Wanneer is die finale dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mwah, vorig seizoen waren we ook weken voor het einde van de comp klaar. Was toen zo lang wachten op de finale dat die een beetje ondergesneeuwd raakte qua aandacht.
Neenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef komrad het volgende:
mag ik pekel alvast bedanken voor de moeite tot nu toe. Ik verzaak een beetje ivm drukte op mijn werk
ik heb me al lang voor 8 juni 19.16 aangemeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:17 schreef pekel het volgende:
Deelnemerslijst Fok!Cup bijgewerkt op 8 juni 19:16
pekel (organisator)
komrad (organisator)
Lortnoc
MrMoon
sir_dalord
Johan-Derksen
Maniack28
truSteh
Tim_G
Verbal_Kint
TimmyASD
Dieptriest
-Raffie-
Uddel
DaMadKow
GotenSSJ
Chen
HHuizinga
pvrens
nicomart
BustaRaymes
Oldbie
Mokkaboon
TearSong
ArTiC
Keano
Mangoworks2002
Grumpey
Robar
forza22
Schipbuyjoy
qyn
quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:45 schreef komrad het volgende:
goed dan, mag ik dan ook jou nog bedanken voor al het goeds dat je voor de fed gedaan hebt![]()
ps dit meen ik echt
oeh gelukkig iemand die me steuntquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
MrMoon, je hebt gelijk, er is onduidelijkheid.
De loting zou al verricht moeten zijn, en het speelschema voor de 1e week had er ook mogen zijn.
Komrad is druk, pekel was ff met andere zaken bezig.
Maar nu wordt het stiekem toch wel tijd voor wat duidelijkheid...
mee eens er moeten gewoon even knopen doorgehakt worden, al plannen jullie het begin over 2 weken of wat dan ook, als er maar duidelijkheid isquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ga nu bot klinken:
De vrijwilligers moeten even aangeven wat hun planning is en wat er gaat gebeuren.
Ook al ze aangeven dat het niet haalbaar is, is het ook duidelijk.
Maar laat aub ff iets meer weten of de haalbaarheid van jullie wensen.
Dank.
eindelijk duidelijkheid. Thnxquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef maniack28 het volgende:
Pekel en ik hebben opzet kortgesloten, ik laat aan hem over of hij het nu of zondag bekend maakt, loting is zondagavond live
Startdatum wordt dus de 22e, je kan dus gewoon een friendly regelen voor deze week!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Lortnoc het volgende:
Ik stel trouwens voor dat Hives te laat is met inschrijven want dan hebben we 32 teams en dat komt natuurlijk perfect uit.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Lortnoc het volgende:
Ik stel trouwens voor dat Hives te laat is met inschrijven want dan hebben we 32 teams en dat komt natuurlijk perfect uit.
of in het Fok!-cup-toto-topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:30 schreef pekel het volgende:
GEZOCHT!:
Fok!Cup-toto organisator
Benodigdheden:
Portie verstand
Interesse
Getallenkennis
Soliciteren kan in dit topic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |