O kapot?? Ik snap hem niet helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
[18:34] <Alicey> ambtenaren--
[18:35] <qu63> oh jee..
[18:35] <qu63> is de O kapot??
Een stroomschok werkt anders redelijk enerverend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:28 schreef het_fokschaap het volgende:
wat heel vervelend is aan brood roosteren is dat m'n brood vaak te groot is voor het broodrooster en dan moet je met gevaar voor een flinke stroomschok dat brood verder dat rooster induwen
ik denk dat het iets te maken heeft met die twee streepjes achter ambtenarenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
O kapot?? Ik snap hem niet helemaal.
Aha qu is niet bekend met het incrementen (++) en decrementen (--) van entiteiten. De -- geeft in dit geval aan dat de entiteit ambtenaren in mijn achting is gezakt, zoals bijvoorbeeld (alm roomkwark)++ aangeeft dat de entiteit alm roomkwark is gestegen in mijn achting. Herhaald gebruik van -- of ++ geeft aan dat er sprake is van een grotere daling of stijging.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat het iets te maken heeft met die twee streepjes achter ambtenaren
Wat zeg je dat mooi.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
Aha qu is niet bekend met het incrementen (++) en decrementen (--) van entiteiten. De -- geeft in dit geval aan dat de entiteit ambtenaren in mijn achting is gezakt, zoals bijvoorbeeld (alm roomkwark)++ aangeeft dat de entiteit alm roomkwark is gestegen in mijn achting. Herhaald gebruik van -- of ++ geeft aan dat er sprake is van een grotere daling of stijging.
mja, maar je vergeet wel dat Alicey daarbij generaliserend zegt dat jouw vader en mijn moeder (ook ambtenaren) in haar achting zijn gezaktquote:
Haar eloquente taalgebruik doet dat alles teniet!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:04 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar je vergeet wel dat Alicey daarbij generaliserend zegt dat jouw vader en mijn moeder (ook ambtenaren) in haar achting zijn gezakt
Het is natuurlijk altijd mogelijk om dit recht te zetten door de subeenheden te incremeren (schaaps mama)++ en (Lupa's papa)++quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:04 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar je vergeet wel dat Alicey daarbij generaliserend zegt dat jouw vader en mijn moeder (ook ambtenaren) in haar achting zijn gezakt
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd mogelijk om dit recht te zetten door de subeenheden te incremeren (schaaps mama)++ en (Lupa's papa)++
Soms heb ik dat wel eens. Wees dan nog maar blij dat je mijn rechterlijke conclusies niet hoeft te lezen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haar eloquente taalgebruik doet dat alles teniet!![]()
Laten we weer eens leren wat slow chat inhoudt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:26 schreef het_fokschaap het volgende:
kom op mensen, nog 91 posts te gaan in dit topic !
ik denk dat iedereen dat wel weet. anders moet iedereen maar inloggen op IRC, alleen mis je daar de fok smileysquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Laten we weer eens leren wat slow chat inhoudt.
Die moet je er gewoon zelf bijdenken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen dat wel weet. anders moet iedereen maar inloggen op IRC, alleen mis je daar de fok smileys
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Alicey (Moderator) - woensdag 23 maart 2005 @ 20:57
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:03 schreef Godslasteraar het volgende:
Julius Caesar sprak over zichzelf ook altijd in de 1e persoon meervoud.
Dat doe ik ook wel, maar dat komt omdat ik schizofreen ben
Hoezo denk je dat? Maken we zo vaak grapjes?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:56 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt![]()
![]()
schizofrenie is gewoon een vreselijke ziekte, ken een drietal gevallen in mijn omgeving, heel triest en moeilijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Maken we zo vaak grapjes?
ik dacht meer aan een smiley - O -quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aha qu is niet bekend met het incrementen (++) en decrementen (--) van entiteiten. De -- geeft in dit geval aan dat de entiteit ambtenaren in mijn achting is gezakt, zoals bijvoorbeeld (alm roomkwark)++ aangeeft dat de entiteit alm roomkwark is gestegen in mijn achting. Herhaald gebruik van -- of ++ geeft aan dat er sprake is van een grotere daling of stijging.
jopsch. ben al wel vaker weggeweest hoor! Alleen deze keer wat langerquote:
ik wilde net zeggen jahquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben er nog net, met een nieuw schaap
tja, verschil tussen een lam en een schaap kan ik nog wel zien aan de kop van zo'n beest. misschien is een mannetjes schaap ook wel heel anders eigenlijk dan een vrouwtje ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:57 schreef qu63 het volgende:
Wat is een schaap eigenlijk??
Man=Ram
Vrouw=Ooi
Kind=Lam![]()
![]()
Een mannetjesschaap kijkt vaker naar studio-sport dan een vrouwtjes-schaap.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
tja, verschil tussen een lam en een schaap kan ik nog wel zien aan de kop van zo'n beest. misschien is een mannetjes schaap ook wel heel anders eigenlijk dan een vrouwtje ?
een mannetjesschaap heeft eigenlijk geen zin in lammetjes, maar vrouwtjesschaap heeft rammelende eierstokkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een mannetjesschaap kijkt vaker naar studio-sport dan een vrouwtjes-schaap.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
een mannetjesschaap heeft eigenlijk geen zin in lammetjes, maar vrouwtjesschaap heeft rammelende eierstokken
truste slaapschaap!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga nu even veranderen in een slaapschaap. morgen weer verder. truste
Schizofrenie is inderdaad erg lastig. Vaak speelt paranoia ook mee, waardoor de arts ook niet vertrouwd wordt, en eventuele medicijnen dus ook vaak niet ingenomen worden..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
schizofrenie is gewoon een vreselijke ziekte, ken een drietal gevallen in mijn omgeving, heel triest en moeilijk![]()
Geen hoogte? Zo heel erg geheimzinnig zijn we nou toch ook weer niet?quote:Je weet toch maar nooit, en van jou krijg ik absoluut geen hoogte![]()
dat zal ook wel de bedoeling zijn
Leuk schaap.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben er nog net, met een nieuw schaap
Mensen ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:05 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar een schaap bestaat dus eigenlijk niet..
Astrid Kerseboom zei net dat het 18 graden wordt en dat het pas tegen het eind van de middag gaat regenen / onweren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:46 schreef Alicey het volgende:
Het is nu nog mooi weer.. Hopen dat de weermannen ongelijk hadden.
Die toneelspelletjes zijn inderdaad vaak onzin en lijken niet op de praktijk.. Ergens zit er hier natuurlijk wel iets in dat je leert vanuit een ander kader te denken, maar ik heb zelf zo de indruk dat dat bij jou van nature al voldoende ontwikkeld is..quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag mag ik weer eens fijn simuleren. We moeten met een groepje bezig met gespreksvaardigheid. Ik moet een gesprek voeren met twee medeleerlingen die net doen alsof ze de ouders van een leerling zijn. Dit is de driehonderdentweeënveertigste keer dat ik zo'n opdracht moet doen en ik vind het grote onzin. Ik zou niet kunnen zeggen dat ik ooit werkelijk iets geleerd heb van al die toneelspelletjes...
Ook tegen het eind van de middag heb ik daar geen zin in eik.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Astrid Kerseboom zei net dat het 18 graden wordt en dat het pas tegen het eind van de middag gaat regenen / onweren.
incremerenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd mogelijk om dit recht te zetten door de subeenheden te incremeren (schaaps mama)++ en (Lupa's papa)++
Dat is als je het losziet, en dat maakt soms een verschil. In Rotterdam schijten veel honden op straat, maar ik denk toch niet dat er in gegrepen moet worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:58 schreef Yosomite het volgende:
[..]
incremeren
komt toch niet echt sympathiek over, vooral als de subeenheden nog leven.
quote:En goede morgen op deze mooie Witte Donderdag met een Blauwe Lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |