abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25872911
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef MillFreak het volgende:
Ik heb op mijn examen niet van die dingen als bananen, paracetamolletjes en red-bulls ed genomen. Ik heb 5 min voor het examen een bakkie koffie met mijn instructeur gedronken. Meer niet.
en zo hoort het
pi_25874631
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef MillFreak het volgende:
Ik heb op mijn examen niet van die dingen als bananen, paracetamolletjes en red-bulls ed genomen. Ik heb 5 min voor het examen een bakkie koffie met mijn instructeur gedronken. Meer niet.
Same here, en in 1x geslaagd. Gewoon niet zo'n big deal van maken, je hebt niets te verliezen en dus eigenlijk niets om zenuwachtig voor te zijn. Lukt het niet dan volgende keer beter. Vind al die dingen die hier geslikt en gegeten worden echt zwaar overdreven.
pi_25875423
Ehm, sorry, maar je hebt heel veel geld te verliezen. Of noem jij ¤190,- niks?
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:34:03 #179
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_25875460
Natuurlijk is het veel geld, maar als je jezelf ook nog druk gaat maken over het geld dan word je helemaal nerveus dus dat schiet echt niet op!! Je word toch al nerveus omdat je gewoon wilt slagen, die extra dingen maken 't gewoon maar erger.

Probeer er relaxed naar toe te gaan en rustig rijden dan komt 't goed, tenminste dat hoop ik voor mijzelf de komende keer
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_25875527
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:32 schreef heaven7 het volgende:
Als je het geld er niet voor (over) hebt moet je er gewoon nog niet aan beginnen.

Iedereen loopt zichzelf en elkaar (inclusief hier) alleen maar op te fokken terwijl ik dat hele examen maar weinig voor vond stellen. Natuurlijk was ik wel een beetje nerveus, maar ik heb niks geslikt, gewoon normaal geslapen en gegeten en ben gewoon normaal mn examen ingegaan en in 1x geslaagd.

Denk dat dit soort topics alleen maar averechts werken, doen alsof dat examen een ware hel is terwijl je er gewoon niet teveel bij na moet denken.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:39:15 #181
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25875579
Ik wil motorrijles gaan volgen, enig idee hoe, wie, wat, waar??
Wat zijn een beetje de prijzen, waar moet ik op letten etc.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_25880887
Ik heb vandaag voor het eerst op de snelweg gereden

Was echt vet

Ik vond het echt niet eng ofzo, keek er al heel lang naar uit en ik vond het echt koel

Alleen was het natuurlijk in het begin wel heel erg wennen allemaal, maar het ging best goed zei me instructeur
pi_25881453
morgen om half 11 weer, hoop dat het beter gaat dan gisteren, toen was het echt niks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25882148
Ik heb zojuist een autootje gekocht Nu mijn rijbewijs nog
pi_25882193
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef heaven7 het volgende:
pi_25882539
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Haha dat is wel handig ja

Wat voor auto heb je gekocht? Nieuw of tweedehands?
pi_25882981
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 15:19 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat?

Het is een 2e hands Daihatsu Cuore uit 1997..
pi_25883448
Ik ben gezakt .

Reed prima, maar maakte een fout op de-enorme-klote-en-grote-rotonde, dus ja.. toen kon ik meteen terug naar de parkeerplaats . Volgende keer beter!
pi_25883481
He balen Foxxy
pi_25883486
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt .

Reed prima, maar maakte een fout op de-enorme-klote-en-grote-rotonde, dus ja.. toen kon ik meteen terug naar de parkeerplaats . Volgende keer beter!
Balen zeg

De volgende keer gaat het je echt lukken

Succes
pi_25883506
quote:
Ik ben gezakt .

kut zeg
hopen dat je de volgende keer met vlag en wimpel slaagt!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25885613
quote:
Ik ben gezakt .

Ik ben ook gezakt.
Die vuile teringlijer van een examinator had heel sneaky de achterdeur niet goed dicht gedaan.
(ja, ff boekje achterin leggen hoor), zegt tegen mij: als je klaar bent, mag je vertrekken.

Ik rij weg, gaat ie totaal flippen. Omdat dat niet genoeg was om mij te laten zakken, heeft ie volgens mij leraar (die achterin meereed) de moeilijkste route gekozen die er was. Verder ben ik ook nog gezakt omdat ik op een 80-weg 70 ging rijden omdat ik richting Enschede moest, en ik ff het bord normaal wou bekijken. Naja, mn leraar zei dat ik gewoon keihard genaaid was, en dat hij zelf heel vaak problemen heeft met deze examinator.

Naja, ik weet dat ik opzich wel goed rij, dus mn volgende examen (met andere examinator!) zou ik gewoon moeten kunnen halen. Vind t toch een vuile naaistreek
Minder dat ik weer een maand moet wachten, maarja..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_25885683
Niet dus dat ik alle schuld op de examinator schuiven hoor. Ik reed voor mijn doen ook niet écht geweldig, maar dat had meer te maken met de spanning dan met mijn mongolide hersentjes die niet kunnen rijden
pi_25886235
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst op de snelweg gereden

Was echt vet

Ik vond het echt niet eng ofzo, keek er al heel lang naar uit en ik vond het echt koel

Alleen was het natuurlijk in het begin wel heel erg wennen allemaal, maar het ging best goed zei me instructeur
Ik ook vandaag voor het eerst een stukje

Was echt megakort, stuk A35 bij Delden erop en bij Hengelo-Zuid eraf, hooguit 3 kilometer ofzo.
pi_25886357
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:32 schreef heaven7 het volgende:
Ja, natuurlijk is het veel geld.
Toch vind ik dat je (niet persoonlijk overigens) heel erg overdrijft als je allemaal pilletjes e.d. van te voren neemt. Je moet er klaar voor zijn! Als je tijdens je lessen gewoon goed rijdt en er zijn niet veel op- en aanmerkingen, moet je gewoon kunnen slagen. Ik ging met een heel zelfverzekerd en goed gevoel naar m'n examen. Heb bij het CBR nog wat gedronken met m'n instructeur (koffie / thee) en ben daarna in één keer geslaagd.
Mensen die speciaal voor hun examen pillen gaan slikken vind ik eigenlijk vrij kansloos... Als je daarna gaat rijden neem je toch ook geen extra dingen in?
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik ben ook gezakt.
Die vuile teringlijer van een examinator had heel sneaky de achterdeur niet goed dicht gedaan.
(ja, ff boekje achterin leggen hoor), zegt tegen mij: als je klaar bent, mag je vertrekken.
Dat is echt zwaar matig van die examinator. Waarschijnlijk kan je er niks tegen doen, maar een examinator die dat doet wíl je gewoon laten zakken, ookal had je vlekkeloos gereden had hij nog opmerkingen en was je gezakt. Volgende keer een andere vent en je bent gewoon geslaagd.
pi_25886378
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik ook vandaag voor het eerst een stukje

Was echt megakort, stuk A35 bij Delden erop en bij Hengelo-Zuid eraf, hooguit 3 kilometer ofzo.
`
Afslag Hengelo-zuid heb ik gisteren nog 2 keer gedaan met les
pi_25886441
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef Carport het volgende:

[..]

Dat is echt zwaar matig van die examinator. Waarschijnlijk kan je er niks tegen doen, maar een examinator die dat doet wíl je gewoon laten zakken, ookal had je vlekkeloos gereden had hij nog opmerkingen en was je gezakt. Volgende keer een andere vent en je bent gewoon geslaagd.
Ik denk dat ik al weet waardoor het komt. Mijn rijleraar had al eens vaker problemen met hem gehad, en toen had mijn rijleraar 'gewonnen'. Hij had met leerling een beslissing aangevochten en na veel gezeur werd de leerling in het gelijk gesteld. Dit was de eerste keer sindsdien dat deze examinator en mijn instructeur weer samen in een auto zaten. Waarschijnlijk was het gewoon een laffe wraakactie; hij zat in het CBR al op mn leraar te kankeren dat ie mn boek niet goed had ingevuld (slipcursus vergeten, who gives a fuck?), en onderweg zat ie te zeiken dat ik niet had geleerd om te gaan met cruisecontrol.
Matig dat ik hier dan het slachtoffer van moet worden, maarja. Volgende keer beter ik zit er niet mee
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:41:45 #198
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_25886823
Skv,

Dat is behoorlijk zuur man, hopelijk heb je volgende keer een andere examinator.

Zelf had ik 3 keer dezelfde! Eerste keer was ik veel te zenuwachtig en lukte het
echt totaal niet. Tweede keer beetje flauw dingen als: "Auto van rechts
wel voorrang geven, maar het had beter geweest als ik eerder had geremd".

.. en toen hoorde ik gister tijdens mij rijles dat zij vandaag weer mijn exam ging afnemen,
ene kant natuurlijk wel handig want je weet wat ze vorige keer fout vond gaan enzo, maar
vorige keren beviel het niet zo goed. Doe je verder niets aan natuurlijk, dus vandaag
vol goede moet naar het CBR gegaan en ging allemaal lekker!

Ik heb mijn papiertje en morgen kan ik mijn rijbewijs, eindelijk, gaan ophalen !!

Succes iedereen die binnenkort examen doet!!

pi_25886956
Ik had vandaag weer les:
Ik rij door een woonwijk en zie een kat die wil oversteken... en je weet het.. die beesten zijn zo lomp als het maar kan in het verkeer zoals nog ff snel oversteken enz, en ik dus als grote dierenvriend netjes remmen Komt er een tegenligger (man) aan en die stopt ook maar en gaat lachen! Zegt mn rij-instructeur dat hij moest lachen zo van: ja hoor een meid achter het stuur en die remt heel overdreven voor dieren
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_25892860
Skv, wat onwijs kut van die gast! Succes de volgende keer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')