abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144261
Kijken jullie weleens naar "de Mol" op België 1?
Wij vinden het een heel leuk programma, leuker dan de Bus of Big Brother. Helaas is het al afgelopen in Nederland, maar sinds kort weer begonnen in België. Wat vinden jullie ervan?
  zaterdag 5 februari 2000 @ 12:02:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144262
Héé, nog een 'Belgische Mol-kijker'! Ik ben er nog niet uit, Witlof. Wie denk jij?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144263
Hoi Jane, volgens mij is het David!! Maar het ligt zo voor de hand dat hij het is.
Best leuk op z'n Belgisch vooral Bart die "als urste erut moest". Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren!
  zaterdag 5 februari 2000 @ 14:35:00 #4
1986 Jane
pi_144264
Hoi Witlof,
Denk je niet dat het één van de vier moet zijn die niet ging stierenvechten (walgelijke opdracht, trouwens)? Ik geloof Hugo, Dominiek, Niki of Eef? David had met die opdracht een vrijstelling gehaald, dus niet echt 'mollengedrag'. Maar kan ook een afleidingsmaneuvre zijn geweest natuurlijk. Ben ook benieuwd naar morgen. Wordt wel opnemen geblazen, want ik moet ook naar schaatsen kijken. Weet jij of het ook herhaald wordt? Ik geloof het niet.
pi_144265
Volgens mij wordt het niet herhaald (dat doen ze alleen in Nederland). Hugo kan het, denk ik, niet zijn want die is bijna altijd zat en Eef is daar niet slim genoeg voor.
Er komt ook een tweede aflevering van De Mol op Nederland 1. Ben benieuwd wanneer die begint. Groetjes
  zaterdag 5 februari 2000 @ 17:45:00 #6
1986 Jane
pi_144266
Heb je trouwens ook gemerkt dat je tijdens de beelden over het beantwoorden van de vragen over 'de mol' al (bijna) kunt opmaken wie eruit vliegt? Van die persoon laten ze namelijk niet zien op wie hij/zij gestemd heeft. Waarschijnlijk omdat de kijkers daaruit kunnen opmaken wie de mol in ieder geval niet is. Jammer hoor!
pi_144267
Foutje!

[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh (Datum 05 Februari 2000).]

pi_144268
Ik vond David met dat ballonvaren wel heel erg verdacht ineens. Hij luisterde gewoon niet naar de telefoon. Als hij de mol zou zijn, dan zou het wel heel erg verdacht zijn!!!!
Maar voorlopig hou ik het op hem!
Ik heb me trouwens wel opgegeven voor het volgende Mollenseizoen in Nederland, ben benieuwd wanneer ik wat hoor van de AVRO!
Ik moet trouwens zeggen dat ik de Belgische afleveringen een stuk leuker vind dan de Nederlandse. Ik vond de presentatie van Angela Groothuizen namelijk bijzonder irritant, dat doen die Belgen toch beter!
  zondag 6 februari 2000 @ 13:42:00 #9
1986 Jane
pi_144269
Inderdaad, ik vind die belgische knul (ik weet niet hoe hij heet) ook een stuk beter dan Angela.
pi_144270
In de Nederlandse versie lieten ze steeds in de aftiteling in deze volgorde foto's van de deelnemers zien: eerst de winnaar, dan de verliezer, dan de mol en dan de rest in volgorde van afvallen.
Ik weet niet of ze dat in deze belgische versie ook doen, omdat het volgens mij in belgië al het voor het tweede seizoen is.
I love cats...they taste just like chicken
pi_144271
Ik denk dat ze dat nu niet meer doen met die volgorde van de foto's. Dan zou het niet meer spannend zijn natuurlijk omdat iedereen dat nu weet. Ik moet toch ook even zeggen dat ik het Angela toch wel leuk vond doen in de Nederlandse uitzending!
  maandag 7 februari 2000 @ 17:37:00 #12
1986 Jane
pi_144272
Na de laatste uitzending denk ik Niki, Dominiek of Marian. Maar 'tis moeilijk hoor...
pi_144273
Ik blijf toch nog even bij David (zegge: Deeevit)
Toch wel onwijze humor die Belgen, vooral dat ge-etter op het strand!
  dinsdag 8 februari 2000 @ 02:17:00 #14
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_144274
Ik kom ook altijd overal te laat achter

Vanaf wanneer zenden ze op de BRT "De Mol" uit? En wanneer? Hopelijk heb ik nog niet teveel gemist, want ik vind het echt een leuke tv-formule!

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

dinsdag 8 februari 2000 @ 12:46:00 #15
1986 Jane
pi_144275
quote:
op 02-08-2000 om 02:17 AM schreef Niekes het volgende:
Ik kom ook altijd overal te laat achter

Vanaf wanneer zenden ze op de BRT "De Mol" uit? En wanneer? Hopelijk heb ik nog niet teveel gemist, want ik vind het echt een leuke tv-formule!

Zondagavond, om ongeveer 19.30 uur. Er zijn al drie afleveringen geweest. Veel plezier!

dinsdag 8 februari 2000 @ 15:35:00 #16
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_144276
Thanx Jane

Draaien ze in België ook 10 afleveringen? Want dan heb ik maar 1/3 gemist. Ben benieuwd. (Dan snap ik bovenstaande post vast ook beter

Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

pi_144277
quote:
op 02-08-2000 om 03:35 PM schreef Niekes het volgende:

Draaien ze in België ook 10 afleveringen? Want dan heb ik maar 1/3 gemist.

Hoi Niekes,

Volgens mij draaien ze in België inderdaad ook 10 afleveringen.
Als je nog wil weten wat er in de vorige 3 afleveringen is gebeurd moet je maar eens kijken op de website van "De Mol": www.tv1.be/demol/

------------------
Nee, jij hebt leuke ideeën!

[Dit bericht is gewijzigd door Witlof (Datum 08 Februari 2000).]

pi_144278
Het is alleen niet om 19.30 maar om 20.30!
Veel plezier met kijken!
  vrijdag 11 februari 2000 @ 10:45:00 #19
1986 Jane
pi_144279
quote:
op 02-11-2000 om 10:40 AM schreef Liejannuh het volgende:
Het is alleen niet om 19.30 maar om 20.30!
Veel plezier met kijken!

Besefte later ook dat het niet klopte, alleen vergeten te wijzigen. Via de site van de Belgische Mol kun je je o.a. abonneren op de nieuwsbrief.

pi_144280
Na de 3e aflevering denk ik dat Marianne toch de mol is. Volgens mij liet ze die opdracht in de bibliotheek expres mislukken.
  zondag 13 februari 2000 @ 23:19:00 #21
1986 Jane
pi_144281
Jeetje, wat een verwarring na de 4e aflevering. Vóór vanavond stond Dominiek nog bovenaan mijn lijstje voor 'mol' en nu ligt 'ie er ineens uit! Ook toen hij alsnog besloot om die 200.000 Bfr niet te nemen, dacht ik weer even dat hij het moest zijn.
Tja, wat moet je er van zeggen? Na vanavond denk ik dat Marianne het niet kan zijn, want ze heeft toch in haar eentje de opdracht gered waar ze 15 dingen moest zien te vinden. En erg gemakkelijk ging dat ook weer niet. Gaan bedelen om 600 pesetas bij elkaar te krijgen om beenwarmers te kopen is toch niet echt mollengedrag.
Hetzelfde geldt vind ik ook nog steeds voor David. Bij dat stierenvechten deed hij toch ook meer dan hoefde. Hem zie ik ook nog steeds niet als de mol.
Hugo. Ja, die heeft zich natuurlijk verdacht gemaakt door voor een vrijstelling te kiezen, maar volgens mij zou de mol dat nooit doen. Té opvallend. Valt dus voor dit moment ook af.
Dan hou je dus over: Niki, Eef en Carine.
Eef is het niet, denk ik, maar waarom weet ik niet. Té enthousiast bezig met de opdrachten, misschien?
Als ik dan tussen Niki en Carine moet kiezen, kies ik voor Niki als mol. Maar wel vreemd dat ze dan precies dezelfde 'soort' mol hebben genomen als de vorige keer (vrouw van middelbare leeftijd).
Hmmm, ik wacht met spanning op de volgende aflevering.
pi_144282
Ik vond het de ultieme Mollenstreek van Dominiek. Iedereen ontzettend in de stress laten schieten door te zeggen dat je die 200.000 BFR. aanneemt en iemand anders een vrijstelling kan verdienen, maar dan uiteindelijk toch blijven. Zal hij even gebaald hebben dat ie het geld niet heeft aangenomen!
Ik weet nog niet wie de Mol is, het waren toch wel opdrachten die goed om zeep te helpen waren!
Ik blijf nog even bij David, blijf het een beetje een vreemde gozer vinden!
pi_144283
David is inderdaad een vreemde gozer maar Marianne is ook best verdacht. Ik vind het 'op z'n Belgisch" toch wat leuker en fanatieker dan in Nederland. Hier zijn de opdrachten orgineler en de strijd onderling is veel meer aanwezig. Ik kijk nu alweer uit naar zondag! Ik hou het nu nog even op David of Marianne.
  zondag 20 februari 2000 @ 16:54:00 #24
1986 Jane
pi_144284
Vanavond weer een aflevering. Vergeet niet hier je verdenkingen te uiten.
pi_144285
Ik begin ook steeds meer twijfels te krijgen richting Marianne. Ze helpt wel vrij veel opdrachten bijna om zeep.... Want waarom kon ze opeens niet meer toen ze bijna bij het hotel waren?
Maar aan de andere kant: David ging toch vragen in die kerk wanneer deze gebouwd was... Had ie ook wel een jaartal uit kunnen halen!
Het blijft intrigreren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')