ik tel er een stuk of 8quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:32 schreef Almighty het volgende:
Zeg we zijn nog maar met z'n 5-en in de fantasy league, durft er niemand anders?
altijd tof bellen naar de statesquote:4. How do I cancel my subscription?
All MLB.com Monthly subscriptions are billed on a 30 day cycle. You can cancel your subscription by calling Customer Support toll-free at 1-866-800-1275.
Not this time buddy.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:37 schreef J.J.McKay het volgende:
ATLANTA Rules !!!
1 van de beste en constante teams van afgelopen 10-15 jaar...The Atlanta Braves
Dit jaar, in mijn ogen, kandidaat voor de WS.
Yankees - Red Sox opening game wordt gewoon op Canal Plus uitgezonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef zjroentje het volgende:
Gaat dit wel gewoon op tijd beginnen?
ja hoor,ze zijn nu druk bezig met de spring-trainingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:50 schreef zjroentje het volgende:
Gaat dit wel gewoon op tijd beginnen?
in de doofpotquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef zjroentje het volgende:
En het gehele dopingverhaal?
Alles flex behalve 1Aprilquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:37 schreef Almighty het volgende:
welke tijd komt de heren dan wel het beste uit? Hij komt mij bij nader inzien nl ook niet goed uit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:30 schreef CAZZO het volgende:
[..]
Alles flex behalve 1April
Ik stel voor Zondagavond 23:30
Zijn we net klaar met de draft voordat Wells de eerste pitch richting Jeter gooit.
Dank je.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:18 schreef Almighty het volgende:
en je kan je nu inschrijven...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:11 schreef Terreros85 het volgende:
geen A-Rod voor mij...ik wil iig Johnny Damon in mijn team
Damon heeft cellulitisquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:11 schreef Terreros85 het volgende:
geen A-Rod voor mij...ik wil iig Johnny Damon in mijn team
Imme sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:33 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en wat die draft betreft
en 9 teams in de league is natuurlijk helemaal ruk
9 uur toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
let's play ball....hoe laat morgenavond ?
Ik heb er al helemaal geen verstand van. Die 2 van de Yankees die ik ken ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:29 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Imme sorry.Kan zjeroentje er niet 10 man van maken? Mocht het echt tot overlast zorgen, dan kan je mijn team ook wel weer verwijderen, speel ook al mee op MLB.com.
welke danquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb er al helemaal geen verstand van. Die 2 van de Yankees die ik ken ...
Ja, idd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
welke dan
A-Rod & Jeter ???
nope der gebeurd nixquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef Jeroenus het volgende:
Gaat hij nu niet automatisch van start?
Vreemd, hij zei zelf nog dat het om 9 uur was.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:07 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
nope der gebeurd nix
Almighty mag een nieuwe drafttime en een extra speler gaan regelen
GVDquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:09 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Vreemd, hij zei zelf nog dat het om 9 uur was.
Je moet even in overweging nemen of je mijn team niet verwijderd omdat de draft anders geen eens kan plaatsvinden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:20 schreef Almighty het volgende:
[..]
GVDBlijkt dat de draft status op ready gezet moest worden... Lekker is dat als ik die melding krijg terwijl ik zelf niet bij de draft kan zijn!
Ok nieuwe tijd... morgen om 21.00 uur
dit gaat je niet in de koude kleren zitten inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:11 schreef SpankSpankeronie het volgende:
wat een beroerde draft
ben nu helemaal gaar
en minder teams dus minder crap op je bankquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef Almighty het volgende:
Volgende keer toch maar een kleinere bank maken.
Dat begint lekker, al gelijk 2 spelers kwijt. Gagné op DL met klachten aan elleboog en McPherson met rugproblemen naar Triple A.quote:
Gvdquote:Op maandag 4 april 2005 20:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Martinez begint ook lekker voor de Mets
1e inning slaat strike-out Adam Dunn al een 3 run homer om zijn oren
ik heb wel M.Young maar D.Young kun je nog zo van de free-agent list afplukkenquote:Op maandag 4 april 2005 20:54 schreef Jeroenus het volgende:
KC wordt ook weggevaagd door Detroit. Wie Young van Detroit heeft loopt aardig binnen.
Staar jezelf niet zo blind op die Spring Training cijfertjes. Het heet niet voor niets Spring TRAINING. De Marlins speelden veel wedstrijden zonder veel 'basis' spelers en namen geen risico met blesures. Ze gaan ook zonder blessures het seizoen in.quote:Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Jeroenus het volgende:
Ik vraag mij af waarom je de Marlins zo hoog inschat? Wat heeft je onder de indruk gemaakt van ze.
Ze zijn het team dat het slechtste gepresteerd heeft in de Spring Training 11:20 0.355pct.
Ik zie de Braves nog eerder winnen dan de Marlins.
Heerlijk, alleen van de laatste Mets inning werd ik niet blijquote:
Misschien zeg ik morgenochtend ook wel iets anders, na de eerste wedstrijd van de Anaheim Engelen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:09 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen van de laatste Mets inning werd ik niet blij
Texas moet te doen zijn toch? Gelukkig om 7uur al weer een NYY-BOSquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien zeg ik morgenochtend ook wel iets anders, na de eerste wedstrijd van de Anaheim Engelen.
Rivera verneukt de zooi in inning 9, dag sweepquote:
Voor de 2e dag op een rij...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Rivera verneukt de zooi in inning 9, dag sweep
Hé, het is de Red Sox...tegen hen is het: "it ain't over 'til it's over".quote:Op woensdag 6 april 2005 22:24 schreef Jeroenus het volgende:
Hij verneukt het ook wel heel erg, hij geeft niet 1 punt weg. Nee gvd 5 man laat hij over het thuishonk komen.
Jaquote:Op donderdag 7 april 2005 10:22 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk? MLB TV?
Ik ga dat denk ik ook eens proberen voor een maandje. Kun je dan onbeperkt kijken? Dus bijv. ook overschakelen van de ene naar de andere wedstrijd als ze tegelijk bezig zijn? En zie je het in zo'n klein k*tschermpje als de highlights op de MLB homepage, of is het een groter beeld?quote:
LAA??? Oh, je bedoelt de ANAHEIM Angels...quote:Op donderdag 7 april 2005 09:05 schreef Jeroenus het volgende:
LAA onderuit bij Texas.
Gagné 15 dagen DL. Als ik jou was zou ik hem traden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:47 schreef Jeroenus het volgende:
Wanneer komt Gagne terug, al iets meer over bekend? Anders trade ik hem bij MLB.com.
dat is nog maar de vraagquote:
Maar je hebt op deze manier geen punten de komende week. Pak zolang een andere closer. Als Gagné van de DL afkomt trade/koop je hem toch weer terug in je roster. Hij zal er iig niet duurder op worden. Het kost je zo wel 2 pitchertrades. Maar je krijgt er 3 per week.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef Almighty het volgende:
wow, zou ik niet doen... 15 dagen is niks op een seizoen van 162 wedstrijden. En ik geloof dat ie geen last heeft van zijn arm. Als dat wel het geval was zou het riskanter zijn om hem aan te houden, maar nu dat niet het geval is dan is ie nog steeds waardevol.
nog 51 weekjes slapen dan mag je meedoen aan de 4e editiequote:Op vrijdag 8 april 2005 20:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Er is zeker geen mogelijkheid meer om met de fantasy league mee te kunnen doen he?![]()
BB is 'Bases on Balls' (Walks).quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:13 schreef Terreros85 het volgende:
wat betekent bij die stats eigenlijk BB ?
Dude, het seizoen is pas 4 wedstrijden oud.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef Jeroenus het volgende:
Trouwens, Pujols, nog altijd maar 8 punten. En dat wordt de nieuwe Ruth/Aaron genoemd?
Maar dan nog, er zijn spelers van 500k die al 120 punten binnen hebben gehaald. Hij raakt werkelijk niks.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:47 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dude, het seizoen is pas 4 wedstrijden oud.
Nog zo'n 156 te gaan
Wil je niet van die confronterende opmerkingen maken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Hey Jeroenus
laten we het eens over de Mets hebben
0 for 4
kansloos voor Post season lijkt me
twee van mijn favo pitchers tegen elkaar..quote:Op zondag 10 april 2005 19:46 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Smoltz heeft wat goed te maken na zijn vorige verprutste start.
En is nu goed bezig![]()
Na 3 innings tegen de Mets al 7 K's![]()
![]()
Niet dankzij Smoltz hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 21:08 schreef Jeroenus het volgende:
Hahaha, Smoltz, prutser.
Mets 3 HR's in de 8e.
Gelukkig heb ik die gast niet bij MLB.com want hij stond na dag 1, 83 punten in de min.quote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Niet dankzij Smoltz hoor.
1tje maar.
Wel 15 K's![]()
LOB staat voor Left On Base.quote:Op zondag 10 april 2005 21:17 schreef Jeroenus het volgende:
Wat is LOB trouwens? En wanneer is het nou een Save en wanneer een Loss?
Volgens mij niet. Volgens de officiele regels in Nederland in elk geval niet.quote:Op zondag 10 april 2005 22:23 schreef Jeroenus het volgende:
Een SP die 4 innings pitch en voor staat wanneer hij gaat, krijgt niks van het bovenstaande?
wat is je puntentotaal op MLB.com nu?quote:Op maandag 11 april 2005 17:44 schreef Jeroenus het volgende:
Pedro 169 punten op MLB.com
Vanavond Mets voor het eerst thuis en de Sox krijgen hun ringen.
zo ontzettend moeilijk is het toch niet om een creditcard te charteren lijkt mequote:Op maandag 11 april 2005 19:24 schreef Almighty het volgende:
http://www.krld.com/
Via de radio de Texas home openener te beluisteren... Helaas geen beelden, maar altijd beter dan niks iig
Goede vriend: 1040quote:Op maandag 11 april 2005 18:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
wat is je puntentotaal op MLB.com nu?
Ik sta tot aan vandaag op precies 900 punten. Een betere start dan afgelopen jaar iig.quote:Op maandag 11 april 2005 22:00 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Goede vriend: 1040
Ik: 639 en 313![]()
Ik heb aardige trades gemaakt dus verwacht nu meer.
Volgens mij kan je er maar 1 tegelijk runnen.quote:Op maandag 11 april 2005 22:47 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Hoe open je eigenlijk meerdere streams?
Als ik een link in Media Player plak krijg ik acces denied.
Die stond ook in de Top 10 van Sportscenter van ESPN, was inderdaad een gave balquote:Op dinsdag 12 april 2005 07:44 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er maar 1 tegelijk runnen.
Reyes, gister, wat een play. Met zijn blote hand vangt ie hem en gooit de bal naar 1B. Commentator: "What a sick play. Have you ever seen that?"
Mets weer op koers![]()
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:42 schreef Almighty het volgende:
Ik begin nu al een beetje te balen dat ik die amerikaan heb betrokken bij de fok league... Maar ja, het is nog vroeg in het seizoen
Bij de fantasy league van yahoo verandert er ook dagelijks wat, alleen is het wat moeilijker omdat je niet iedereen kan inwisselen. Je zit redelijk vast aan de spelers die je gedraft hebt, je kan niet iedereen dus opstellen.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:38 schreef Jeroenus het volgende:
Ik snap nog steeds geen ruk van de Yahoo fantasy league. MLB.com League vind ik persoonlijk fijner om te volgen omdat er dagelijks wat verandert en het overzichtelijker is.
Ik vind mlb.com ook veel leuker. Ik sta nu op 1035 punten na wat mindere dagen...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:27 schreef Jeroenus het volgende:
De laatste 2 dagen zijn dramatisch op MLB.com Fantasy. Heb inmiddels een hoop getrade. Hoeveel heb je nu fanneke?
