quote:
Jij begrijpt me!quote:
Nou heb ik van alle afleveringen een deel gezien en toch ken ik ze nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Reinier en Clarinca, twee ware helden voor PE-kijkers..
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou heb ik van alle afleveringen een deel gezien en toch ken ik ze niet![]()
Doegie!quote:
Hihihiquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je schamen!!!!![]()
Dé HELDEN van PE1.. en... en... jij kent ze niet?!??!! Ik... grauigaekl;eafdsgsdsfdkl$#&*^%$#%#(*@!
Nee, jij moet nog in je fobo kijkenquote:
Eetse schatquote:
Uhuh. Ik zorg er wel voor dat het niet over sperma, seks, Idols of ongesteldheid gaatquote:
Die eerste...Nog nooit gezien bij jou.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop..
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Timbob?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:28 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop..
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. Ik zorg er wel voor dat het niet over sperma, seks, Idols of ongesteldheid gaat
Dat was me allereerste.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste...Nog nooit gezien bij jou.
Wallie-Wallie was mijn allereerstequote:Op woensdag 23 maart 2005 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was me allereerste..
Had ik de eerste 2 maanden ofzo.
Nee! We gaan het niet over Idols hebben.quote:
Die staat - volledig onterecht - in het archief.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! We gaan het niet over Idols hebben.
Dan ga je maar naar IDO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |