nee aflevering van afgelopen avondquote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef rembrand20 het volgende:
Mmmm jullie zijn al een aflevering verder, dit maar ff niet meer volgen
Dat zeg ik, csi:ny kijk ik altijd op vrijdag avondquote:
Mmmm zondag avond moet ik altijd sociaal zijn tegenover de familie !!!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en waarom kijk je niet op de zondag aaf?
Z'r had haar kind verloren bij een auto ongeluk enkele jaren daarvoor, toen ze deze probeerden te redden werd zijn hard ook op precies dezelfde wijze gereanimeerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef Charmian het volgende:
Werd het nog bekend gemaakt waarom die slaapwandelaarster met d'r hand in de borst van die vermoorde vrouw zat?
Ah ik zat er dus toch niet helemaal naast met mijn veronderstelling. Bedankt voor de aanvullingquote:Op maandag 9 mei 2005 12:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Z'r had haar kind verloren bij een auto ongeluk enkele jaren daarvoor, toen ze deze probeerden te redden werd zijn hard ook op precies dezelfde wijze gereanimeerd.
uhu, maar is meestal wel op zo'n manier dat ze de dader of een belangrijke link zo vinden. Idem met de aflevering van Miami morgen waar ze de dader in een bepaalde perimeter zoeken. zal j emorgen wel zienquote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef Dafje33 het volgende:
Yup, effe niet gekeken toen ze de lens uit dat oog haalden.![]()
Wel goed gebracht met die slaapwandelende vrouw, alleen jammer dat ze net deden of ze die weerspiegeling van haar oog zo scherp konden maken dat ze de basketballer zagen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:33 schreef Jump het volgende:
[..]
uhu, maar is meestal wel op zo'n manier dat ze de dader of een belangrijke link zo vinden. Idem met de aflevering van Miami morgen waar ze de dader in een bepaalde perimeter zoeken. zal j emorgen wel zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door The_S op 09-05-2005 23:51:01 ]
uhuh leuke afleveringquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vannacht de voorlaatste van dit seizoen
Wel met Michael Clarke Duncan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Van wie is trouwens het beginlied van NY?And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |