abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144314

Sinds het prille begin van Futurama in Nederland, ben ik een trouwe kijker. Iedere zondagavond om tien voor half negen zit ik voor de buis, of laat ik de video lopen.
De nieuwe "telg" van Matt Groening (The Simpsons)heeft mijn hart gestolen.

Kijken er meer Fokkers naar Futurama? Zo ja, wat vind jij er dan van?

Vraagje voor een eventuele trouwe Futurama-kijker....
Vanavond liet ik de video weer eens lopen en trof bij thuiskomst een oudere aflevering op de band. Weet iemand of de uitzending van vanavond (6-2) toevallig twee weken eerder al is uitgezonden? Of ligt het dan echt aan mijn video?

------------------
Don Juan: "There are only four questions of value in life, Don Octavio.
What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for?
The answer to each is the same: only love."

[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 07 Februari 2000).]

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_144315
Barbarella,

wie of wat is Futurama??

En wat is Fox??

Ik neem je niet in de zeik, ik weet het ECHT niet! btw, je plaatjes doen het niet.

(laat dat van FOX maar zitten, ik hoor net dat het een tv zender is)

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 07 Februari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_144316
BooBooSan,

• Futurama is een cartoon-serie van Matt Groening, die eerder ook de Simpsons maakte. Het verhaal gaat over Fry, een "delivery boy", die baalt van zijn leven anno 1999. Per ongeluk wordt hij ingevroren in een cryogenics-lab, om in de 31e eeuw weer ontdooid te worden.
    Hij raakt bevriend met "Bender", een robot, en "Leela", een eenogige aliendame. In de 31e eeuw vindt hij bovendien ook nog zijn achter-achter-achter-etc-neef, Professor Farnsworth.
    Het geeft een hele aparte, bizarre en humoristische kijk op hoe de 31e eeuw er uit zou kunnen zien.
  • Fox8 zou naar mijn idee toch in meerdere steden ontvangen moeten kunnen worden? Of is Zutphen echt zo'n unicum?
  • De plaatjes doen het bij mij wel. Dus weet ik even niet wat het probleem is.
  • Op de site http://www.foxworld.com/futurama/
    kan je meer lezen over Futurama, mocht je geinteresseerd zijn.

Hoop dat ik e.e.a. kon verduidelijken

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_144317
Oke Barbarella,bedankt voor je info.

Ik woon in A'dam dus Fox8 zal wel op de kabel zitten (hoop ik ).

The Simpsons vond ik altijd erg grappig en dit klinkt ook wel weer lekker maf.

Nu die zender nog zien te vinden.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_144318
Jah ik vind Futurama dus ook erg leuk
  maandag 7 februari 2000 @ 15:12:00 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_144319
Tot nu toe heb ik nog niet kunnen kijken, maar ben het zeker van plan!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_144320
Ik bleef gister (zondag dus) even hangen na Dawson's Creek (ja we hebben allemaal onze afwijkingen he ) en ik moet zeggen: hele leuke serie ja. Lekkere maffe humor weer, iets subtieler dan de Simpsons, maar toch een beetje in dezelfde stijl geanimeerd.

Vaker kijken.

- Jarno

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_144321
quote:
op 02-07-2000 om 06:46 PM schreef Jarno het volgende:
Ik bleef gister (zondag dus) even hangen na Dawson's Creek (ja we hebben allemaal onze afwijkingen he ) en ik moet zeggen: hele leuke serie ja.
- Jarno

Jarno, misschien dat jij mij dan een antwoord kan geven?

quote:
Vraagje voor een eventuele trouwe Futurama-kijker....
Vanavond liet ik de video weer eens lopen en trof bij thuiskomst een oudere aflevering op de band. Weet iemand of de uitzending van vanavond (6-2) toevallig twee weken eerder al is uitgezonden? Of ligt het dan echt aan mijn video?

Ging de aflevering van gisteravond over Leela, die zich wanhopig afvroeg ooit nog eens een leuke man te treffen? Over die planeet waar zij de dieren moesten redden, omdat hij zou imploderen? En dat beestje die alle beesten opat?
Tell me, pleazzzzzz

pi_144322
nope... die is ff geleden wel op fox geweest.
  maandag 7 februari 2000 @ 20:57:00 #10
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_144323
Ik persoonlijk vindt futerama een top serie.

Helaas haalt ie het net niet bij de simpsons....maar wel heel net....

Ik vind Bender geinig.......en fry.....en die vis/schaaldier-man......en Leela....en.....en...etc...etc.

Ik vind het gewoon een leuke serie. Vol sarcasme net als bij de simpsons maar toch met een eigen gevoel
(bijv Mom....het liefste oudste rijkste industrieel(tje) dat een gemeen vies op macht belust rokend kreng blijkt te zijn)

Echt een aanrader vooral als je van de Simpsons houdt en van aanverwantte humor.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_144324
Barbarella,

De aflevering van gisteren ging over een blikje ansjovis
Nee serieus, Fry had heimwee naar 2000 en kocht zoveel mogelijk spullen uit het verleden, dat kon omdat zijn 93 ct uit 1999 opeens 4,3 miljard was geworden. Tsja, rente op rente he

- Jarno

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_144325
Helaas, gemist dus....
pi_144326
Heb de gemiste aflevering inmiddels op video-cd gezien... gelukkig
pi_144327
Video CD sjongejonge... doe maar duur!

- Jarno

(die nog geeneens een video heeft!)

pi_144328
quote:
op 02-08-2000 om 05:54 PM schreef Jarno het volgende:
Video CD sjongejonge... doe maar duur!

- Jarno

(die nog geeneens een video heeft!)

Tja, Jarno... eigenlijk is het niets meer dan een CD'tje waar in ongelooflijk barre kwaliteit een aflevering van Futurama op stond. Ik had het dus veeeel liever op video gekeken. Duur? Nou nee...
Maar een video is toch wel basis hoor Jarno, misschien een verjaardagscadeautje?

pi_144329
Mwah, een video basis? Ik kan geen enkel programma opnoemen dat ik zou willen opnemen als ik niet in staat zou zijn om het te kijken. Die tijd is voorbij, ik heb het gevoel bij 99,9% van de tv zooi die over je uitgestort wordt dat je als kijker niet serieus meer genomen wordt.

En zelfs al zou je iets missen, dan wordt het nog 10x per jaar herhaald

Nah, tv heeft afgedaan voor mij, iets uit de 20e eeuw zeg maar

- Jarno (die vindt dat sinds Twin Peaks er niks goeds meer is verschenen op tv en dan ook liever een boek leest of met de koptelefoon op een mooie cd luistert...)

[Dit bericht is gewijzigd door Jarno (Datum 09 Februari 2000).]

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 februari 2000 @ 17:12:00 #17
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_144330
Voor wie het leuk vind om alle afleveringen tot nu toe op z'n pc te hebben, hier staan ze:

- Sorry, das illegaal. Gelieve dit soort dingen via email of icq te regelen -

Zijn wel in Realmedia formaat maar wel hoge kwaliteit.

Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 27 februari 2000 @ 16:14:00 #18
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_144331
Futurama vind ik echt geweldig, ik heb alle afleveringen van de eerste 2 jaar al gezien (heb ze binnen een paar dagen gekeken), maar ik kijk elke zondag weer op FOX, echt super!
vooral bender vind ik erg gaaf
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 27 februari 2000 @ 22:42:00 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_144332
Dan kon je vanavond je hart ophalen!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_144333
Ik heb een paar keer gekeken, en ik vind het wel een toffe serie. De humor haalt het niet bij die ven de Simpsons, maar het is wel veel mooier getekend met 3D computer graphics en dat soort geintjes. Ik vind het trouwens wel een maf idee dat de stem van Leelaa is van Peggy uit Married With Children.
I love cats...they taste just like chicken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')