Wow, een vriend van me heeft beide spelers ook. Ik heb alleen Nady. Zometeen gaat hij weer batten, Peavy niet pitchen.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:50 schreef fanneke het volgende:
Alleen de 1e van de doubleheader tussen de Cubs en de Padres leverde me met Peavy en Nady op mlb.com al 133 punten op!![]()
Via Live Stats Center. Voor een paar extra $$ kun je tijdens elke willekeurige wedstrijd live je score zien.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:59 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
reken je dat trouwens zelf uit of staat dat ergens?
Hoeveel extra $?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Via Live Stats Center. Voor een paar extra $$ kun je tijdens elke willekeurige wedstrijd live je score zien.
Na 3.1 innings van de heuvel gehaald. -39 punten op mlb.comquote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb het gevoel dat die Bautista mij gigantisch in de min gaat trekken.
Neeeeeequote:Op donderdag 14 april 2005 21:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Na 3.1 innings van de heuvel gehaald. -39 punten op mlb.com
Stand is nu (na 4 innings) 8-2 voor Seattle. dus komen waarschijnlijk nog -15 bij.
Was toch 4-3??quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:32 schreef Jeroenus het volgende:
Jaja, de sweep is een fact. Mets - Astros 3-0
quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:38 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Was toch 4-3??
Edit:
Laat maar, snap t al...
Ik kreeg niet echt het idee dat Sheffield geraakt werd ofzo....quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:41 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, ik zie nu dat incident met die idiote Sox fan. Wat denkt die gast dat ie aan het doen is. Ik begin die Red Sox maar een triest volkje te vinden. Vķķr spring training zaten de spelers ook ineens uit het niets met z'n alle A-Rod te bashen. Nu weer zo'n fan. We krijgen toch niet van die domme acties zoals hier met alle voetbalsupporters?
De man had niet de intentie de bal te pakken en Sheffield duwde hem alleen. Hij sloeg niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:22 schreef Almighty het volgende:
Het was wel een provocatie, ik zou denk ik ook wel zo reageren
Cool. Inwoner van Boston (waarschijnlijk) die voor de Yankees is.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:14 schreef Almighty het volgende:
Ahum hij heeft wel het leven gered van een jongetje...
http://sports.espn.go.com/mlb/news/story?id=2037788
Barf.
en terecht...een yankee$ fan in Boston?quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:20 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cool. Inwoner van Boston (waarschijnlijk) die voor de Yankees is.Hij zal niet populair zijn bij zijn klasgenootjes.
![]()
Nou...prachtigquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
ik had meer het idee dat hij de pet van Sheffields hoofd af probeerde te slaan
Ach..beetje sneue fan, maar voor de rest: GO SOX![]()
mooi moment tijdens het presenteren van de Yankees spelers maandag
A-Rod met een hels fluitconcert, terwijl Joe Torre een klein applaus kreeg![]()
NY fan, met een lichte voorkeur voor de Mets.quote:
Jackie's nummer is al 8 jaar retiredquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef Jeroenus het volgende:
Jackie Robinson's rugnummer, 42, is voor altijd en door elke team uit gebruik genomen. Babe Ruth's nummer wordt nog wel gebruikt(Wells heeft nummer 3) Vreemd.
That's baseball!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 08:52 schreef Jeroenus het volgende:
Fantasy: haal ik Ortiz gister weg omdat hij toch wat tegenvalt, slaat hij nu een Grand Slam.
D'r zijn inderdaad plannen voor een nieuw stadion iets ten noorden van het huidige. Kosten voor het stadion ą$800 miljoen en nog eens $300 miljoen voor de infrastructuur(nieuw metro-/treinstation, parkeerplaatsen etc.).quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:56 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Gaan de Yankees nou een nieuw stadion bouwen
Dat is wel een grof geval van heilig schennisquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
D'r zijn inderdaad plannen voor een nieuw stadion iets ten noorden van het huidige. Kosten voor het stadion ą$800 miljoen en nog eens $300 miljoen voor de infrastructuur(nieuw metro-/treinstation, parkeerplaatsen etc.).
tsja het moest er een keertje van komen en ze breken het huis van Ruth iig niet af,dat laten ze staan voor community servicequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:47 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is wel een grof geval van heilig schennis
En het is bij 6 gebleven:quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:03 schreef Jeroenus het volgende:
That's right, Mets doen het weer. Winning streak 6!
#1 vs #3 in de category best game pitched...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:12 schreef Jeroenus het volgende:
Vanavond One-Hit-Wonder Heilman vs Beckett.
It is so good to be the Almightyquote:Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef Almighty het volgende:
[..]
Zou het wederom een matchup a la Clemens vs Hudson worden? Ik denk van niet, de Marlins laten geen spaan heel an Heilman deze keer.
quote:Traveling Martínez Show Is a Big Hit
By LEE JENKINS
Published: April 22, 2005
MIAMI, April 21 - The fans at Dolphins Stadium saluted Pedro Martínez on Thursday night as if they were all from New York. Given the locale, they probably were.
For Martínez to pitch in front of every single native New Yorker this season, which sometimes seems like the Mets' marketing plan, his first start at home had to be followed by his first start in South Florida, New York's vacation home.
Martínez has become the undisputed attraction no matter where the Mets go. As he left a 10-1 victory over the Florida Marlins on Thursday, a crowd of 27,674 that had supposedly come to root for the home team chanted "Pe-dro, Pe-dro." While Martínez pointed to the sky, the transplanted Mets fans in South Florida gave thanks for the ace they have long been waiting to see.
In his latest demonstration of dominance, Martínez traded velocity for control, going through one stretch in which he threw 18 consecutive strikes and another in which he retired 13 straight batters. The Marlins were so overmatched that Lenny Harris actually bunted for a single with Florida down by nine runs in the seventh inning, then laughed all the way to first base.
"I was laughing, too," Martínez said. "We are good friends, and I think he was just playing a joke."
Martínez is giving the Mets more than comic relief. He has delivered four sterling starts this season, given up four runs in his last 28 innings and improved his strikeout-to-walk ratio to an astounding 38-4. Critics cautioned this winter that Martínez could no longer pitch on four days' rest, yet in a seven-inning effort Thursday he gave up one run on three hits to Florida with four days' rest. "Not bad for a guy who couldn't pitch five innings," Martínez said with a broad smile.
Last Saturday afternoon at Shea Stadium, fans stood atop stairwells and subway ramps to see Martínez face Al Leiter, formerly of the Mets and now with the Marlins. For the rematch between Martínez and Leiter at Dolphins Stadium, Mets' loyalists bought tickets over the visiting dugout as if it were a high-school football game and they were picking sides.
In the first meeting, Martínez and Leiter worked seven innings apiece and allowed three hits each, with Martínez giving up two runs and Leiter just one. They could not have been closer on Saturday and they could not have drifted further apart by Thursday. While Martínez mastered the Marlins for the second time in a week, Leiter looked like another New Yorker entering early retirement in Miami.
By the third inning, Florida Manager Jack McKeon had become so frustrated with Leiter that he threw a thumb over his right shoulder, the universal sign to remove a starter. As striking as McKeon's gesture was his decision to pinch-hit for Leiter with Dontrelle Willis, one of Florida's best pitchers. Willis struck out.
"I wasn't good," Leiter said. "I didn't do my job. I didn't make pitches."
During a seven-run second inning, the Mets showed why they opted for Martínez over Leiter this off-season. They coaxed four singles off Leiter, worked three walks and had Cliff Floyd steal two bases in separate at-bats. When Ramon Castro popped up a bunt, it landed for a single. When José Reyes rolled a meek grounder down the third-base line, it hit the bag and hopped into left field.
The Mets picked at Leiter, then pounded him. Doug Mientkiewicz, whom the Mets signed this off-season only after they lost out to Florida in a bid to sign Carlos Delgado, returned to his hometown, Miami, and hit his first grand slam since he played for the United States in the 2000 Olympics. When Mientkiewicz came up for his second at-bat, Leiter started him with a fastball high and inside, and Mientkiewicz barked at the mound.
"When I saw the ball, it was right in front of my face, but I think I overreacted," Mientkiewicz said. "I looked at the tape, and I don't think he was trying to hit me."
The Mets might have been concerned that Martínez was pitching on four days' rest, given that his earned run average last season was nearly two points higher on four days' rest than on five. But when Mets Manager Willie Randolph noticed Martínez studying Florida hitters on the bench Wednesday night, he had a feeling that the numbers might be meaningless. "You could tell there was a purpose," Randolph said.
After Juan Pierre led off with a double, Martínez gave up only one hit that left the infield. It did not even matter that Mike Piazza missed his fourth game of the season because he felt sore and tired. The Mets got all the power they needed from Martínez, Mientkiewicz and Carlos Beltran, who added a home run to right field.
This winter, the Mets rebuilt their roster with Martínez, Mientkiewicz and Beltran, hoping they would change the way the organization was perceived from Flushing to Fort Lauderdale. Martínez has now been up and down the Eastern Seaboard, and it seems the natives are sold.
Bijblijven Fanneke, is oud nieuws...quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:03 schreef SpankSpankeronie het volgende:
...en gelukkig kon Wickman in de bullpen blijven want ik was al op zoek naar Rocker
maar die had net getekend voor de Long Island Ducks
Enkele weken geleden werd z'n naam hier genoemd. Maar het was toen niet duidelijk waar ie ergens uithing.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:25 schreef Almighty het volgende:
[..]
Bijblijven Fanneke, is oud nieuws...
Heerlijk toch?quote:
nog wel tegen de Angelsquote:
quote:
Sinds de eerste wedstrijd die ik van hem zag in 2001, in Safeco Field, ben ik helemaal idolaat van Ichiro. Wat een atleet! Zijn slaggemiddelden en startsnelheid zijn ongekend, zijn rechterarm is geweldig(en zeer secuur).quote:
Ik ben benieuwd hoe lang Steinbrenner zijn geduld kan bewaren. A-Rod leidt anders wel met 10 HR's en hij staat 3e met RBI's.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:42 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Stuur iedereen van de Yankees maar naar AAA![]()
Hij is de enige die niet verzaakt. Met name de pitchers verpesten het. Grote namen als Brown, Wright, Pavano en Johnson bakken er niets van.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef Terreros85 het volgende:
als je veel verliest heb je er nog geen zak aan![]()
volgende stap.....Joe Torre eruit![]()
dat zou wel heel pijnlijk zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:05 schreef Terreros85 het volgende:
als je veel verliest heb je er nog geen zak aan![]()
volgende stap.....Joe Torre eruit![]()
de Metsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:13 schreef Jeroenus het volgende:
De Mets zijn nu dé club uit NY al zitten ze in een zwaardere League
Nou nou, Obermueller, 0-0.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:07 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Martinez vs Obermueller
a very interesting match-up
ja je moet toch wat als de Indians pas om 02:05 aan de bak mogen in Arlington
quote:Op zondag 8 mei 2005 01:33 schreef Jeroenus het volgende:
Hopelijk wint Houston want anders kan niemand weer inlopen op de Braves.
Uhm, als Houston hád gewonnen, dan konden FLA, NYM en WSH inlopen op de Braves, zo bedoelde ik het. (WSH en FLA winnen overigens ook)quote:
Andruw was bij Arnie's Pulsequote:Op zondag 8 mei 2005 20:53 schreef Jeroenus het volgende:
(A. Jones was trouwens in zo'n Nederlands TV programma omdat hij een Nederlandse achtergrond heeft oid).
Op z'n hoogtepuntquote:Op zondag 8 mei 2005 23:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:
7 innings shut-out baseball van Kevin Brown
ik wist niet dat die dat nog uit zijn arm kon halen
als ik Brown was ging ik morgen direct met pensioen
Andruw komt toch van Curacao?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:59 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Andruw was bij Arnie's Pulse
maar het blijft natuurlijk gewoon een Arubaan
Klopt, Andruw komt uit Willemstad, Curaįao.quote:
Kevin is wel bezig met zijn laatste jaar van dat megacontractquote:Op maandag 9 mei 2005 07:37 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Op z'n hoogtepunt(hij heeft een 7 jaar 105m contract
)
Clemens met zijn 330e winquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:01 schreef NightH4wk het volgende:
Yankees vs. Marines op ESPN nu, ben benieuwd of Johnson ze een beetje kan helpen. Veel slechter kan het iig niet gaan.
Voorlopig nog niet. Stuur hem een mailtje via zijn website en vraag het hem zelf. Ik heb nog geen bericht terug, maar zou het wel lachen vinden als ik iets terug krijg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:54 schreef Jeroenus het volgende:
Wanneer komt Bonds trouwens van de DL?
Haha, ik hoop hem graag in juli/augustus live te zien, hopelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:05 schreef Almighty het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Stuur hem een mailtje via zijn website en vraag het hem zelf. Ik heb nog geen bericht terug, maar zou het wel lachen vinden als ik iets terug krijg.
http://barrybonds.mlb.com/players/bonds_barry/journal/latest.html
die umpire was echt behoorlijk blind jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:48 schreef NightH4wk het volgende:
Toch niet, de umpires hadden het nog ff goed bekeken.
Derrek Lee: Strike swinging, Foul, Ball, Ball, Ball, Foul, Foul, Foul, Foul, Foul, Lee homered to left centerquote:
Tja, wat wil je met die klote Glavine. Stuur hem naar AAA en haal die Seo terug.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
Derrek Lee: Strike swinging, Foul, Ball, Ball, Ball, Foul, Foul, Foul, Foul, Foul, Lee homered to left center
in zulk soort situaties geef ik toch altijd de schuld aan de pitcher die de homerun weggeeft
en btw de Mets kwamen ook al goed weg in de 9e inning
en dit weekend geef ik ze ook niet veel kans tegen de Cardinals
1 2 | PITCHER W-L ERA G SV IP H R ER HR HB BB SO WP OPP AVG Rocker, John 0-2 16.200 5 0 3.1 6 6 6 0 0 12 2 2 .429 |
we zullen wel zien hoe Glavine het er vannacht van afbrengt tegen de Cardinalsquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:29 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Tja, wat wil je met die klote Glavine. Stuur hem naar AAA en haal die Seo terug.
Mets gaan het zwaar krijgen ja, alleen wanneer Pedro pitched kan er misschien een win behaald worden.
Seo deed het anders wel prima in zijn korte periode in de mayors in tegenstelling tot Glavine. Glavine heeft wel op miraculeuze wijze gewonnen gister, al zie dat hij niet echt K's kan gooien. Dit had ik niet verwacht en daarom was ik maar gaan slapen. Weer helpt Floyd met zijn twee solo shots de Mets voorbij de Cards. Hier zit best een series win in, sweep zou fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef SpankSpankeronie het volgende:
[..]
we zullen wel zien hoe Glavine het er vannacht van afbrengt tegen de Cardinals
enne Seo staat nou ook niet bepaald de sterren van de hemel te gooien voor de Norfolk Tides met zijn 6.75 ERA
probleem met spelers die langer dan 5 jaar in de Majors spelen is dat je ze niet zomaar naar de Minors kunt sturen,vandaar dat Giambi ook nog steeds bij de Yankees rondloopt
Inderdaad. Barmes bezorgde me gisteren 84 punten op 'ultimate Salary' !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:04 schreef Jeroenus het volgende:
Verrassing van het seizoen: Barmes van de Rockies
Ik heb hem ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Barmes bezorgde me gisteren 84 punten op 'ultimate Salary' !![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |