quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef MillFreak het volgende:
Ik heb op mijn examen niet van die dingen als bananen, paracetamolletjes en red-bulls ed genomen. Ik heb 5 min voor het examen een bakkie koffie met mijn instructeur gedronken. Meer niet.
Same here, en in 1x geslaagd. Gewoon niet zo'n big deal van maken, je hebt niets te verliezen en dus eigenlijk niets om zenuwachtig voor te zijn. Lukt het niet dan volgende keer beter. Vind al die dingen die hier geslikt en gegeten worden echt zwaar overdreven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:45 schreef MillFreak het volgende:
Ik heb op mijn examen niet van die dingen als bananen, paracetamolletjes en red-bulls ed genomen. Ik heb 5 min voor het examen een bakkie koffie met mijn instructeur gedronken. Meer niet.
Als je het geld er niet voor (over) hebt moet je er gewoon nog niet aan beginnen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:32 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, sorry, maar je hebt heel veel geld te verliezen. Of noem jij ¤190,- niks?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist een autootje gekochtNu mijn rijbewijs nog
Haha dat is wel handig jaquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:17 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist een autootje gekochtNu mijn rijbewijs nog
Balen zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt.
Reed prima, maar maakte een fout op de-enorme-klote-en-grote-rotonde, dus ja.. toen kon ik meteen terug naar de parkeerplaats. Volgende keer beter!
kut zegquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt.
Reed prima, maar maakte een fout op de-enorme-klote-en-grote-rotonde, dus ja.. toen kon ik meteen terug naar de parkeerplaats. Volgende keer beter!
Ik ben ook gezakt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:14 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben gezakt.
Ik ook vandaag voor het eerst een stukjequote:Op donderdag 31 maart 2005 14:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst op de snelweg gereden![]()
![]()
![]()
Was echt vet![]()
Ik vond het echt niet eng ofzo, keek er al heel lang naar uit en ik vond het echt koel![]()
Alleen was het natuurlijk in het begin wel heel erg wennen allemaal, maar het ging best goed zei me instructeur
Ja, natuurlijk is het veel geld.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:32 schreef heaven7 het volgende:
Ehm, sorry, maar je hebt heel veel geld te verliezen. Of noem jij ¤190,- niks?
Dat is echt zwaar matig van die examinator. Waarschijnlijk kan je er niks tegen doen, maar een examinator die dat doet wíl je gewoon laten zakken, ookal had je vlekkeloos gereden had hij nog opmerkingen en was je gezakt. Volgende keer een andere vent en je bent gewoon geslaagd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben ook gezakt.
Die vuile teringlijer van een examinator had heel sneaky de achterdeur niet goed dicht gedaan.
(ja, ff boekje achterin leggen hoor), zegt tegen mij: als je klaar bent, mag je vertrekken.
`quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook vandaag voor het eerst een stukje
Was echt megakort, stuk A35 bij Delden erop en bij Hengelo-Zuid eraf, hooguit 3 kilometer ofzo.
Ik denk dat ik al weet waardoor het komt. Mijn rijleraar had al eens vaker problemen met hem gehad, en toen had mijn rijleraar 'gewonnen'. Hij had met leerling een beslissing aangevochten en na veel gezeur werd de leerling in het gelijk gesteld. Dit was de eerste keer sindsdien dat deze examinator en mijn instructeur weer samen in een auto zaten. Waarschijnlijk was het gewoon een laffe wraakactie; hij zat in het CBR al op mn leraar te kankeren dat ie mn boek niet goed had ingevuld (slipcursus vergeten, who gives a fuck?), en onderweg zat ie te zeiken dat ik niet had geleerd om te gaan met cruisecontrol.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:22 schreef Carport het volgende:
[..]
Dat is echt zwaar matig van die examinator. Waarschijnlijk kan je er niks tegen doen, maar een examinator die dat doet wíl je gewoon laten zakken, ookal had je vlekkeloos gereden had hij nog opmerkingen en was je gezakt. Volgende keer een andere vent en je bent gewoon geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |