Wat kan er nou fout gaan tijdens het opruimen, afwassen of stofzuigen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:33 schreef qu63 het volgende:
en als er dan wat fout gaat kan je ook heel hard schelden!
Oftewel, je draagt zelf onvoldoende bij aan het niveau.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Nou uhm tja in het begin wel maar uh ik uh hm *wegduikt*
Dan denken ze dalijk dat je aan DID lijdt. Meestal wordt er met borden gegooid bij echtelijke ruzies, vandaar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat kan er nou fout gaan tijdens het opruimen, afwassen of stofzuigen?
Met borden gooien!
Maar met stofzuigers gooien gaat zo lastig.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Dan denken ze dalijk dat je aan DID lijdt. Meestal wordt er met borden gegooid bij echtelijke ruzies, vandaar.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, je draagt zelf onvoldoende bij aan het niveau.
Hmm de meesten zijn inderdaad best wel zwaar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar met stofzuigers gooien gaat zo lastig.
Dat ze geen meerwaarde hebben zeg ik niet, ik zeg alleen dat het klagen over het niveau zou moeten nopen tot het op niveau brengen in plaats van langs de zijlijn blijven staan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nouja zeg! Dat ik geen tijd heb om de relativiteitstheorie uit te leggen, de theorie van 'de koffie van Geertje' te belichten, de stringtheorie op z'n gat te leggen, het leven van Albert Einstein onder de loep te nemen en de reden van ons bestaan te verkondigen, betekent niet dat mijn posts geen meerwaarde hebben.
Hmquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ze geen meerwaarde hebben zeg ik niet, ik zeg alleen dat het klagen over het niveau zou moeten nopen tot het op niveau brengen in plaats van langs de zijlijn blijven staan.
Zijn ze ook geschikt voor die baan, of is het allemaal om te huilen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
Pfff...ik heb de hele dag al sollicitanten, allemaal heel aardige mensen, ik gun ze allemaal een baan...
Je hebt wel verwarming in je grotje voor als het weer winter wordt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hm. Dan ga ik me nu terugtrekken om een post te schrijven die het niveau weer op oude hoogte zal brengen.
Ik voel hier een enorme, niet te ontwijken 'MAAR' aankomen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
Pfff...ik heb de hele dag al sollicitanten, allemaal heel aardige mensen, ik gun ze allemaal een baan...
nee hoor, juist geen maar ! Ik gun ze allemaal een baan, ik vind het eigenlijk een beetje triest, allemaal briljante, of slimme, of aardige, of innemende personen, triest dat die dan werkeloos zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik voel hier een enorme, niet te ontwijken 'MAAR' aankomen...
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:49 schreef SingleCoil het volgende:
Sommigen geschikt, sommigen alleen maar aardig. Uitsluitend mannen. Sommigen ook zielige types, de laatste was voor 75% arbeidsongeschikt en kon maar 2 uur per dag werken, maar dan geen 2 uur achter elkaar...
Dat is een momentopname.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:54 schreef qu63 het volgende:
oh en Alicey, je hebt in deze SC al 10 van de 19 posts (OP+9) gemaakt.. dat zegt wel genoeg denk ik
Maar ze willen niet met je naar bed om hogerop te komen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:50 schreef SingleCoil het volgende:
nee hoor, juist geen maar ! Ik gun ze allemaal een baan, ik vind het eigenlijk een beetje triest, allemaal briljante, of slimme, of aardige, of innemende personen, triest dat die dan werkeloos zijn
Ik geef ze de kans niet, ik heb het trouwens ook niet gevraagd. Het zou ook niet helpen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar ze willen niet met je naar bed om hogerop te komen?
Maar waren er wel sollicitanten bij met wie je eventueel naar bed had gewìld?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:03 schreef SingleCoil het volgende:
Ik geef ze de kans niet, ik heb het trouwens ook niet gevraagd. Het zou ook niet helpen.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moet toch ìets doen met je leven...
Wat de LIDL verkoopt doet qua smaak meestal niet onder voor AH hoor. Vooral dingen als yoghurtquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kruidenroomkaas van de Lidl is oké!
Ik heb echt de Lidl ontdekt. Het is een soort goedkope Albert Heijn.
En het leuke is dat ze er ook echt luxe artikelen verkopen, zoals geitenkaas, pesto, gegrilde paprika's... Dat soort dingen hebben ze bij de Aldi minder.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
Wat de LIDL verkoopt doet qua smaak meestal niet onder voor AH hoor. Vooral dingen als yoghurten stokbroden met kruidenboter/knoflookboter
vind ik er zelfs beter dan bij Appie.
't waren allemaal mannen geloof ik.....quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar waren er wel sollicitanten bij met wie je eventueel naar bed had gewìld?
Nee. Anders had ik het misschien ook wel voorgesteld. Lijkt me wel wat vreemd en onverwacht, en hoe breng je dat zonder dat het direct als sexuele intimidatie of misbruik gezien wordt ? Wellicht zou je ze dan eerst af moeten wijzen, maar of dat nou het enthousiasme voor zo'n voorstel verhoogt vraag ik mij af.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar waren er wel sollicitanten bij met wie je eventueel naar bed had gewìld?
Aldi zit niet in mijn buurt, dus dat weet ik niet. Het assortiment van LIDL vind ik onvoldoende, daarom kom ik er meestal niet. Ze hebben echter zeker hele lekkere dingen die nog weinig kosten ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En het leuke is dat ze er ook echt luxe artikelen verkopen, zoals geitenkaas, pesto, gegrilde paprika's... Dat soort dingen hebben ze bij de Aldi minder.
Lidl roelt ! De pizza's met salami, 3 in een doos voor 2,79, ik leef er al maanden op. En de pakken vitaminevruchtendrank van 48 cent voor 1,5 liter, helemaal ontbijt !quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En het leuke is dat ze er ook echt luxe artikelen verkopen, zoals geitenkaas, pesto, gegrilde paprika's... Dat soort dingen hebben ze bij de Aldi minder.
Yeah, what's your point...?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:14 schreef qu63 het volgende:
't waren allemaal mannen geloof ik.....
Ik kon me niet herinneren dat we het ook over zijn voorkeuren gehad haddenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef SingleCoil het volgende:
Lidl roelt ! De pizza's met salami, 3 in een doos voor 2,79, ik leef er al maanden op. En de pakken vitaminevruchtendrank van 48 cent voor 1,5 liter, helemaal ontbijt !
Dus neem je maar aan dat hij heterosexueel is, omdat 90% van de mannen dat is?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kon me niet herinneren dat we het ook over zijn voorkeuren gehad hadden
Adviseur Autorisatiebeheer, projectmanager, support medewerker en ontwikkelaar VB .Netquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:18 schreef qu63 het volgende:
SingleCoil, wat voor een functie wordt er gezocht??
Ik koop er al mijn non-food en houdbare / voorverpakte artikelen. Absoluut geen fruit of groente, dat is er gewoon niet goed, is mijn ervaring. Verse dingen haal ik waar het toevallig uitkomt. Meestal AH, C1000 of Super de Boer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
Aldi zit niet in mijn buurt, dus dat weet ik niet. Het assortiment van LIDL vind ik onvoldoende, daarom kom ik er meestal niet. Ze hebben echter zeker hele lekkere dingen die nog weinig kosten ook.
Fruit en groenten heb ik nooit geprobeerd bij LIDL, denk dat ik dat ook niet ga doen ook. Ik vind AH in het algemeen meestal het prettigst, daar komt dan ook vrijwel altijd alles vandaan..quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik koop er al mijn non-food en houdbare / voorverpakte artikelen. Absoluut geen fruit of groente, dat is er gewoon niet goed, is mijn ervaring. Verse dingen haal ik waar het toevallig uitkomt. Meestal AH, C1000 of Super de Boer.
De pizza's zijn veel te vet en de vitaminedrank zit te veel suiker en kleurstoffen enzo in. Dus er valt weer heel wat af te trainen.quote:
Ik koop ook niet voor mijn lol bij de Lidl, ik vind Albert Heijn het prettigste boodschappen doen. Maar ik zit nog 20 maanden in de bijstand (of eigenlijk daar onder, lang en zielig verhaal, zucht...o dear so sad never mind) dus dan moet je wel. Vorige week heb ik in Duitsland bij de Lidl inkopen gedaan dat is nog veel goedkoper. De groente van de Lidl is tegenwoordig trouwens prima hoor, tenminste, in Almere Buiten danquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fruit en groenten heb ik nooit geprobeerd bij LIDL, denk dat ik dat ook niet ga doen ook. Ik vind AH in het algemeen meestal het prettigst, daar komt dan ook vrijwel altijd alles vandaan..
Dat kan ik mij niet veroorloven...quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Alicey het volgende:
Fruit en groenten heb ik nooit geprobeerd bij LIDL, denk dat ik dat ook niet ga doen ook. Ik vind AH in het algemeen meestal het prettigst, daar komt dan ook vrijwel altijd alles vandaan..
Het wordt in die situatie inderdaad lastiger om goed en gezond te eten.. Is er geen mogelijkheid om iets meer inkomen te genereren?quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik koop ook niet voor mijn lol bij de Lidl, ik vind Albert Heijn het prettigste boodschappen doen. Maar ik zit nog 20 maanden in de bijstand (of eigenlijk daar onder, lang en zielig verhaal, zucht...o dear so sad never mind) dus dan moet je wel.
Ik zou het eerst moeten proberen voor ik iets over Rotterdam kan zeggen..quote:Vorige week heb ik in Duistsland bij de Lidl inkopen gedaan dat is nog veel goedkoper. De groente van de Lidl is tegenwoordig trouwens prima hoor, tenminste, in Almere Buiten dan
AH is inderdaad met veel dingen wel duurder dan andere supermarkten, dat is wel zo. Ik ben op dat gebied ook misschien te lui..quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet veroorloven...
Ja en nee..quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:37 schreef Doffy het volgende:
Wat is het toch grappig om een beetje in R&P en SEX rond te neuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |