Het waren er dan ook maar 2.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Koningin het volgende:
Leuke aflevering
Alleen 3 moorden in 1 aflevering vind ik wat veel....
Volgens mij de week er op pas, komende week met een fietser die tijdens zijn route wordt neergestoken.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vond dit echt een mindere aflevering!
volgende week TangleWood!Daar heb ik echt zin in om die weer eens te zien
uhuh dat zeg ik! deze week fietser (zondag) en de week erna Tanglewood...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Volgens mij de week er op pas, komende week met een fietser die tijdens zijn route wordt neergestoken.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:53 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
The Who - Baba O'Riley (Teenage Wasteland)
't is maar hoe je het leestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh dat zeg ik! deze week fietser (zondag) en de week erna Tanglewood...
het is een goedequote:
oh die vond k echt GEWELDIGquote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tvp:
Vanavond de aflevering Recycling
Mac onderzoekt de moord op een hondentrainer. Al snel zijn verschillende honden-eigenaren verdacht. Ondertussen onderzoeken Stella en Danny de moord op een fietser die is neergestoken in de straten van Manhattan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ik nu niet elke donderdag uit kan kijken naar een nieuwe CSI NY tot september
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 23 mei 2005 07:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ik nu niet elke donderdag uit kan kijken naar een nieuwe CSI NY tot septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |