Sinds het prille begin van Futurama in Nederland, ben ik een trouwe kijker. Iedere zondagavond om tien voor half negen zit ik voor de buis, of laat ik de video lopen.
De nieuwe "telg" van Matt Groening (The Simpsons)heeft mijn hart gestolen.
Kijken er meer Fokkers naar Futurama? Zo ja, wat vind jij er dan van?
Vraagje voor een eventuele trouwe Futurama-kijker....
Vanavond liet ik de video weer eens lopen en trof bij thuiskomst een oudere aflevering op de band. Weet iemand of de uitzending van vanavond (6-2) toevallig twee weken eerder al is uitgezonden? Of ligt het dan echt aan mijn video?
------------------
Don Juan: "There are only four questions of value in life, Don Octavio.
What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for?
The answer to each is the same: only love."
[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 07 Februari 2000).]
wie of wat is Futurama??
En wat is Fox??
Ik neem je niet in de zeik, ik weet het ECHT niet! btw, je plaatjes doen het niet.
(laat dat van FOX maar zitten, ik hoor net dat het een tv zender is)
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 07 Februari 2000).]
Hoop dat ik e.e.a. kon verduidelijken
Ik woon in A'dam dus Fox8 zal wel op de kabel zitten (hoop ik ).
The Simpsons vond ik altijd erg grappig en dit klinkt ook wel weer lekker maf.
Nu die zender nog zien te vinden.
Vaker kijken.
- Jarno
quote:
op 02-07-2000 om 06:46 PM schreef Jarno het volgende:
Ik bleef gister (zondag dus) even hangen na Dawson's Creek (ja we hebben allemaal onze afwijkingen he) en ik moet zeggen: hele leuke serie ja.
- Jarno
Jarno, misschien dat jij mij dan een antwoord kan geven?
quote:
Vraagje voor een eventuele trouwe Futurama-kijker....
Vanavond liet ik de video weer eens lopen en trof bij thuiskomst een oudere aflevering op de band. Weet iemand of de uitzending van vanavond (6-2) toevallig twee weken eerder al is uitgezonden? Of ligt het dan echt aan mijn video?
Ging de aflevering van gisteravond over Leela, die zich wanhopig afvroeg ooit nog eens een leuke man te treffen? Over die planeet waar zij de dieren moesten redden, omdat hij zou imploderen? En dat beestje die alle beesten opat?
Tell me, pleazzzzzz
Helaas haalt ie het net niet bij de simpsons....maar wel heel net....
Ik vind Bender geinig.......en fry.....en die vis/schaaldier-man......en Leela....en.....en...etc...etc.
Ik vind het gewoon een leuke serie. Vol sarcasme net als bij de simpsons maar toch met een eigen gevoel
(bijv Mom....het liefste oudste rijkste industrieel(tje) dat een gemeen vies op macht belust rokend kreng blijkt te zijn)
Echt een aanrader vooral als je van de Simpsons houdt en van aanverwantte humor.
De aflevering van gisteren ging over een blikje ansjovis
Nee serieus, Fry had heimwee naar 2000 en kocht zoveel mogelijk spullen uit het verleden, dat kon omdat zijn 93 ct uit 1999 opeens 4,3 miljard was geworden. Tsja, rente op rente he
- Jarno
- Jarno
(die nog geeneens een video heeft!)
quote:
op 02-08-2000 om 05:54 PM schreef Jarno het volgende:
Video CD sjongejonge... doe maar duur!- Jarno
(die nog geeneens een video heeft!)
Tja, Jarno... eigenlijk is het niets meer dan een CD'tje waar in ongelooflijk barre kwaliteit een aflevering van Futurama op stond. Ik had het dus veeeel liever op video gekeken. Duur? Nou nee...
Maar een video is toch wel basis hoor Jarno, misschien een verjaardagscadeautje?
En zelfs al zou je iets missen, dan wordt het nog 10x per jaar herhaald
Nah, tv heeft afgedaan voor mij, iets uit de 20e eeuw zeg maar
- Jarno (die vindt dat sinds Twin Peaks er niks goeds meer is verschenen op tv en dan ook liever een boek leest of met de koptelefoon op een mooie cd luistert...)
[Dit bericht is gewijzigd door Jarno (Datum 09 Februari 2000).]
Zijn wel in Realmedia formaat maar wel hoge kwaliteit.
Tokus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |