Lol..dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:47 schreef Simon81 het volgende:
Waarom schaf je 2 maanden geleden een nieuwe dell aan en koop je vervolgens een PowerMAc?
Hmmm, ik zie het al...... Dell!![]()
![]()
Hmmm, als is het een dell, blijft een pc, zou em willen, maar geen geld voor, heb maar 200euriesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Omhoog...
Dell is het beste computermerk dat er is. Heeft alleen A-merk hardware der in zitten. Alle hw die jij hebt en goede merken vindt, zitten daar ook in. Dell maakt nix zelf. Ze kopen in of relabellen alles.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:47 schreef Simon81 het volgende:
Waarom schaf je 2 maanden geleden een nieuwe dell aan en koop je vervolgens een PowerMAc?
Hmmm, ik zie het al...... Dell!![]()
![]()
Helaas..daar gaat ie niet voor weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:23 schreef KcA het volgende:
Ik bied 400euro..woon zelf in Zuid holland.
Toetsenbord en muis zitten erbij maar geen Optical. Mail anders even als je meer wil weten / afspreken. Adres staat in mijn profielquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:36 schreef KcA het volgende:
zit er wel een toetsenbord en muis(opitcal?) erbij? wat voor soundcard zit erin?
Heb serieus intresse, maar heb ook benzinekosten naar maastricht vanaf r'dam
Ik heb pas tijd volgende week weekend om te bekijken evt..dus ik w8 wel af..
Inderdaad. Dell maakt goeie stille systemen, zijn betrouwbaar, en ik vind ze nog mooi ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Dell is het beste computermerk dat er is. Heeft alleen A-merk hardware der in zitten. Alle hw die jij hebt en goede merken vindt, zitten daar ook in. Dell maakt nix zelf. Ze kopen in of relabellen alles.
Mooi dat er dan toch nog iBook G4 in je sig staatquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:12 schreef kvn het volgende:
[..]
Inderdaad. Dell maakt goeie stille systemen, zijn betrouwbaar, en ik vind ze nog mooi ook.
Als ik het geld had zou ik m voor mn vriendinnetje hebben gekocht, maar hey, ik heb t geld ff niet :p
Heb evt. wel interesse, maar alleen als ik de componenten kan overzetten in mijn Lian-Li PC-60 kast. Enig idee of de onderdelen uit de Dell-kast te halen zijn zonder ze te beschadigen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Te koop ivm aanschaf PowerMac G5
- Dimension 5000 P4 HT 800fsb, 1MB Cache
- 512 MB DDR400
- 80 Gb S-ATA
- GeForce 6800 PCIe 256 MB
- 16x DVD +/- RW dual layer write
- 1 jaar Collect and Return
- WinXP Home SP2
Is nog geen 2 maanden oud en is in absolute nieuwstaat. Nieuwprijs 780 euro. Op te halen in Maastricht.
Vraagprijs 550 euro
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Heb evt. wel interesse, maar alleen als ik de componenten kan overzetten in mijn Lian-Li PC-60 kast. Enig idee of de onderdelen uit de Dell-kast te halen zijn zonder ze te beschadigen?
(HD's, DVD etc. zijn uiteraard geen probleem, doel op moederbord en evt. GFX-kaart).
Ach so, ken wel iemand met een vergelijkbaar systeem, kan daar wel even controleren of dat mobo zonder al te veel gedoe om te zetten is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
De GFX kaart werkt gewoon via een sleuf dus dat moet helemaal geen probleem zijn. Vwb het mobo: ik vermoed dat dat mogelijk is maar ik ga het niet proberen tbh![]()
Ik moet helaas afhaken, aangezien het mobo er toch niet zomaar uit te halen is. Succes met de verkoop nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's mooi, want zoveel potentiele kopers zijn er niet in de regio. Bod is genoteerd maar ik vind 450 echter te mager vergeleken met wat ik ervoor betaald heb zo'n 4 maanden geleden.
hardware 100% jah niet de software en service!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Dell is het beste computermerk dat er is. Heeft alleen A-merk hardware der in zitten. Alle hw die jij hebt en goede merken vindt, zitten daar ook in. Dell maakt nix zelf. Ze kopen in of relabellen alles.
Lijkt me sterk, dan zou je hem dus ook niet naar een computerboer mogen brengen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:41 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Vervalt tegenwoordig niet je garantie bij Dell als je die kast opentrekt?
Neem aan dat je dat gedaan hebt om 1024 mb in te krijgen.
Doe ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tha_T: Prima; je kunt me mailen als je tegen die tijd nog interesse hebt (mail staat in profiel)
Dan zal hij met meer dan 600 euro komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
PC nog te koop? Heb wellicht een andere koper voor je (in de buurt).
Zit er een beeldscherm bij btw?
Ok, klinkt goed. Met kleine meerprijs denk je aan? ¤50 oid?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er zit geen beeldscherm bij want de TFT gebruik ik als tweede beeldscherm bij mijn iBook. Ik kan er evt. voor een kleine meerprijs een 19" CRT IIyama bij doen.
Héél erg geintresseerd zelfsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De prijs is m.i. ook heel prima maar ik kan hem niet komen brengen. Volgens mij zijn een aantal mensen in de regio ook geinteresseerd voor 550 euro en dat is voor mij wat makkelijker af te handelen.
600 als die monitor erbij komt hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds de eerste die 550 heeft geboden.
Ah, excuus, bod niet gelezen. Verhoog mijn bod dan naar 560 ex. monitor. Hoop dat het mogelijk is om dan evt. woensdag al tot verkoop te komen. Hoeveel zou je voor de DiNovo set willen hebben?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben dit weekend helaas niet in Maastricht; ben vanaf woensdag weer in Maastricht. Volgens mij heb ik een bod van 550 excl. en 600 incl. monitor van Tha_T dus ik vrees dat je daar boven moet gaan zitten.
Overigens heb ik ook een DiNovo set in de aanbieding, mocht daar interesse voor bestaan
Dan maak ik er 600 ex. van maar dat is wel over een maandje pas. Aan de TS de keusquote:Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ok, dan kan ik nog maar een keer hoger gaan, ¤575 ex. monitor ex. speakers. Wel met koopgarantie voor woensdag en dus het voordeel dat je dan al cash over het geld kunt beschikken. De speakers komen er dan hoogstwaarschijnlijk ook bij, mits de vraagprijs niet te hoog is. Kan dus helaas niet hoger bieden, maar snelle afhandeling heeft natuurlijk ook z'n pluspunten...
Ja, me also curious...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus Tha_T......?
Zorg ik dat ik over een maand het geld bij elkaar hebquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus Tha_T......?
Kloptquote:Op maandag 23 mei 2005 19:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tenzij er iemand gaat bieden boven jouw 570 voor de set is ie dus van jou over een maand.
Tha_T; heb je enig idee wanneer je deze kant op komt voor de PC? Ik ben eind juni niet al teveel in Maastricht nl. ivm werk.quote:
quote:john dorst
<dorst.john@gmail.com> to me
More options May 27 (3 days ago)
Ik heb net een oude forum van u zitten bekijken. Ik heb eens gehoort
dat Dell een soort afdeling had in Maastricht, en als ik u zo'n beetje
volg verkoopt u computers aan de lopende band, en een forum is volgens
mij niet bedoeld om als (1mans of meer) bedrijf pc's te verkopen!
Het gaat allemaal veel te makkelijk bij u, ff 1024 mb geheugen i.p.v.
512mb ff schermpje erbij. Net of de voorraad nog genoeg is.
Tot ziens!
Ja ik heb enig idee. Arbeidsstaat is opgestuurd dus binnen 2 weken geldquote:Op maandag 30 mei 2005 18:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tha_T; heb je enig idee wanneer je deze kant op komt voor de PC? Ik ben eind juni niet al teveel in Maastricht nl. ivm werk.
En nog even tussendoor: dit kreeg ik via mail.
[..]
![]()
Topic gaat nog over van alles, maar geen zaken die jou interesseren: als ie verkocht is zal ik ff bij je aan de bel trekken voor een slotje.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef Adelante het volgende:
Is dit alles nu voor elkaar zo, topic gaat nergens meer over dat ook niet via mail kan worden overeengekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |