Ik heb liever dat ze het rustig op hun gemak doen, dan zsm. Dan is de kans dat het fout gaat alleen maar groter.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:19 schreef PostManBart het volgende:
Err had ze dus pas gisteren en was één van de eerste. Ik was enkele uren later en ik had ze zaterdag al, erg vreemd.
Dat is laat. Ik heb op 30 juni al diploma-uitreiking (waardoor ik de eerste dag van Werchter moet missen).quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:52 schreef greatgonzo het volgende:
trouwens wel leuk.
7 juli heb ik eerst diploma uitreiking (als het afstuderen tenminste allemaal goed gaat), en dan s'avonds naar Coldplay
Mijn diploma-uitreiking is op 6 juli........ Heb ik even mazzel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:52 schreef greatgonzo het volgende:
trouwens wel leuk.
7 juli heb ik eerst diploma uitreiking (als het afstuderen tenminste allemaal goed gaat), en dan s'avonds naar Coldplay
http://www.3fm.nl/page/winnen/78quote:Win kaarten voor de Popsecret met Coldplay!
Coldplay is niet meer weg te denken uit de hedendaagse popmuziek. Met singles als 'Trouble' en 'Clocks' heeft de band een groot aantal fans gekregen. Na een jaartje rust is de groep weer terug met een nieuw album (titel: X&Y) en een daarbij behorende toer. Op 7 juli vindt je ze in het Gelredome.
Maar dankzij 3FM krijg jij de kans om de mannen exclusief en intiem te horen. 3FM presenteert namelijk samen met BNN en platenmaatschappij EMI een exclusief Popsecret concert van Coldplay op een geheime locatie! Dit deden we al eerder met artiesten als Alicia Keys en Robbie Williams en dit zijn geweldige shows geworden, dus zorg dat je erbij bent! Kaarten zijn niet te koop, je kunt ze alleen winnen bij 3FM.
meegedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef calvobbes het volgende:
Pssssttt....
[..]
http://www.3fm.nl/page/winnen/78
goeie actiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef calvobbes het volgende:
Pssssttt....
[..]
http://www.3fm.nl/page/winnen/78
Talk heb ik al , best een lekker nummer , zodra ie begint weet je meteen dat het Coldplay isquote:Op maandag 4 april 2005 10:32 schreef err het volgende:
Nieuwe album
[afbeelding]
As you will already know Coldplay's new album X&Y will be released on 6th June, preceded by the single Speed Of Sound on 23rd May.
The follow up to 2002’s Brit and Grammy award winning ‘A Rush Of Blood To The Head’, X&Y was recorded over the past year at studios in the UK and USA and has been produced by Danton Supple (Morrissey, Elbow), Ken Nelson (Badly Drawn Boy, Kings of Convenience) and the band.
You will be the first people in the world to see the new album artwork, in the top right of your screen.
We can now reveal the tracklisting for the album is as follows:
1. Square One
2. What If
3. White Shadows
4. Fix You
5. Talk
6. X&Y
7. Speed of Sound
8. A Message
9. Low
10. The Hardest Part
11. Swallowed In The Sea
12. Twisted Logic
Ja! Ik vind het wel weer typisch een Coldplay voorkantje op een of andere manier... Beetje "geheimzinnig".quote:
als je zoekt langs de bekende wegen is Talk makkelijk te vinden, ik vind het wel leuk om alvast wat te kunnen horen , dat maakt het verlangen naar het nieuwe album alleen maar groter.quote:Op maandag 4 april 2005 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja! Ik vind het wel weer typisch een Coldplay voorkantje op een of andere manier... Beetje "geheimzinnig".
Ben érg benieuwd naar de nieuwe cd, heb er nog niks van helaas...
Ik ben al bezigquote:Op maandag 4 april 2005 10:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
als je zoekt langs de bekende wegen is Talk makkelijk te vinden, ik vind het wel leuk om alvast wat te kunnen horen , dat maakt het verlangen naar het nieuwe album alleen maar groter.
Die natuurlijk wel gewoon word gekocht
Toen ik 'm voor het eerst hoorde dacht ik dat het Kraftwerk was...quote:Op maandag 4 april 2005 10:43 schreef Xlarge het volgende:
Talk heb ik al , best een lekker nummer , zodra ie begint weet je meteen dat het Coldplay is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |