Voorlopig toch wel houden trouwens, van Boukhari wordt ik niet warm van..
En Gras, je hebt een goed punt.
Maar het is wel een versterking ten op zichte van wat er nu voorhanden is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:42 schreef S-Two het volgende:
Ik denk dat VD Meyde ook niet echt de redding zal zijn. Hij balt lekker mee in een goed draaiend team, maar dat is Ajax op dit moment niet en ik denk niet dat hij het team dan wel aan de gang krijgt...
Ja okay, dat snap ik ook wel... Maar ik denk dat je dan beter kan investeren in een andere speler. Ben nooit zo'n heel groot fan geweest van Van der Meyde. Voordeel is wel dat hij het systeem kent en dus geen aanpassingsproblemen heeft. Maar ik zie liever Patrick of Edgar terug komenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:48 schreef gras het volgende:
[..]
Maar het is wel een versterking ten op zichte van wat er nu voorhanden is.
En de eerste speler die in z'n eentje een slecht team aan het draaien krijgt moet ik nog vinden.
We hebben Harry en Maduro al, Patje en Edgar hebben we helemaal niet nodig!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar ik zie liever Patrick of Edgar terug komen.
Harryquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
We hebben Harry en Maduro al, Patje en Edgar hebben we helemaal niet nodig!
Chivu!!
Volgens mij heeft hij een contract voor onbepaalde tijd. Heeft wel een evaluatiemoment ergens volgend seizoen. Onder druk van supporters en media zou hij wel opstappen. Heeft dat ook nog bevestigd.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:28 schreef S-Two het volgende:
Hoe kan die man nou weg dan? Alleen door de RvC? En hij heeft gewoon een contract voor onbepaalde tijd ofso en hij blijft tot dat ie overlijdt, zelf opstapt of de RvC hem wipt?
quote:Grim tekent bij in Amsterdam
Fred Grim heeft tot 2008 bijgetekend als keepertrainer bij Ajax. De 39-jarige oud-doelman maakt sinds het einde van zijn actieve loopbaan in 2002 deel uit van de technische staf in Amsterdam, eerst in de jeugdopleiding en later als keeperstrainer van Jong Ajax. Op 16 maart jongstleden werd Grim aangesteld als keeperstrainer van het eerste elftal.
Grim stond zelf 101 maal bij Ajax onder de lat in competitieverband. Daarnaast keepte de geboren Amsterdammer lange tijd voor Cambuur Leeuwarden.
Leuk dat hij dat doet, maar van mij had hij zich wel in Kinshasa mogen melden voor een wedstrijdjequote:Obodai verkiest Ajax boven Ghana
Ajax is voor Anthony Obodai belangrijker dan de nationale ploeg van Ghana. De 22-jarige Ghanees zegde bij de teammanager van de nationale ploeg af voor de WK-kwalificatiewedstrijd van 27 maart tegen Congo, omdat hij eerst een basisplaats wil afdwingen bij zijn club. Woensdag trainde de middenvelder derhalve niet in Kinshasa, maar in Amsterdam.
"Als ik bij Ajax elke week zou spelen, kan ik ook voor Ghana uitkomen", laat Obodai weten op ajax.nl. "Ik speel echter niet en dan vind ik dat er genoeg andere voetballers zijn die in het nationale team op mijn positie kunnen spelen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |