Ja, dramaquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook wel 's gehad...
moet je ze vervolgens weer van elkaar zien te peuteren...
ja, jij met je obscure bandjesquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat soort werk weet ik niet
is meestal wederzijds, toch
Maar in bed kun je heel makkelijk je autoband verwisselen hoorquote:
In bed doe ik andere dingenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar in bed kun je heel makkelijk je autoband verwisselen hoor
Maar ook geen versnellingspook waar soms flink aan gesjord moet worden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
in bed heb ik nooit een platte band
Dat binnenstebuiten?? Nee, het voelt een beetje geïrriteerd maar dat gebeurt ook wel eens zonder dat hij binnenstebuiten zit hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]Best raar dat je dat niet in één keer merkt.
Ik volgde het niet helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef Skaai het volgende:
Bupatih, zie jij het?
2 in één oog...quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat binnenstebuiten?? Nee, het voelt een beetje geïrriteerd maar dat gebeurt ook wel eens zonder dat hij binnenstebuiten zit hoor.
Ja, en 2 in 1 oog is gewoon dom
haha té herkenbaar gewoon.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, drama![]()
Ook wel eens per ongeluk met mn lenzen in gaan slapen en de volgende ochtend mn bril op doen en dan helemaal verbaasd zijn, omdat ik zonder bril beter zag dan mét
quote:
jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die dan weer door nbdb of gbp of berkery of belsen worden gescoord (of glo)
ik rijd automaatquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ook geen versnellingspook waar soms flink aan gesjord moet worden?
Oké jongens...ik houd op..Mijn imago!!!
welke heb ik gesteld die jij wist?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:19 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
en een beetje vragen stellen die ik weet als ik er niet ben
het is een complot zeg ik ! een complot!!
Ja! Alles zit vastgeplakt enzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha té herkenbaar gewoon.....
wakker worden terwijl je met lenzen hebt geslapen en je ogen nauwelijks open krijgen, da's ook zo'n fijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |