hahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Wil je nu trouwens je excuses nog aanbieden?
Ik ga die 2 keer halen, 2e Pixar is namelijk 50% korting en zo kan ik hem meteen voor mijn ouders meenemen.quote:
Denk dat het om die oudere titels gaat van Piksar hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga die 2 keer halen, 2e Pixar is namelijk 50% korting en zo kan ik hem meteen voor mijn ouders meenemen.
Volgens mij ook...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
Denk dat het om die oudere titels gaat van Piksar hoor
Er staat 2e Pixar DVD voor de helft van de prijs. En er zijn (bij de FRS) drie beschikbare films: Incredibles, Monsters Inc en Finding Nemoquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Denk dat het om die oudere titels gaat van Piksar hoor
Succes.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er staat 2e Pixar DVD voor de helft van de prijs. En er zijn (bij de FRS) drie beschikbare films: Incredibles, Monsters Inc en Finding Nemo
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Succes.
Ik wilde games inleveren bij de FRS, sommige namen ze niet aan omdat ze te oud waren.. staat ook niet in de advertisement van ze.
quote:The Incredibles (2-DVD) (DVD)
Pixar Animation Studios 19,99 39,98
Korting: Incredibles -10,00
Totaal prijs in EURO/ Total amount (*) 29,99
Wat ik dus wil zeggen is dat er 10 eu af gaat: 2e voor de helft van de prijs dus.quote:
Ze heeft een vriend, en die verkiest ze boven onsquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Noot, Kep ; Matrixx gaat niet door... Mlou kan niet
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik dus wil zeggen is dat er 10 eu af gaat: 2e voor de helft van de prijs dus.
Betekend dit dat je nu een Keplertje hebt gelopen Gijs?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze heeft een vriend, en die verkiest ze boven ons
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Betekend dit dat je nu een Keplertje hebt gelopen Gijs?
In Vegas al, toen ik dr wel 10 keer ten huwelijk heb gevraagdquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
whahahaha... een Kepler'tje !!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Choco? Wil je nu trouwens je excuses nog aanbieden?
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Over die handhelddingen ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Nu al niet meer weten ook...
Nou, dat is op zich niet eens zo erg, maar dat Godlasterende geblaat over Nintendoquote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Nu al niet meer weten ook...
Sorry,...... je hebt een punt... maar ik trek hun beleid soms niet wat betreft handhelds en Marioquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat is op zich niet eens zo erg, maar dat Godlasterende geblaat over Nintendo
Zeg maar wat JIJ moet doen vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahaha
Die woede van die Noot. Zeg maar ik moet doen voor je als die thuis komt vanmiddag
Zit jij dan niet te wachten op Mario Punniken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Sorry,...... je hebt een punt... maar ik trek hun beleid soms niet wat betreft handhelds en Mario
Iets koken wat Cho niet lustquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahaha
Die woede van die Noot. Zeg maar ik moet doen voor je als die thuis komt vanmiddag
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg maar wat JIJ moet doen vanavond
Hoe is het met mijn schatje Quin
Daar heb je lang over nagedacht he, en dan EINDELIJK kan je de grap gebruiken. Ha-Ha. Er verschijnt nog gene glimlach op mn gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit jij dan niet te wachten op Mario Punniken?
Zat eerder te denken aan een gratis uitverkoop van al zijn gamesquote:
Gijs, ik heb de Nintendo handhelds net zitten te verdedigen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar heb je lang over nagedacht he, en dan EINDELIJK kan je de grap gebruiken. Ha-Ha. Er verschijnt nog gene glimlach op mn gezicht
Neem het vooral serieus johquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb de Nintendo handhelds net zitten te verdedigen.Maar ik ben het met Cho eens dat Nintendo eens met iets anders dan Mario moet komen. Die loodgieter is nu wel genoeg uitgemolken.
Tuurlijk niet Gijsquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
B... Ben je nu teleurgesteld in me Strolie?
Nou Mario op zich is cool maar maak nou eens een echte 3D klapper ala Conker of Banjo..... en pleeeeease stop met de water fetish.... kijk met Zelda doen ze het nu superquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb de Nintendo handhelds net zitten te verdedigen.Maar ik ben het met Cho eens dat Nintendo eens met iets anders dan Mario moet komen. Die loodgieter is nu wel genoeg uitgemolken.
Waar en wanneer ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan een gratis uitverkoop van al zijn games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |