is een toffe afleveringquote:Op zondag 29 mei 2005 01:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tvp
Zondag: 20.30u - CSI New York: 1.13 Tanglewood
"When a man is beaten to death with a baseball bat in a park, Mac and Stella are introduced to a group of young gang members called the Tanglewood Boys -- young men who kill for sport and not business. Mac and Stella's case complicates when a convenience store clerk is shot dead and the murder is also gang related. Meanwhile, Danny and Aiden investigate a hit and run accident that leads them to an illegal massage parlor."
(de beschrijving op de site van Yorin is wel erg kort)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgende week weer CSI, da's mooi, want ik had me al voorbereid op een zomerstop, gelukkig nog 1 weekje erbij![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo! Dat was dus bij far de beste aflevering van het seizoen tot nu toe!![]()
Ik zal mijn bevindingen even in de spoilertags zetten, voor het geval mensen het nog moeten zien:Yep, ook ik hoop dat hier een vervolg op komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgende week weer CSI, da's mooi, want ik had me al voorbereid op een zomerstop, gelukkig nog 1 weekje erbij![]()
En nog voor de zomer!Pimp my Daf!
Wat is het laatste dat je gezien hebt?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Koningin het volgende:
Ik ben gisteravond halverwege in slaap gevallen...![]()
Kan iemand mij vertellen hoe het afgelopen is??
as far as i knowquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Jump het volgende:
Op Tanglewood komt er volgens men goed ingelichte bron in het eerste seizoen geen vervolg meer op
Neem aan van welquote:Op zondag 5 juni 2005 18:32 schreef Stienn het volgende:
Komt het na de zomerstop wel terug dan ? Jah toch?
Je weet dat het komtquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat lijk in die stortbak, ik schrok me rot toen opeens dat hoofd in beeld kwam![]()
heb je nog geen reactie gehad op je vraag dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef Dafje33 het volgende:
Zolang loopt CSI:NY nog niet in Nederland, hopelijk is dat de reden dat ze wat langer met nieuwe afl. doorgaan.
Als er nog meer mensen reageren naar publieksvoorlichting, dan krijg je op een gegeven moment wel bericht denk ik.![]()
Lees ik dan goed dat ze voorlopig doorgaan met nieuwe CSI:NY?quote:Wanneer komt het programma over U2?
Chris Zegers goes U2 is te zien op zondag 19 juni om 21:25 uur. Let op; hierdoor komen de nieuwe afleveringen van CSI New York een week later..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
die kon ik nog net zien voordat ik op vakantie ging, nu vervalt die dus en moet ik na zondag tot halverwege juli wachten voordat de 3 daaropvolgenden kan zien
(als er 3 komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |