Ik vind dat zo'n wanstaltig mannetje, heb 'm wel meer nummers zien 'verpesten' op Youtubequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:48 schreef Vlindur het volgende:
Deze is mn favo, ook vanwege de clip
Oh, ik ken hem verder niet, maar vind het wel wat hebben. Weer eens wat anders dan vliege vlugge vingers over een pianoquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n wanstaltig mannetje, heb 'm wel meer nummers zien 'verpesten' op Youtube
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh, ik ken hem verder niet, maar vind het wel wat hebben. Weer eens wat anders dan vliege vlugge vingers over een piano
Ik zat ook echt even heel verbaasd te kijken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat dan weer welAl zijn die vlugge vingers bovenaan deze pagina echt briljant
vertel?quote:Op maandag 1 oktober 2009 09:50 schreef Csbs het volgende:
Wees maar blij dat je er maandag niet bij was. Het was vreselijk.
Is dat zonder orka?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga hopelijk de 16de december in tivoli
Ik moest een beetje huilen. Ben na een uur naar huis gegaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat klinkt en ziet er best cool uit
Ohh ik ben benieuwd? Ik zou er misschien gratis heengaan, maar helaas reageerde EMI niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:50 schreef Csbs het volgende:
Wees maar blij dat je er woensdag niet bij was. Het was vreselijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |